02 października 2016

Podsumowanie wakacji 2016!

The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya



Nie trudno zauważyć, że naprawdę lubię wracać do wakacji. W tym roku spędziłam je zdecydowanie aktywniej, dlatego pomyślałam, że podsumowanie ich to dobry pomysł, nawet jeśli skończyły się miesiąc temu.

OBÓZ WE WŁOSZECH

Dwa miesiące wolnego rozpoczęłam obozem we Włoszech, o którym mogliście tu już trochę przeczytać. Dokładny przebieg znajdziecie tutaj i tutaj. Jeśli mam być szczera, strasznie tęsknię za tymi cieplutkimi dniami na plaży czy łatwo dostępnymi, dobrymi słodyczami, ale pod żadnym pozorem za osobami poza naszym pokojem.


KRAKÓW

Pierwszy tegoroczny wyjazd, o którym także udało mi się napisać post, to ten kilka dni po powrocie z obozu, kiedy mogłam po raz pierwszy spotkać się z Jowitą, Klaudią i Julią. Nasze wspólne zdjęcia zrobione na krakowskim rynku możecie przejrzeć tutaj.



WROCŁAW

We Wrocławiu znalazłam się na początku sierpnia. Miałam okazję drugi raz spotkać się z Jowitą, spędzić z nią kilkugodzinną podróż, a także w towarzystwie Wiktorii zwiedzić trochę samego miasta i muszę przyznać, że owszem, Wrocław jest piękny, ale moim ulubionym miastem nadal pozostaje Kraków.





WARSZAWA

Po 15 latach życia miałam okazję wreszcie odwiedzić stolicę Polski, choć mama twierdzi, że kiedyś już tam byłam. W każdym razie nie przypominam sobie tego, więc powiedzmy, że to mój pierwszy raz w tym mieście. Co prawda nie zwiedziłam zbyt wiele, głównie przez czas, ale bardzo dobrze wspominam ten dzień spędzony w towarzystwie Dominiki, która dzielnie wytrzymuje ze mną wszystkie gorsze pod względem mojej twórczości wieczory i nieodpisywaniem na moje wiadomości zmusza mnie do stworzenia 'czegoś' (choć nadal bardzo mnie kocha).






WYJAZD NA WIEŚ

Ostatni tydzień wakacji spędziłam u babci na wsi, jak za czasów szkoły podstawowej. Teraz chyba nawet polubiłam to miejsce i może niedługo tam wrócę. Udało mi się namówić babcię na kremówkę, która swoją drogą jest przepyszna. Miałam okazję obejrzeć sporo cudownych zachodów słońca podczas podróży rowerem, a na dwóch małych wycieczkach zwiedziłam także kawałek Wiślicy, Szydłowa i Pacanowa. Pierwszy raz od podstawówki wybrałam się nad wodę, odwiedzając przy tym Gródek nad Dunajcem i Radłów, a także baseny mineralne Solec-Zdrój. Na kilka godzin odwiedziłam także Tarnów, gdzie kolejny raz spotkałam się z Jowitą.







KONCERT FEEL I SARSY

Zakończeniem wakacji, a jednocześnie wyjazdu na wieś, był dla mnie koncert Feel i Sarsy z okazji Święta Powiśla Dąbrowskiego. Co prawda nieco spóźniłam się na występ idoli dzieciństwa, ale udało mi się usłyszeć dwie piosenki z daleka. Nie przegapiłam jednak wystąpienia Sarsy, która pokazała, że ma ogromny talent. Wydaje się naprawdę miła i cieszę się, że miałam okazję usłyszeć ją na żywo.



Pominęłam oczywiście standardowe wypady ze znajomymi czy sesje zdjęciowe, bo nawet w okresie szkolnym zdarzają się dość często. Jeśli chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć z Wrocławia, Warszawy lub Szydłowa - koniecznie dajcie mi znać w komentarzu. Chętnie przygotuję taki post. Napiszcie także jak Wy spędziliście wakacje!

62 komentarze:

  1. świetne wakacje! Ja swoje spędziłam na pracy. Nad morzem więc fajnie też było :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich wakacji. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że naprawdę świetnie spędziłaś te wakacje :)
    Bardzo ładne klimatyczne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło misia, jeśli masz ochotę wpadnij do mnie ;)

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wakacje, szczególnie ta wieś wygląda cudnie na zdjęciach! :) ja w sumie w planach miałam spokojne wakacje bez większych przygód, a wyszło ciut inaczej, bo byłam i w Hiszpanii i na Chorwacji i jeszcze w górach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ja swoje wakacje spędziłam w Krakowie :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie spędziłaś wakacje! Ja byłam na 6 tygodni w UK i na mazurach ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie spędziłaś wakacje, pozdrawiam serdecznie :)

    http://nicolenicky01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja swoje wakacje spędziłam na przerabianiu tych super fotek z postu! :D

    Pozdrawiam,
    twój najlepszy na świecie grafik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne miałaś wakacje :)
    Wrocław moje miasto <3
    Nie raz byłam we Włoszech, jest to piękny kraj :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlochy- przepieknie tam jest!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam kiedyś w Krakowie, piękne miasto - kojarzy mi się strasznie z elegancją. Z rana można zauważyć samych ludzi idących do pracy czy na uczelnię w samych eleganckich stylizacjach a większość jest bardzo zadbana. Muszę zwiedzić Warszawę, byłam ale na krótko bo przed wylotem do Bułgarii. Miałaś bardzo udane wakacje.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie,że zwiedziłaś tyle miejsc :) Zazdroszczę Warszawy , do Wrocławia miałam 30 minut drogi ,jak mieszkałam w Polsce :) Natomiast w moim rodzinnym mieście był nie dawno koncert w Sarsy ;)
    Pozdrawiam , ja spędziłam wakacje w Holandii i tu już zostałam na stałe ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam we Włoszech tydzień temu;)
    Piękne miejsce!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny mix uwielbiam takie notki, oraz takze lubie powspominać niektore rzeczy ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super wakacje miałaś :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie zwiedzona cała Polska i nawet poza ;) super zdjęcia, szczególnie te we 3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, ze spędziłaś swoje wakacje, podróżując - super :) Choć skończyłam już szesnaście lat, nadal nie byłam w Warszawie i raczej nie prędko to się stanie ;)
    Włochy to cudowny kraj :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam 16 lat i do tej pory jeszcze nie odwiedziłam Warszawy, ale w tym roku na pewno się uda. Piękne zdjęcia, widać, że miałaś cudowne wakacje <3
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że wszystko poszło po Twojej myśli :)
    pozdrawiam,https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę że aktywnie spędziłaś wakacje ! super ;) zazdroszczę Ci obozu do Włoch ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia
    życzę za rok podobnych przeżyć :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Ty znalazłaś na to czas ? Zazdroszczę wyjazdów :D Bardzo chciałabym pojechać do Włoch.
    Mogłabyś kliknąć w reklamy na moim blogu- będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. popatrzyłam na to jeziorko i zatęskniłam za wakacjami :/
    miałaś bardzo ciekawe wakacje! ja byłam tylko we Włoszech :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie spędzone wakacje :D
    Kocham Warszawę :D a do Wrocławia z chęcia bym się wybrała :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałaś świetne wakacje! Widać, że aktywnie je spędziłaś :D Zazdroszczę obozu we Włoszech :p Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że wakacje miałaś naprawdę udane! :)
    To dobrze, że pozwiedzałaś trochę Polski i nie tylko ^^ I że miałaś okazje spotkać się z internetowymi przyjaciółkami:)
    Zdjęcia prześliczne, a ten zachód zapiera dech w piersiach.
    Sarsa rzeczywiście ma talent. Miałam okazję posłuchać jej raz w galerii handlowej :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo aktywne wakacje, aż zazdroszczę tych podróży. :)
    tęsknię za Warszawą :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał miałaś strasznie wyjazdowe wakacje. Ja również odwiedziłam Wawę, ale nie po raz pierwszy

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia!
    Życzę Ci żeby następne wakacje były również bardzo udane :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! Miałaś naprawdę intensywne wakacje! Tyle miejsc w jednak krótkim czasie. Muszę przyznać, że trochę zazdroszczę tylu wyjazdów. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ojj jak zazdroszcze wyjazdu do Wloszech- to moje wielkie marzenie!

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post!
    can we follow each other ? follow me and i''ll follow you back!
    I promise :)
    Bye

    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej zazdroszczę wyprawy do Wrocławia :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne podsumowanie widać, że nie nudziłaś się w wakacje ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W porównaniu do ciebie to bardzo mało gdzieś w wakacje wyjechałam :c
    Podczas wakacji zazwyczaj przebywam w domu i od czasu do czasu wyjeżdżam do babci, czy gdzieś indziej ;)
    Pozdrawiam ^^
    http://swiat-baldura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Great photos dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Tęsknię za wakacjami! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle zdjęć, że aż nie wiem na czym oko zawiesić:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, dużo miejsc zwiedziłaś :D Zazdroszczę Ci wyprawy do Wrocławia i Warszawy, nigdy nie byłam we Wrocławiu, a w Warszawie mogłabym być codziennie, jest cudowna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że miałaś cudowne wakacje. Moje były chyba najlepsze dotychczas, ale nie chcę wracać, bo robi mi się przykro, że to wszystko tak szybko się skończyło :C
    Kraków z samego początku był moim ulubionym miastem.. aż wreszcie pojechałam do Warszawy i ona zawładnęła moim serduchem :') ♥
    Też bardzo chciałabym pojechać na taki obóz, ale wszystko przede mną c:
    Cudne zdjęcia ♥
    Ściskam c:
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia. Na pewno było super! Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Byłaś w naprawdę wielu miejscach. Najbardziej zazdroszczę obozu we Włoszech :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. hi there follow for follow ?
    http://imiblog25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałaś cudowne wakacje :) Świetnie się to ogląda :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. lovely post
    I follow you, fight back
    jovanaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wow super wakacje i super zdjęcia <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Musiały być super :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. aż zatęskniłam za wakacjami :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. Wonderful photo! Super vacation!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  51. Super podsumowanie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Z tego co widzę, sporo podróżowałaś w trakcie tych wakacji. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I we Wrocławiu i we Warszawie byłam tylko raz, ale to wystarczyło, żebym pokochała te miasta :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Na prawdę aktywnie spędziłaś te wakacje! Tak samo jak Ty uwielbiam Kraków. W te wakacje również byłam pierwszy raz w Warszawie haha! Jeśli chodzi o moje wakacje to na pewno spędziłam je bardziej aktywniej niż w poprzednich 2 latach. A co do Wrocławia to bardzo chcę się tam wybrać i coś pozwiedzać :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja wakacje spędziłam w pracy, dopiero niedawno poleciałam na zasłużony urlop ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017