04 września 2016

Italy, Padova

Twenty One Pilots - Ride



Wakacje dobiegły końca, ale na moim blogu zostaną jeszcze na jakiś czas. Jeśli pamiętacie, na początku lipca wybrałam się na obóz do Włoch. Chciałabym dziś przedstawić wam nieco plan podróży i pokazać kilka zdjęć zrobionych w Padwie - mieście, w którym spędziłam zaledwie 2 godziny, ale śmiało mogę powiedzieć, że jest piękne.
W dzień wyjazdu nadal nie czułam tego, że gdziekolwiek jadę. Dopiero stojąc przed autokarem zdałam sobie sprawę z tego, że "to dziś jest ten dzień". 20 godzin jazdy z przerwą co 3 godziny - w tym 3/4 tej drogi przespałam ze słuchawkami w uszach i poduszką kupą pod głową, budząc się co chwilę. Najdłuższą przerwę w spaniu miałam zdecydowanie, gdy przyjechaliśmy do Padwy. W planie obozu było zapisane zwiedzanie tego miasta, więc tak też zrobiliśmy, jeśli to w ogóle można nazwać zwiedzaniem miasta. Odwiedziliśmy Bazylikę św. Antoniego przechodząc wcześniej przez Prato della Valle (największy plac miejski we Włoszech). W ciągu dwóch wolnych godzin, które wychowawczyni nam 'podarowała', przeszłyśmy z Justyna przez wąską uliczkę prowadzącą do innej, co chyba nie należało do zbyt ciekawych zajęć, ale nic lepszego nie miałyśmy do roboty. Resztę czasu przesiedziałyśmy pod drzewem ze względu na wysoką temperaturę. Powrót do autokaru, czyli kolejne dwie godziny w podróży, zakończył się marzeniem o długim prysznicu. Mimo, że miejsce nie wydawało sie zbyt ciekawe, udało mi się zrobić zdjęcia, którymi zachwycona była moja graficzka (i chyba trochę chciałaby się tam wybrać). Swoją drogą - jeśli się uda, pojawi się na blogu jeszcze jeden post związany z Włochami. Teraz jednak skupiam się na zrealizowaniu postów, które sobie zaplanowałam. W tym roku z pewnością wrócimy jeszcze sporo razy do moich wakacji.































No i na sam koniec wyniki konkursu, zorganizowanego ostatnio z dziewczynami. Gratuluję zwycięzcom (sprawdźcie maila)! Koniecznie dajcie mi znać czy chcielibyście więcej takich konkursów.
Przy okazji: oglądaliście mecz Polska - Kazachstan? Chętnie poczytam Wasze wypowiedzi na temat tego wydarzenia.

50 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia!
    gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My nie mieliśmy tak dużo czasu na zwiedzanie, niestety. Za to mogliśmy się bawić pastą do zębów

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce po zdjęciach bardzo z kojarzyło mi się z miasteczkiem w Belgii ,Antwerpią. Swoją drogą gdybyś kiedyś miała okazję - polecam ,bardzo ładne miejsce:) Do Włoch bardzo chciałabym się kiedyś wybrać :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała architektura. Włochy to moje marzenie :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takich wakacji ;D
    Te uliczki mają swój klimat. Osobiście uwielbiam chodzić takimi uliczkami i czekać na to, co znajdę na ich końcu ;)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Chciałabym kiedyś odwiedzić Włochy.
    Mecz oglądałam i muszę powiedzieć, że jestem zawiedziona. Na początku nasi chłopcy świetnie grali, lecz później... Remis!
    To nie był dobry mecz :(
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewiem czy bym wytrzymała tyle godzin w autobusie, więc podziwiam cię :) Gratuluję zwyciężcą :) Piękne zdjęcia ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Włochy! cudowne zdjęcia :)
    gratuluję zwyciężczyniom:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wakacje! Zazdroszczę maksymalnie! Marzą mi się Włochy!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia fenomenalne! Na wakacjach we Włoszech byłam dwa lata temu i byłam nimi zachwycona, piękne miejsce :)
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chciałabym spędzić w takim stylu wakacje, ja niestety nie miałam okazji a raczej czasu gdziekolwiek wyruszyć. Może za rok uda mi się to wynagrodzić. Za to ciesze oczy Twoimi zdjęciami, zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam włochy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze zdjęć widzę, że to przecudowne miejsce!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 20 godzin :o pamiętam jak jechałam do niemiec, do Wuppertalu, jechałam chyba około 15-17 i tak się poskładałam a autokarze że nie mogłam z niego wyjść :D cudowne zdjęcia, na pewno to piękne miejsce :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Można tylko pozazdrościć ;) Świetna fotorelacja!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłosily sie zwyciezczynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyciężczyni mojego zestawu tak, z resztą dziewczyn nie mam pojęcia

      Usuń
  18. Wonderful post! Great photos and story!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo długa podróż, jednak na pewno była tego warta. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle godzin jazdy.. ja ledwo wytrzymałam ostatnio 10 nad morze.. Ale opłacało się nawet to 20 dla takich widoków i wycieczki :) pięknie tam

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! :P Zazdroszczę wyjazdu!

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jechałam do Bulgari w tym roku przez 20 ileś godzin.
    śliczne zdjęcia!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam we Włoszech i jeszcze raz bym z chęcią odwiedziła.
    Świetne zdjęcia.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę pobytu na taki obozie..ja nigdy nie byłam we Włoszech. :/ Piękne zdjęcia. :*

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie bylam we Wloszech niestety ale zamierzam to kiedys zmienic! <3
    Strasznie zazdroszcze bo zdjecia sa przepiekne i mimo tego zebylas w jednym miejscu tylko 2 godziny to i tak mozna sie zakochac! Haha pamietam jak raz przejezdzalam przez jakies miasto naprawde no kilka minut i siedzialam wrecz tak *_* ze to najpiekniejsze miejsce na ziemi haha! :D
    Zdecydowanie chcialabym takie rozdania to swietny pomysl!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. do Padwy jeszcze nie udało mi się dojechać, ale tyle już słyszałam zachwytów nad tym miejscem, że na pewno kiedyś też się tam pojawię. ;) zdjęcia cudne!
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful photos

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Que lugar incrível! ❤

    www.kailagarcia.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia! Marzą mi się Włochy :))

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia, musiało być świetnie! Ja niestety nie oglądałam całego meczu więc nie mogę się na jego temat wypowiedzieć. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. great post!
    following each other via gfc & g+?
    let me know & have a nice saturday!
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie interesuję się piłką nożną. Słyszałam tylko jak mam klnęła w salonie a jak weszłam spytać co jest grane, to było chyba 2-2. O ile w ogóle o ten mecz pytasz, heh. Zdjęcia ładne, choć dosyć ponure się wydają. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, zawsze chciałam pojechać do Włoch :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią pojechałabym do Włoch. Piękne zdjęcia!
    Mecz oglądałam i muszę przyznać, że trochę się zawiodłam. Wydaje mi się, że nasi po 2 golach poczuli się zbyt pewnie i trochę sobie odpuścili - dlatego na końcu był remis.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie byłem we Włoszech, szkoda. Cudowne zdjęcia! ;)

    Zapraszam na kamilsart.blogspot.com Chętnie zaobserwuję Cię w zamian za obserwację mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie na blogu wakacje też jeszcze trwają ;). Super zdjęcia, bardzo bym chciała odwiedzić Włochy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia ;)
    Gratuluję zwycięzcom ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne zdjęcia! Zazdroszczę wakacji, ja niestety nigdzie nie byłam :(
    Dziękuję za wizytę u mnie :) Pozdrawiam!

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia,napewno niezapomniane widoki :)
    zapraszam na hnowego posta
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że u Ciebie będzie można jeszcze poczytać o wakacjach. Gratuluję zwycięzcom :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne widoki - jak z pocztówek. jeszcze nie byłam we Włoszech (w tym roku na mojej liscie były Grecja i Hiszpania), ale mozę w przysżłym roku mi się uda ;)
    Pozdrawiam,
    normxxcore

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia😊
    Gratuluję zwycięzca😊
    Pozdrawiam😊

    http://jestemsuperzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Włochy to piękny kraj, a Padwa wygląda na cudowne miasto. Szkoda, jednak że tak krótko tam byliście :/
    Podziwiam, że udało Ci się spać w autokarze. Ja jak zasnę na 15 minut to jest dobrze :D
    Gratuluję wygranym! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjecia cudowne 😍 tez kiedys chcialabym pojechac do Wloch.
    Ogladalam mecz i jestem najbardziej dumna z Kapustki, szkoda tylko, ze 2:2 a nie 2:0

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017