17 sierpnia 2016

"To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące."

Snakehips - Cruel ft. ZAYN



Chyba trochę odzwyczaiłam się od pisania postów stricte o swoim życiu. Tych typowo lifestylowych, które kiedyś przychodziły mi z wielką łatwością, ale które i tak w większości nigdy się tu nie pojawiły. Mam wiele takich postów, nad którymi spędziłam noc lub dwie. Kiedyś chyba założyłam, że ta strona to będzie w jakiś sposób mój pamiętnik i rzeczywiście w jakimś stopniu powinno tak być. Sama nie wiem od czego zacząć i co w ogóle tu napisać, bo dzieje się u mnie całkiem sporo. Drugi miesiąc wakacji chciałam i chcę spędzić na tyle aktywnie, na ile się da. Pomimo leniuchowania (bez kilku dni, w których udało mi się wybrać na zdjęcia z Wiktorią), pozostałe dni, aż do dziś, spędziłam tak jak z góry sobie zaplanowałam. Jednodniowe wycieczki do innych miast, spotkania z internetowymi znajomymi, zaopatrzenie się we wszystko co będzie mi potrzebne od września poza szkołą. Nawet mój pokój z pomieszczenia z łóżkiem, szafą i masą kartonów zmienia się w pokój. Tak czy siak, przede mną nadal sporo "pracy" zarówno nad blogiem, jak i nad sobą. Będę pisać to chyba już zawsze, bo wiecznie coś gdzieś mi nie pasuje, ale w takich chwilach cieszę się, że mam tak świetną blogową ekipę, która razem ze mną pracuje na to, żeby wszystko szło w dobrą stronę i to wiadomości od was są dowodem na to, że jakoś nam się to udaje. Prędzej czy później wszystko zobaczycie sami. Nie byłabym sobą, jeśli nie pochwaliłabym się w tym momencie, że udało mi się kupić bilety na kolejne dwa koncerty odbywające się w Krakowie, a ostatnio chyba pisałam, że jestem tam za rzadko. Jeśli ktoś z was wybiera się na The Vamps lub Janoskians do tego miasta - koniecznie dajcie znać w komentarzu. Teraz chyba powinnam ruszyć tyłek i przygotować chociaż część rzeczy do spakowania na tygodniowy wyjazd do babci. Swoją drogą, nie mam zamiaru tam odpoczywać. Deszcz czy słońce - parę razy wyciągnę mamę na kilku kilometrowy trening. Jeśli o czymś zapomniałam - na pewno napiszę o tym w podsumowaniu wakacji, bo wydarzenia z tych dwóch miesięcy zdecydowanie trzeba zebrać w jedną całość.












A jak Wam mijają wakacje? Jeśli macie ochotę, podzielcie się tym w komentarzach. Przypominam także o konkursie, w którym możecie wygrać jeden z trzech zestawów. Jeśli jeszcze nie wzięliście udziału - ZAPRASZAM! 

54 komentarze:

  1. Moje wakacje mijają całkiem dobrze, choć nie do końca są takie jakie chciałam, to jednak realizuje podczas nich swoje plany i marzenia ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami też mam dni lenia <3 ale motywacja wszędzie, moje wakacje. Początek zły ale końcówka wakacji jak z marzenia <3 zapraszam do siebie <3
    obserwuję:D
    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze realizujesz swoje plany co do wakacji :) juz coraz mniej ich zostalo. Gdzie ten czas leci? :D

    http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w wakacje czasami mam dzień lenia, ale próbuje je spędzić jak najlepiej ;)
    Z wakacji jestem zadowolona ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :). Po twoim poście widać, że masz masę zajęć ! Też lubię The Vamps, ale niestety chyba nie uda mi się w najbliższym czasie wybrać na ich koncert. /~Claydi
    Pozdrawiam
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ostatnie zdjęcie sztoos <3
    też nie jestem zadowolona w pełni ze swojego bloga, dlatego już niedługo ruszam z designem :D mam nadzieję że nie umrę przy zagłebianiu się w HTML i te wszystkie inne haha
    ja wyjątkowo w tym roku za dużo nie planuję, miałam kilka planów i zostały zrealizowane ;) teraz przede wszystkim chciałabym wykorzystać najbliższe dni w 100%!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze powodzenia w cwiczeniach i milego tygodnia u babci. A tak w ogole to sliczne zdjecia, ostatnie chyba najlepsze.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze ślicznie wyglądasz,najlepsze ostatnie zdjęcie :) U mnie też ostatnio praca nad sobą i blogiem,z resztą to chyba będzie się ciągnęło do końca życia,dążenie do perfekcji i te sprawy. Ale wakacje aktywne na tyle ile daję radę :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobyłaś bilety na koncerty? Super, zazdroszczę :)
    Ostatnie zdjęcie najlepsze!
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten miesiąc również staram się spędzić aktywnie :)
    Świetne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak właśnie powinny wyglądać wakacje! Zaplanowane, długie, aktywne! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz więcej tego typu postów ;)
    Świetne zdjęcia *-*
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje niby leniwie, ale dużo pracy związanej z blogiem, a z nim cały czas spełniam swoje marzenia. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, masz śliczną nietypową urodę :) Na koncerty się niestety nie wybieram <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie piszesz, strasznie mi się spodobało! Co do zdjęć sztosik, a koncerty mnie niestety nie dotyczą...
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też mam zamiar trochę pochodzić po jakiś koncertach :) w te wakacje głównie odwiedzałam rodzinkę :) czas szybko leci! za szybko

    pozdrawiam
    http://klaudia-koval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że wykorzystujesz wakacje w 100%! Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To świetnie, że twoje wakacje są udane. Moje niestety już się skończyły :/
    Wygląd bloga także jest śliczny x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega chciałabym pojechać na The Vamps, zazdroszczę :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing post! Have a lovely new week!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że spędzasz wakacje aktywnie, o to właśnie w tym chodzi. Żeby nie siedzieć i nie marnować czasu, w końcu już niedługo to wolne się kończy. Ja też staram się nadrabiać spotkania ze znajomymi, z którymi w roku akademickim bardzo rzadko się widuję, bo jesteśmy porozjeżdżani po całej Polsce, robię coś dla siebie, bo mam czas i póki co jest dobrze :) Piękne zdjęcia, ostatnie podoba mi się najbardziej, masz super włosy.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero teraz odpoczywam i przyznam, że przychodzi mi to z wielkim trudem, brakuje mi ciężkiej pracy, jakiej zaznałam, będąc za granicą.
    Czy wydaje mi się, czy trochę się tu zmieniło?
    Wszystkie Twoje posty czytam z uśmiechem na twarzy. Piszesz świetnie, a zdjęcia dodają lekkości :)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam się pozmieniało, ale to chyba dopiero początek. Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  29. Dawno mnie tu nie było... Nowy szablon świetny :* Taki lekki. A sesja też świetna;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnie dni sierpnia też staram się spędzić jak najaktywniej :)
    Śliczne zdjęcia.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wakacje zdecydowanie mijają zbyt szybko. ;) głównie się uczyłam, ostatnie dwa tygodnie to Hiszpania i poźniej Sudety, teraz znowu miesiąc nauki, a później jeszcze żagle w Chorwacji. ;) także - nudno nie jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. You look beautiful dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam taką bluzkę :D a nawet trzy :D są świetne! :P


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz, niestety wakacje dobiegają już końca :(

    OdpowiedzUsuń
  35. korzystam z wakacji jak tylko mogę! :)
    jest dobrze! :)
    przyjemnie się czyta to co piszesz! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia.
    Niestety mam 6 tygodni praktyki ,więc te wakacje bardzo szybko mi przeminęły :(
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że tak aktywnie spędziłaś wakacje :) Ja niestety w głowie już mam tylko szkołę i nie potrafię zabrać się za zrobienie czegoś ciekawego. Cudne zdjęcia!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia są boskie.
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz ;*
    super zdjęcia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uff, czyli nie tylko ja wyglądam na więcej lat niż mam. ;D Nigdy nie pomyślałabym, że masz 15 lat. A tak w ogóle to śliczna jesteś. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Obserwuję twój. ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie zdjęcia cudne, ale te ostatnie sztosik 😍😍😍 Ja swoje wakacje praktycznie całe przespałam, czyli ambitnie jak zawsze :') ale poza tym po raz kolejny wybieram sie do Łodzi. Kocham to miasto całym serduszkiem ❤️ Zawsze kiedy tam jestem, zamieniam sie w przysłowiowego chińczyka i wszędzie biegam z aparatem hah poza tym to cudowny blog, trzymaj tak dalej💕💕

    OdpowiedzUsuń
  42. Ah, cudowny outfit *.*

    kaanaasia.blogspot.com
    Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie.
    Aktualnie trwa rozdanie może zechcesz wziąć udział :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super spędzone wakacje ;3, świetne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Aaa zeszyt z One Direction przepiękny <3
    Fajne pomysły, jednak ja jestem zbyt leniwa by ozdabiać takie zeszyty. Uważam że to po części nie ma sensu :)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega zdjęcia :)
    http://go-to-the-forest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne zdjęcia! 7 i 9 urzekły mnie chyba najbardziej!
    To dobrze, że oprócz leniuchowania znalazł się też czas na wykorzystanie wakacji na podróżach i spotkaniu ze znajomymi ^^
    Gratuluje kupienia biletów na koncerty :3
    Mi niestety nie udało się kupić na Justina, ale za to pojadę do Warszawy na Bastille i na Sylwię Grzeszczak w Gdańsku i już nie mogę się doczekać!
    To dobrze, że masz wspaniałych ludzi wokół siebie i którzy wspierają Cię i pomagają Ci w tworzeniu bloga:)
    Bardzo ładny nowy wygląd bloga!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia w nowym roku szkolnym :) je co prawda studiuję i mam jeszcze miesiąc, ale wrzesień będzie dla mnie dość pracowity.
    Dziewczyno...masz tak cudowną figurę! masakra..naprawdę pięknie wyglądasz :)
    zostaję u Ciebie na dłużej i pozdrawiam Cię gorąco :*

    http://sianowlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017