22 października 2016

KATIE TESTUJE: Słodycze z Włoch

Shawn Mendes - Treat You Better



Jeśli jadąc do Rimini miałam jakiś plan, na pewno było nim przywiezienie wielu słodyczy. Przez pierwsze dni zdążyłam pozachwycać się łatwym dostępem nutella&go, która pojawiła się kiedyś w moich ulubieńcach czy też pringlesów, które wtedy nie były jeszcze dostępne w naszych polskich Biedronkach. Przedostatniego dnia wybrałyśmy się do marketu, gdzie poddałam się pokusom i kupiłam TROCHĘ jedzenia do przetestowania, o którym napiszę w dzisiejszym poście i będzie to już chyba ostatni post z tej całej "włoskiej" serii.


Tak jak wspomniałam we wstępie – nie było problemu z dostępnością Nutella & Go. Miło wspominam jedzenie jej wieczorem na prywatnej plaży razem z dziewczynami, lubię takie zwykłe, ale niecodzienne dla mnie wypady. Chciałam spróbować wersji z piciem i nieco się zawiodłam, bo o ile paluszki i krem oczywiście się nie zmieniają, EstaTHE Limone Drink nie jest dla mnie. Smakuje trochę jak zimna, bardzo przesłodzona herbata z dodatkiem czegoś gorzkiego.

 Zawiodłam się po raz kolejny, gdyż w Mikado & GO liczyłam na czekoladę mleczną, lub po prostu trochę lepszą. Da się zjeść, nie było źle, ale zawsze mogłoby być lepsze. Teraz marzę o spróbowaniu innych smaków, oczywiście w ramach cheat meal’u haha.

O orzeszkach Snack Friends nie ma co się rozpisywać - smakują normalnie. Zaskoczyło mnie jednak opakowanie: zero powietrza w torebce, zero poruszania się orzechów.




Po spróbowaniu cytrynowej EsthaTHE myślałam, że zrobiłam ogromny błąd kupując dodatkowo tę o smaku brzoskwini (EstaTHE Peach). Byłam nieźle zdziwiona, kiedy okazało się, że ten smak jest zdecydowanie lepszy i jednocześnie trochę zła, że zabrałam ze sobą tylko jedno opakowanie tego produktu.

 Chyba nigdy nie widziałam w Polsce Jelly Beans od HARIBO, ale nie raz udało mi się zjeść Jelly Bean dostępnych w empiku czy dużych sklepach. Jeśli mam być szczera – te są zdecydowanie najlepsze ze wszystkich, które jadłam.

Nie trudno ukryć, że firma Ferrero jest przeze mnie bardzo lubiana, a niejedne z ich słodycze śmiało mogłabym zapisać na liście tych ulubionych. Cienki wafelek wypełniony czekoladowo-orzechowym kremem i małymi kawałkami orzechów (Nutella B-ready) skradł moje serce, a ostatni z 8 batoników znajdujących się w pudełku nadal czeka na mnie w szufladzie komody.



 Do swojego koszyka bez jakiegokolwiek zastanowienia wrzuciłam też Mangini - Toffee Milk Chocolate. Po prostu miałam ochotę na jakieś cukierki, a Toffee na opakowaniu od razu mnie zachęciło. To kolejna zupełnie normalna słodycz, o której nie ma co się rozpisywać, ale jak najbardziej polecam. Te w wersji owocowej (Mangini - Agrumi) smakują mi nieco mniej, ale bardzo chętnie zjada je moja mama.


TicTac Mixers Cherry-Cola tak jak poprzednie cukierki, wrzuciłam do koszyka bez powodu. Nie miałam okazji nigdy wcześniej spróbować tego połączenia smakowego w formie TicTaców, ale nie zawiodłam się. Są znacznie lepsze od standardowych, pomarańczowych.


 Uwielbiam Kinder Country, więc nikogo nie zaskoczę jeśli napiszę, że Kinder Country Cream&Crock było pyszne. To kolejny produkt przy którym żałuję, że nie wzięłam więcej, ale może kiedyś będę miała okazję zaopatrzyć się w jakiś zapas. Jeśli Wam także smakuje ten czekoladowy baton z ziarnami – nie zawiedziecie się na tej wersji. Przy okazji, dajcie znać czy jesteście zainteresowani przepisem na ciasto Kinder Country.

Jeśli myślicie, że wiecie jak smakują najlepsze krakersy na świecie, a nie próbowaliście Tuc - Cracker, Pomodoro e Grana Padano to jesteście w ogromnym błędzie i przy najbliższej możliwej okazji musicie to zmienić. Nie jestem fanką krakersów, ba, średnio za nimi przepadam, ale te to niebo w gębie i mogłabym jeść je tonami.



Jak widzicie na opakowaniu, ciastka Snack al latte to biszkopt przekładany kremem. W całej takiej paczuszce znajduje się 10 ciasteczek zapakowanych osobno. Idealne na wycieczkę, drugie śniadanie czy deser do kawy, która dla mnie jest zbawieniem w jesienne dni. Wzięłam także w wersji czekoladowej (Balconi Mix Max) i również są przepyszne.




Na pewno ogromnym plusem Pringlesów jest opakowanie, które nie tylko sprawia, że chipsy są świeże na dłużej, ale także trudniej je zgnieść – szczególnie w podróży, którą musiały ze mną przebyć. Myślę, że są warte swojej ceny. Aktualnie są już zdecydowanie bardziej dostępne w Polsce. Możemy spotkać je nie tylko na stacjach, ale także w biedronce czy dużych sklepach typu Auchan.


Spójrzcie na post z przymrużeniem oka, jest pierwszym tego typu postem na moim blogu i kosztował mnie sporo czasu, o czym przekonali się już moi znajomi. Mam jednak nadzieję, że Wam się spodobał i po kolejnym moim wyjeździe za granicę chętnie zobaczycie taki ponownie. Śmiało piszcie co Wam się podoba, a co powinnam zmienić, a także, które z tych produktów mieliście okazję spróbować i co o nich sądzicie. Trzymajcie się cieplutko w te chłodne dni wypełnione deszczem. 

64 komentarze:

  1. Chętnie zjadłabym teraz takie Kinder :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo z tego jedzenia jadłam w UK :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku *0* Ile tu pyszności :p Te produkty z nutelli wydają się najpyszniejsze, ale oczywiście innymi tez nie pogardziłybyśmy ^^ Przygarnęłybyśmy WSZYSTKO! <3 :D Świetny wpis i genialna recenzja :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tej nutelli, super notka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, post pracochłonny, ale efekt super. Uwielbiam takie słodycze!:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentują się całkiem pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda pysznie, zazdroszczę, bo sama bym chciała spróbować! :D
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Będąc niedawno we Włoszech jadłam kilka z tych rzeczy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi niestety nie smakuje ta nutella GO. Znaczy, nutella jak nutella, ale te 'patyczki' są moim zdaniem niedobre :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę duże zakupy :D
    Ah zawsze marzyłam o tym aby spróbować Nutella Go...
    Miałam też okazje spróbować paluszki Mikado w białej czekoladzie, smakują naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. oo mniam !:'( ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również byłam zawiedziona tym piciem z Nutella& Go kiedy spróbowałam po raz pierwszy. Taki sztuczny :/
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks so sweet!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, aż zgodniałam, haha :D
    Bardzo mnie ciekawi ta Nutella Go ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. nutella go jest pyszna te paluszki mniam ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadłabym <3
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Same pyszności chętnie sama bym je wypróbowała :) jestem żarłokiem a jeżeli chodzi o kwestię słodyczy to już w ogóle :) w zasadzie nie jadłam zbyt wiele z wymienionych, ale jadłam podobne np. dy byłam w niemczech :) lubię porównywać nasze polskie słodycze do tych zagranicznych:)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely post!
    Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Logo orzeszków "Snack Friends" na pierwszy rzut oka mocno przypomina dr Oetkera ;-) Ciekawe. Pamiętam, że na przykład Algida to ta sama marka o innych nazwach w różnych krajach. pozdrawiam, poliptyk.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. what a lovely post my dear
    Looks so tasty <3
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale zrobiłaś mi chęć na coś słodkiego :D Wszystko bym Ci zjadła :D

    Zapraszam :D
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Narobiłaś mi apetytu!
    Te słodycze wyglądają pięknie, mam nadzieję, że podobnie smakują :)
    Zmieniłam adres bloga, zapraszam :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym wypróbowała większość z tych słodyczy. Najbardziej to ten z biszkoptem przekładanym kremem.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  24. mi jakoś te batoniki z Nutellą nie smakowały :(
    a te soczki widziałam na każdym kroku haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zaciekawiły mnie te batoniki z Nutellą, na pewno kiedyś ich spróbuję <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodycze to moja miłość. Uwielbiam próbować nowości. Podczas mojego pobytu w Japonii 80% mojego wyżywienia stanowiły łakocie. Aż wstyd się przyznać. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm <3 same pyszności :D

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam słodycze, więc na pewno skosztowałabym wszystkich. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm..wypróbowałabym wszystkie słodycze :D Jadłam już kiedyś Nutelle go i jest przepyszna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  30. To wszystko wyglądasz przepysznie! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Pychaaa :) A ja na redukcji... ;)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham słodycze

    Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Same smakołyki masz ;)Mogę napisać smacznego ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Takiego smaka mi narobiłaś tymi słodyczami, że chyba idę zaraz poszukać czegoś w kuchni! Fajny post :D Zazdroszczę tych łakoci <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Delicious!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile to ja bym zjadła teraz przez Ciebie. Nic tylko pozazdrośić takich słodyczy! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ich spróbować!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam słodycze :D te nutellowe rzeczy wyglądają najlepiej ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie pyszności :D Chętnie bym wszystko spróbowała oprócz Tic tac'ów i pringlesów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam słodycze, ale niestety ich nie jem
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Produkty z nutelli wyglądają bardzo smakowicie ! pychotka ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdecydowanie nie powinnam była widzieć tego posta, nie tylko dlatego, że jest po 23 więc nie powinnam już nic jeść, ale też dlatego że listopad dla mnie jest miesiącem bez słodyczy, a przez patrzenie na nutellowe słodycze mam ochotę na czekoladę :) Testujesz moją silną wolę xd

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko wygląda tak apetycznie, że aż zgłodniałam :p Miałam okazję jedynie spróbować Nutella & Go ^^ Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. W sumie bardzo fajny pomysł :) Aż się ma ochotę to wszystko posmakować!
    Chętnie bym poznała przepis na ciasto Kinder Country :)
    Najbardziej z tych produktów to zjadłabym B-neadly ;3

    POZDRAWIAM,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Spróbowałabym wszystkiego, haha :D

    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja uwielbiam słodycze i na pewno jak będę miała kiedyś okazję to nakupuję ich sobie na zapas haha! Zaciekawiły mnie te dwa produkty z nutellą. Zwłaszcza ten wafelek :D Co do pringlesów to miałam okazję jeść je w Polsce i na prawdę mi zasmakowały.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  46. aż głodna się zrobiłam :D

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam te produkty Nutelli i pamiętam, że na wycieczce do Włoch strasznie się objadałam tego typu produktami które nie były u nas dostępne.:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post! All that tasty))
    Have a good weekend!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  49. ile pyszności ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jadłam Nutellę Go w Chorwacji i chętnie bym to powtórzyła! Chyba nawet gdzieś niedawno widziałam je w Polsce. A mój chłopak pewnie zazdrości Ci Pringels'ów, ponieważ to jego ulubione chipsy!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  51. ale bym zjadła,tyle dobroci <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ile pyszności! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja kocham pringelsy octowe <3 których w Polsce nie ma ;c
    Mikado nie jadłam paluszków, ale przepyszne są pocky! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale dużo smakołyków <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. o mniam! jakie to wszystko musi być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017