22 września 2016

Wielki Trening z Deynn i Majewskim w SCC

Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper



Rok szkolny absolutnie nie oznacza dla mnie monotonnych dni, polegających na siedzeniu nad książkami i spaniu. Staram się umilić sobie czas wolny, którego nie mam zbyt wiele, mimo że rok szkolny jeszcze dobrze się nie zaczął. Jak wiecie, w planach mam kilka koncertów, pierwszy już za 8 dni, ale dziś nie o tym.
Pierwszy Wielki Trening z Deynn i Majewskim odbył się 10 września w Katowicach. Jeśli śledzicie mnie na snapchacie lub instagramie wiecie, że nie zabrakło mnie na tym wydarzeniu. Co prawda nie należę do grupy osób, która przepada za aktywnością fizyczną, ale chęć spotkania ich i zamienienia z nimi choć kilku słów, wygrała z moim lenistwem. O godzinie 13:00 wszyscy goście weszli na scenę i po kilkuminutowej rozmowie odbył się godzinny wykład Michała Karmowskiego na temat diet i odżywiania. Mówił także o tym, że trening to tylko dodatek do życia i nie można przez niego zaniedbywać kontaktów i relacji z bliskimi (czego dowiedziałam się od Martyny, bo sama w wykładzie nie uczestniczyłam). Około godziny 14:00 na scenie zawitał Daniel Majewski, który opowiedział trochę historii ze swojego życia i odpowiadał na pytania, nawet te prywatne. Dowiedzieć się mogliśmy jak poznał się z Maritą, czy też dlaczego wspomina tylko o swojej babci - która swoją drogą pojawiła się kilka razy na scenie. Poruszył jeszcze temat pojawienia się "małych cyganków", a także jego przeszłości ze sterydami. Potem były zdjęcia, które miały dwie strony: złą i dobrą. Trudno było dostać się do nich, aby zrobić zdjęcie. Praktycznie nie było możliwości zrobienia kroku, a złapanie oddechu przychodziło z trudnością (szczególnie przy moim wzroście). Po chwili mordęgi udało mi się jednak dotrzeć do sceny. Co prawda nie mam zdjęcia z Aliną i Martą ani nawet Michałem, ale poza Danielem i Maritą udało mi się złapać Antka, który kręcił vloga z wydarzenia: jest super, zarówno vlog jak i Antek. Po przerwie, bo między każdą z tych partii była oczywiście mała przerwa, czekał nas wielki trening prowadzony przez Maritę, Alinę i Martę. Z racji tego, że byłam tylko obserwatorem, w trakcie udało mi się złapać Marcina Dubiela. Okazał się mega pozytywnym człowiekiem (przez którego miałam zawalony telefon zdjęciami). Po treningu znów były zdjęcia dla osób, które nie zdążyły zrobić tego wcześniej. Nastało małe zamieszanie, gdyż kończył się czas i trzeba było wszystko robić prawie w biegu. Nie robiło to w sumie różnicy, ponieważ i tak siedziałyśmy do końca wydarzenia. Gdy wszystko dobiegło końca i ludzie zaczęli się zbierać, udało nam sie „zbić pione” z Maritą. Podsumowując wszystkie moje odczucia i to, jak się czułam przez kilka pierwszych dni, dodam to co napisałam u siebie na Instagramie: „Cholernie pozytywni ludzie, czego niestety niektórzy nie dostrzegają. Jeśli oglądając ich na snapie myślicie sobie „są super”, to powiem, że to tylko małe odzwierciedlenie tego jak cudownymi są ludźmi. Mam nadzieję, że uda mi się ponownie spotkać nie tylko Maritę i Daniela, ale też Michała, Alinę i Martę, bo im także należą się ogromne brawa za ten wspaniały dzień. Swoją drogą – Maritka na żywo jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach!”






















| bomber jacket - click | shorts - terranova | shoes - ZX FLUX |

Jeśli będziecie mieli okazję wybrać się na drugą edycję takiego treningu, polecam skorzystać!

CLICK - CLICK - CLICK - CLICK

59 komentarzy:

  1. Fajnie, że miałaś okazje być na tym treningu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki trening to naprawdę fajna sprawa :) Sama chętnie wzięłabym udział w takiej imprezie :)
    Świetna sesja :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Ci zazdroszczę wyjazdu. Piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Deynn(?) jest taka śliczna! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żałuje, że mnie tam nie było :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bomberka <3 Zazdroszczę Ci spotkania z Dubielem!!!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomberka idealna! Właśnie taką zamówiłam, nie mogę się doczekać jak już do mnie dotrze :)) może wspolna obserwacja?

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, sama chciałabym pójść na taki trening <3. Dobrze, że nie siedzisz cały dzień w domu nad książkami. To byłoby nudne...
    Super zdjęcia
    Nominowałam cię do lba, mam nadzieję, że znajdziesz chwilę, by zajrzeć :)
    Pozdrawiam
    Nika x
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam podobny trening przed Forum w Gliwicach i fajnie to wyglądało. Ładne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. What wonderful photos and look! I love your bomber jacket!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne wydarzenie! swoją drogą wpadłam na nich kiedyś w centrum handlowym w Koszalinie : D

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde,ale Ci zazdroszczę! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie spędziłaś dzień. W mojej miejscowości i okolicach jest raczej nudno i nie dzieje się nic ciekawego więc na takie treningi nie mam co liczyć :(

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. juz drugi raz spotykam się z opinią ich treningu na blogu. Oglądam Deynn i Majewskiego na snapie. Nawet przez telefon bije od nich taka prawdziwa szczerość, która wręcz zaraża innych. To cudne, że motywują w tak piękny sposób innych ludzi, pasją.
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się zdjęcia w ruchy-gdy skaczesz ze schodów. Na prawdę świetne! :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju zazdro :D
    Ładne zdjęcia :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie i ciekawie spędziłaś dzień:) W mojej okolicy, a co dopiero miasteczku jest nudno i raczej nic takiego się nie dzieje. Zazdroszczę zdjęcia z Maritą:D
    Obserwuję i czekam na kolejne ciekawe posty! Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool post :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że tam byłas :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O widzę pierwszą relacje na blogu z ich treningu ! Niestety nie udało mi się tam być. :C Ale oni są bardzo pozytywnymi ludźmi i dają niezłłą motywacje :)

    Aktualnie zmieniam trochę koncepcję mojego bloga i mam nadzieję, że zaciekawią cię trochę zmiany na moim blogu! Pozdrawiam serdecznie ;)
    anjaa-blog.blogspot.com🌴

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci takich planów :d
    świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudowne zdjęcia! Szkoda, że nie udało mi się tam być :(

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. co tu dużo pisać :) piękna dziewczyna, świetny styl, wszystko idealnie ! :)
    oby tak dalej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie spędzony dzień moim zdaniem. Zdrowy i aktywny tryb życia jest bardzo ważny :) Ja sobie nie odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. You look great dear! Love that jacket

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, bardzo ładne kurteczki, poklikałam w linki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, zazdroszczę udziału w treningu ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę ci możliwością być na takim treningu, dla mnie każdy
    ivent, bez względu na to o jakiej tematyce jest warty zobaczenia
    i jest świetnym sposobem na spędzenie czasu i poznanie nowych ludzi :)
    wyglądasz super kochana, rewelacyjne zdjęcia! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chcialam wybrac sie na ten trening ale niestety szkola i brak mozliwosci polecenia do polski pokrzyzowal mi plany :C Dlatego tak strasznie ci zazdroszcze ze moglas ich posluchac a na dodatek zrobic sobie z nimi zdjecie! Jak dla mnie sa to naprawde swietni ludzie ktorzy zasluguja na bardzo duze uznanie! <3
    A twoje zdjecia tez cudowne sliczna kurteczka <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie, że uczestniczyłaś na tym treningu. Można tylko pozazdrościć ;)
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam już o tym wydarzeniu. Osobiście nie uczestniczyłam, ale obserwuję Majewskiego i Deynn, więc co nieco wiem :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę Ci uczestnictwa na tym treningu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądałaś, zazdroszczę, sama miałam na to jechać, niestety nie wypaliło..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super, że mogłam wyrwac się na ten trning ja miałam na niego połówę polski ale chciałabym zobaczyć Marikę na żywo ;)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/sztuczne-rzesy-i-dzien-chopaka.html

    OdpowiedzUsuń
  37. you look super hot in that blush bomber. Its fab.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja!
    Wydarzenie naprawdę musiało być świetne. Mimo, że nie oglądam ich to naprawdę wspaniale by było ich poznać i udać się na taką "imprezę". Dubiel na YouTubie jest naprawdę taki kochany. To dobrze, że w rzeczywistości okazał się również tak samo pozytywną osobą.
    Na szczęście udało Ci się do nich dopchać i masz pamiątkowe zdjęcia. Też mam problem ze wzrostem. Na takie wydarzenia kompletnie się nie nadaję.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna kurtka!
    fajnie że byłaś na takim treningu :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe wydarzenie. Ładne zdjęcia i bomber ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne wydarzenie, szkoda, że nie mogłam tam wtedy być! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale świetnie! :D oglądałam ten trening na snapie, zazdroszczę, że mogłaś tam być.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne zdjęcia, aczkolwiek nie znam tych ludzi i jakoś taka forma treningów do mnie nie przemawia. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. jeżeli będę miała możliwość to chce być na kolejnym takim treningu ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia. Lubie deynn.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  47. Kurcze strasznie zazdroszczę Ci spotkania Deynn i Majewskiego, ostatnio sztrasznie ich polubiłam :)


    Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Wspólna obserwacja? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  50. Super post i super wakacje :D Zdjęcia to wspomnienia na lata :D

    OdpowiedzUsuń
  51. kurcze, tak patrze..i.. zazdroszcze wyjazdu do Włoch!:)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017