03 sierpnia 2016

HAUL ZAKUPOWY #6 (Zaful, Dresslink, SheIn...)

Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ)


W ostatnim haul'u zdecydowanie najbardziej spodobała Wam się poduszka w kształcie kupy. Nie ukrywam – jest genialna i zwiedziła ze mną trochę ulic w autokarze. W dzisiejszym poście jednak nie mam do pokazania nic podobnego, ale mam nadzieję, że to Was nie zniechęci i postanowicie przeczytać moją opinię na temat tych oto rzeczy. Klikając w pogrubioną czcionkę przeniesiecie się do danego produktu na stronie.

ZAFUL

Zawartość pierwszej paczki zamawiałam głównie z myślą o zakończeniu roku. Nigdzie nie umiałam znaleźć odpowiedniej, czarnej, obcisłej spódnicy. Na stronie Zaful znalazłam prawie idealną, tyle że z szelkami. To jednak nie zniechęciło mnie do zamówienia jej. Paski jak widzicie odprułam i spódnica prezentuje się całkiem dobrze. Do zamówienia dodałam także crop top, który okazał się o wiele za krótki i zegarek, którego pasek jest dość niewygodny i jeśli będzie się dało – zmienię go.



BORNPRETTYSTORE

Drugą przesyłkę zaczynamy od czegoś użytkowanego przeze mnie calutki czas. Case z Gudetamą jest przyjacielem mojego nowego telefonu, odkąd tylko go mam (z małą przerwą, gdy zamieniłam go na case z uroczymi dinozaurami). Wybrałam także gąbeczkę z nadzieją, że będzie lepsza od tych, które już miałam, ale mimo tego, że jest większa to w żaden sposób nie lepsza. Twarda i jak widzicie – nawet kilkukrotne mycie po JEDNYM używaniu nie sprawiło, że jest czysta. Do kolekcji ozdób trafiają także kolejne uszka z perełkami. Zamówiłam je, ponieważ w poprzednich odpadł mi koralik i znalezienie takiego samego bez dziurek było zbyt trudne. Zresztą, czy one nie są urocze? Z pewnością przydadzą się przy jakiejś sesji. Złote tatuaże nadal są letnim hitem. Przyznam szczerze, że zawsze szkoda było mi wydać na nie pieniądze, dlatego zamówiłam je ze strony. Drugi case, bo teraz to chyba moja nowa mania razem z płytami, nie jest tym, który zamawiałam, ponieważ wybrałam wzór bananów, ale także mi się podoba. Okulary jednak są totalnym niewypałem - słabo wykonane i za duże!







DRESSLINK

Zamówienie z dresslink zawierało typowo letnie ubrania, które planowałam wziąć na obóz. Zawartość paczki to jednak w większości buble. Zacznę od rzeczy, które mogłam pokazać Wam na zdjęciach. Spodenki w ananasy - na zdjęciu może i wyglądają ładnie, ale wygodne to one nie są. Gumka u góry strasznie się zawija, nawet zaraz po jej wyprostowaniu, co już samo w sobie jest trudne. Podwijają się także na dole a do tego cholernie prześwitują, więc byłyby dobre może chociaż na plażę. Koszulka, a raczej zestaw, w którego spodenki się nie wcisnęłam jak widać na pierwszy rzut oka - gniecie się niesamowicie. Uwierzcie mi, był prasowany przed wyjściem. Także strasznie prześwituje i wygląda (jak to moja pani fotograf stwierdziła) jak piżama. Gąbeczka jak widzicie jest dużo mniejsza od tej, którą pokazywałam wam wyżej. To jednak ta sama, na którą w poprzednim haul'u trochę narzekałam. Odkryłam jednak jej plus - nakładanie korektora! Dlatego zaopatrzyłam się w nową. Crop top z koronką na dole nie jest w sumie taki zły i nawet go lubię. Ale teraz czas na coś czego nawet nie mogłam pokazać. Jak już wspomniałam, nie wcisnęłam się w spodnie z zestawu a raczej wyglądałam w nich tak komicznie -ze względu na to ze były za małe - że nie chciałam tego nawet pokazywać. Zamówiłam też sukienkę. Zwykłą, czarną, obcisłą sukienkę na ramiączkach. Mimo, że mam 152cm wzrostu okazała się być za krótka. Ze względu na obóz wybrałam tez strój. Góra za duża, dół za mały. Nie mam pojęcia dla kogo oni je robią.




KUPONY OD DRESSLINK, WAŻNE DO 28/02/2017:
lendy15 == $1 off for purchase $15
 lendy19 == $2 off for purchase $19
lendy29 == $3 off for purchase $29


SHEIN

Na sam koniec mój ulubiony sklep internetowy. Jeśli chodzi o zakupy na SheIn to zdecydowanie je wam polecam. Rzadko trafiam tu na coś co przychodzi złe jakościowo. Biała bluzeczka jest idealna na ciepłe, letnie dni, na plaże - gdziekolwiek. Dodatkowo pięknie wygląda przy opaleniźnie. Spodenki widzieliście już w poście o pakowaniu.



Jest coś co spodobało wam się w tym haul'u? A może sami mieliście którąś z tych rzeczy? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

72 komentarze:

  1. Najbardziej spodobał mi się crop top z koronką i top z shein 😀
    Mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest mega slodkie :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo naprawdę fajnych rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy!
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie ZAPRASZAM
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio mam fazę i kupiłabym każdy case :P trzeba się bardzo pilnować robiąc zakupy w sklepach z tyloma fajnymi rzeczami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta biała bluzeczka z ostatnich zdjęć najbardziej mi się podoba i chętnie sama bym taką przygarnęła do serduszka. ;) też ostatnio zamawiałam trochę rzeczy przez internet i skończyło się na zwrotach. ;/
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzeczka z Shein podbiła moje serce *.* Super rzeczy pozamawiałaś :D Ten CASE w popcorn jest świetny :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. These are such cute pieces, especially the cat ears and the white top.

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uszka świetne ; ooo

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że w tym haulu niezbyt udane rzeczy były, a wydają się naprawdę w porządku :/
    Mnie najbardziej urzekły uszka i crop top z shein :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie duży haul :) Najbardziej spodobały mi się "uszka" i ostatnia koszulka :) Mam nadzieję,że kliki się przydadzą :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne case :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam Shein, a pozostałe sklepy to loteria jesli chodzi o ubrania, dlatego zawsze zamawiam akcesoria :)

    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji na moim blogu!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy! :) Mam taką bluzkę w ananasy jak ty masz spodenki. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe zamówienie z Shein bardzo mi się podoba! Bluzeczka jest prześliczne *.*
    Spódnica z Zauful też prezentuje się świetnie! ^.^
    Wszystko poklikane :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rzeczy ;) mega jestb ten case na telefon w popcorn ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy i piękne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. urocze są te uszka i super spodenki

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzeczka z shein najbardziej mi się spodobała :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie w którym do zgarnięcia jest pomadka i konturówka od Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju cudowne rzeczy! Buzka z Shein najbardziej mnie urzekła:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie (dopiero zaczynam :)
    http://producedelight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podobają mi się okulary i kejsy :)
    http://klaudiakolano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne rzeczy, szkoda tylko, że jakościowo niektóre nie spełniają Twoich oczekiwań... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy, poklikane :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do gąbeczek to zdecydowanie polecam z W7. Są na pewno tańsze od tych oryginalnych, a sprawują się naprawdę świetnie :D Szkoda, że aż tyle ubrań okazało się słabej jakości.

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, ale duży haul! Ale szkoda, że sporo rzeczy jest nietrafionych, słabej jakości. Bardzo podoba mi się ta spódniczka po odpruciu szelek, też za taką się rozglądam :) I case'y są świetne, mamy taki sam telefon! :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zakupy.
    http://poziomka1.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie rzeczy świetne, jak i zdjęcia.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  33. szorty w ananasy są przesłodkie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakupy musiały być w większości udane, bardzo fajne rzeczy!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w obudowach <3 osobiście mam różową przezroczystą, bo nigdzie nie mogę znaleźć takich ładnych... a jak znajdę to ceny są bardzo wysokie...

    co do spodenek w ananasy, są piękne, szkoda że nie wygodne :(

    https://przemysleniavixsa.blogspot.com/2016/08/opener-festival-2016.html << nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Może spodenki nie są wygodne, ale za to świetnie wyglądają :)
    http://nalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Spodenki w ananasy i case z popcornem świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć;) Chyba nie ma rzeczy, która by mi się w Twoim haulu nie podobała. Te spodenki w ananasy chyba najbardziej wpadły mi w oko, ale i ta bluzka na ramiączkach jest przesliczna. Mam bardzo podobną czarną spódnice, lubie takie opięte i dopasowane:)
    Pozdrawiam!
    (recenzenka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super opaska! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne jest to, że napisałas szczerą opinię!:) Mnie podobają się obudowy haha
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży!http://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie cudowne rzeczy <3 Mega wow <3 Ale zazdroszcze ci ze umiesz tak pisac mega <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dobrze czyta się takie porównanie różnych sklepów. To zdecydowanie lepsze niż czytanie o każdym z nich osobno, zwłaszcza, że większość blogerek pisze pozytywne opinie, nawet gdy uważają inaczej.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne rzeczy :)
    zakochałam się w ostatniej bluzeczce!
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  44. Dresslink ostatnio słynie z bubli :P Jednak nie spodziewałabym się, że z Shein ubrania będą lepsze jakościowo, a tu takie zaskoczenie ;) Nie mniej jednak bardzo fajne rzeczy ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Myślę, że będę wpadać tu częściej :)

    zapraszam na: http://maksimilion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Duże zakupy zrobiłaś :D. Najbardziej spodobały mi się obudowy! Świetne są :D. I te spodenki w ananaski <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zegarek i ananasowe spodenki są cudowne! :P melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ananasowe spodenki i koszulka z shein są śliczne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta opaska z uszami wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Spódnica z zaful prezentuje się wspaniale! Nigdy nie zamawiałam nic z tego sklepu i chyba czas to zmienić :) bluzeczka z shein również skradła moje serce.

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna koszulka z Shein! Ja kupiłam podobną w Pull&Bear. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Perełkowe uszka i okulary spodobały mi się najbardziej! <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: https://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  53. Spodenki z dresslinku świetne ,uszka bardo Ci pasują ;)
    obserwuje i liczę na odwdzięczenie jeśli mój blog także Ci się spodoba
    KLIK <----Zapraszam na nową sesję <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Very lovely! I like this so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten case na telefon jest świetny! Ogólnie bardzo fajne rzeczy sobie zamówiłaś :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  56. mega te etui na telefon i te spodenki w ananasy ♥
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Spodenki w ananasy bardzo mi sie podobaja, ale po przeczytaniu opisu, juz nie wydawaja sie byc takie fajne. Natomiast te czarne spodenki i ta ostatnia bluzka świetnie do siebie pasuja i bardzo podobaja mi sie 😍
    A co do twojego stylu to jest super 👍

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi bardzo spodobała się bluzeczka z Shein jak i crop z Zaful :) A te uszka na prawdę są urocze :D Poklikałam!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  59. Mega okulary, i te spodenki na 199% kupie jak znajdę 😃 zapraszam również do siebie : byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne casy na tel :)
    I cudowna bluzka ta ostatnia ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  62. Rewelacyjne ciuchy wybrałaś :) też szukam takiej obcisłej spódnicy
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ile rzeczy ;) ta opaska jest super, ale zawsze jak ją gdzieś widzę, to jednak nie kupuje bo nw gdzie ją założę XD.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajne czarne szorty i złote tatuaże ;) Świetne na wakacje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017