12 września 2016

Pomysły na domowe maseczki

Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj


Lubię wprowadzać na blogu nowe kategorie postów i sprawdzać, co wam się podoba, co najchętniej czytacie. Dziś przyszła pora na jeden z nich. Razem z Martyną, o której pisałam w poście o pakowaniu, przygotowałam dla was kilka maseczek zarówno oczyszczających, jak i na utrzymanie koloru skóry po wakacjach, bo powiedzmy sobie szczerze - która z nas nie lubi, raz na jakiś czas, zrobić sobie coś na wzór małego, domowego spa? Koniecznie dajcie mi znać, czy tego typu post wam się podoba i jakie z tej pielęgnacyjnej serii chcielibyście zobaczyć!

OCZYSZCZAJĄCA Z WĘGLA AKTYWNEGO

Co i jak zrobić? Około 5 tabletek węgla aktywnego zmieszać z łyżką jogurtu i łyżeczką soku z cytryny, która dodatkowo zadziała przeciw nadmiernemu błyszczeniu się skóry. Mieszankę nałożyć na twarz i zmyć po 20 minutach.



UJEDNOLICENIE KOLORU SKÓRY I NAWILŻENIE

Co i jak zrobić? Zetrzeć marchewkę na tarce, wymieszać z miodem i nałożyć na twarz. Spłukać po około 15 minutach.



PEELING  NA UJĘDRNIENIE I UTRZYMANIE KOLORU SKÓRY

Co i jak zrobić? Do soku z cytryny dosypać wcześniej przygotowane fusy z kawy. Nałożyć na twarz i masować okrężnymi ruchami.



ZASKÓRNIKI

Co i jak zrobić? Do 1 łyżki mleka dosypać łyżkę żelatyny, włożyć do mikrofalówki na 10 sekund a po ostygnięciu nałożyć na twarz i ostrożnie zerwać, gdy maska zastygnie.


59 komentarzy:

  1. Ciekawa maseczka
    Uwielbiam twojego bloga
    Świetny post
    Czekam na więcej
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno przetestuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej maseczce na zaskórniki ani z węglem, z chęcią wypróbuję Twoje pomysły :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie posty z różnorodnymi DIY :) chociaż uważam, że peeling z kawy na twarz jest troszkę jednak za mocny. do całego ciała faktycznie, jest świetny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne maseczki, któraś na pewno wykorzystam ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam tą z węgla aktywnego :) Ale zdzieranie jej nie jest najprzyjemniejszą rzeczą ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta maseczka z węgla mnie zaciekawiła :)
    a na zaskórniki ten sposób jest najlepszy!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczkę z węgla to akurat uwielbiam!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Domowe - nie znaczy gorsze. Nie znałam tylu sposobów na domowe maseczki ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Te maseczki muszą być świetne.
    Chyba wypróbuję tą z marchewki:)

    Zapraszam do mnie: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. niezłe pomysły, ale na mnie raczej by nie zadziałały, bo np. nic z mlekiem na twarzy nie utrzymałabym, bo nienawidzę tego zapachu i skończyłoby się na wymiotach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, zapach maseczki z mlekiem jest okropny. Sama ledwo wytrzymałam, ale przynajmniej działa!

      Usuń
  13. Wszystkie maseczki są ciekawe, słyszałam tylko o tej z wykorzystaniem węgla. Najbardziej spodobał mi się pomysł tej z mlekiem i żelatyną, muszę koniecznie ją wypróbować bo lubię maseczki które zastygają na twarzy :D wszystkie przepisy na pewno zrobię :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę je przetestować :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatne!
    Łatwe w wykonaniu i na przeróżne dolegliwości skórne, super!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba przetestuję maseczkę na zaskórniki, mam nadzieję, że pomogą :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne maseczki! Przetestowałam tą z fusów po kawie i jest genialna !

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio właśnie na tipach przeglądałam pomysły na maseczki :) Ja częściej stosuję te gotowe lub żele oczyszczające.

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseczkę z fusów kawy stosuję w dodatku nie tylko na twarz ale nakładam na całe ciało raz na jakiś czas, super efekty! Tak samo jak maseczka z żelatyny na zaskórniki. Muszę jednak przyznać, że o pozostałych nie słyszałam ale są zachęcające. A szczególnie tak z marchewki na ujednolicenie kolorytu skóry- jutro próbuję bo po wakacjach z tymi moimi kolorami na twarzy jest kiepsko :/ Świetny post, jak najbardziej więcej takich! :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły. Jestem zakochana w domowych maseczkach. Kilka dni temu bawiłam się z miodem, cytryną i mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wonderful photo! Great recipe!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie robiłam domowych maseczek. Muszę spróbować! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne sposoby na szybkie wykonanie maseczek :)
    Zaciekawiła mnie ta z węgla i mleka z żelatyną. Na pewno wypróbuje.
    Co do postów tego typu myślę, że się dobrze przyjmą. Sama czasem lubię poczytać o pielęgnacji skóry :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Robiłam wersję z węglem aktywnym, ale dodałam do niej... klej szkolny tak aby uzyskać coś w stylu tych chińskich peel off. Powiem, że działa tak średnio, ale coś się dzieje :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. moze kiedys uzyje, ktoregos z Twoich pomyslow :)
    obserwujemy?pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam już dawno o domowej roboty maseczkach. Są tanie i pozbawione szkodliwych substancji :)
    Mogłabyś kliknąć w reklamy na moim blogu-będę Ci wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Juz sobie zapisalam i jutro zrobie sobie maseczke ze startej marchewkii oraz miodu! Jestem ciekawa jak sie spisze na mojej twarzy! :D Post bardzo mi sie spodobal i w sumie zaraz zapisze sobie reszte "przepisow" na pozostale maseczki! :D
    Na pewno sa zdrowsze dla naszej skory niz takie "kupne" ktore ja w sumie od zawzse stosuje dlatego postaram sie cos sama zrobic! :D
    A moze znasz jakies sposoby na dobra pielegnacje ust? :D Jesli tak to z checia bym o tym przeczytala, haha <3 :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  28. Maseczka z żelatyną świetnie działa. ;) A przynajmniej na mojej twarzy sprawdziła się tak jak powinna.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam domowe maseczki <3 są tanie i szybkie w przygotowaniu :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Like your blog so I follow you! Hope you follow me back :)
    Great post!

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam szczerze, że rzadko wykonuję maseczki, ponieważ zazwyczaj kupuję gotowe.
    W twoim poście szczególnie zaciekawiła mnie ta pierwsza i chyba ją wypróbuję :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój brat robi sobie tą z węgla aktywnego i jest zadowolony :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe pomysły, na pewno wykorzystam ta z marchewką :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Tą maseczkę z węgla już widziałam i podobno również działa wybielająco na zęby.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Tą pierwszą maseczkę stosowałam już wiele razy. Pozostałe na pewno przetestuje:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Postaram się odtworzyć maseczkę na zaskórniki, oby działała, bo każda maseczka na zaskórniki jaką robiłam nie zadziałała :/
    Pozdrawiam Ronn

    OdpowiedzUsuń
  37. Dwie z tych maseczek znam ale jeszcze nie stosowałam żadnej :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. o super nie znałam takich pomysłów, na pewno wypróbuję tę na zaskórniki i oczyszczającą z węgla :)
    Zapraszam do siebie, właśnie zamieściłam post odnośnie zakupów na aliexpress :)
    Pozdrawiam
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę spróbować tę pierwszą maseczkę, ponieważ błyszcząca skóra to niestety wieelki minus mojej cery :)
    Pozdrawiam,

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Maseczka z węgla ostatnio strasznie popularna :) Ale daje efekty! :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne sposoby, wypróbuję ostatni :)

    blogo-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne maseczki :) jak będę mieć czas jakiejś wypróbuje ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  44. Na wągry polecam pasta do zębów połączona z sodą oczyszczoną. Skóra jest gładka i bez zaskórników!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo znane mi te maseczke, faktycznie trochę sie sprawdzają :D

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  47. Super! :))

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne pomysły, przepisy na pewno skorzystam i wypróbuje :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastyczne maseczki ,nie miałam pojęcia o niektórych
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ta ostatnia wygląda ciekawie. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  51. Musze wyprobowac ta ostatnia, bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super maseczki, kilka z nich już znamy :D
    Obs i zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja uwielbiam domowe maseczki, ale te na włosy

    OdpowiedzUsuń
  55. dużo jest masek na zaskórniki, ale jak widac można ją zrobić samemu
    oprócz tego polecam maseczkę z białka jajek, która bardzo fajnie ujędrnia skórę :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017