06 listopada 2016

The secret side of me

The Chainsmokers - Closer ft. Halsey



Halloween kojarzy nam się głównie z dyniami, przebierankami i zbieraniem cukierków. Choć o święcie obchodzonym 31 października opinie są podzielone, powiem szczerze, że ja naprawdę lubię ten dzień. Co prawda nigdy nie udało mi się przebrać za ducha, ani pochodzić po domach w intencji zbierania słodkości, ale przypływ inspiracji tego dnia jest naprawdę ogromny, a ja uwielbiam oglądać tego typu zdjęcia. Skoro jesteśmy już przy zdjęciach, chyba nie trudno zauważyć, że te w dzisiejszym poście są znacznie inne od tych, które pojawiały się tutaj zazwyczaj. Autorką tego pięknego makijażu (jak i fryzury) jest Kinga - LadyKa Wizaż (będzie mi ogromnie miło jeśli wejdziecie i zostawicie tam po sobie jakiś ślad). Podczas malowania nie mogłam spojrzeć w lustro, więc o tym jak wyglądam dowiedziałam się dopiero przed samym wyjściem. Praca na dwa aparaty okazała się trudniejsza niż myślałam, ale jak widać dałam radę. Przez pierwsze dni po otrzymaniu zdjęć nie byłam pewna, czy chcę je tutaj wstawiać, dlatego pojawiają się z takim opóźnieniem. Mam jednak nadzieję, że przypadną Wam do gustu i prawie tygodniowe spóźnienie nie będzie grało szczególnej roli. Krew na końcu pojawiła się właśnie ze względu na dzień, o którym wspomniałam na początku postu – Halloween.

Jeśli śledzicie mojego instagrama (a jeśli nie to serdecznie Was na niego zapraszam, ostatnio jakoś zaczął żyć – KLIK) pewnie wiecie, że pod koniec września byłam na koncercie The Vamps, a pod koniec października na show Janoskians w Krakowie. Nie chcę się o tym rozpisywać, planuję zrobić o koncertach osobny post, w którym wszystko podsumuję, ale wiem jedno – było genialnie. Jeśli będziecie kiedyś mieli możliwość pojechania na koncert idola – koniecznie z niej skorzystajcie. Swoją drogą, do koncertu Justina został mniej niż tydzień, z kim zobaczę się w Krakowie 11 listopada?





























Makeup: LadyKa Wizaż | Photo: Magda Wójcik

65 komentarzy:

  1. Zdjęcia są naprawdę świetne, nie wiem czemu się zastanawiałaś :P
    A makijaż jest naprawdę genialnie wykonany!!! Mega sztosik jak nic :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego tak długo się zastanawiałaś nad dodaniem zdjęć ,skoro są takie genialne! Dziewczyno ,niesamowite :) Ja z chęcią wybrałabym się na jakiś koncert ,bo akurat w grudniu przez tydzień będę w Polsce,ale ten czas wykorzystam w urzędach i ze znajomymi :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. My także lubimy Halloween. Co roku się przebieramy, bawimy, straszymy innych znajomych, to na prawdę dzień w, który można poruszyć troszkę swoją wyobraźnią :) Jejku *0* Jak ty ślicznie wyglądasz :) Do twarzy Ci w niebieskim ^^ Ta sztuczna krew jest GENIALNA! Stylizacja od razu wygląda inaczej. No, no przeszły nas dreszcze :D Świetnie ! <3 Buziaki kochana, oby tak dalej ;*
    Pozdrawiamy: Agssymi

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wykonałyście kawał dobrej roboty, wyglądasz cudownie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genilanie wyglądasz w tym makijażu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Pięknie wyglądasz :) Fryzura mi się bardzo podoba :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż, wyglądasz zjawiskowo ;D
    Co do Halloween, dla mnie to zwyczajny dzień, nie przebieram się i nie wariuję z ozdabianiem domu, czy pokoju. O gustach się nie dyskutuje ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooooow ale piękny makijaż <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie obchdzę Halloweenu, robiłabym to gdybym mieszkała w Ameryce :)
    Zakochałam się w Twoim makijażu! Cudownie wyglądasz na tych zdjęciach, niczym postać z horroru :D
    Zapraszam do siebie, jeśli blog Ci się spodoba, wiesz co robić :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż i naprawdę dobre zdjęcia. Nie wiem czemu miałaś wątpliwości co do ich publikacji. Wypadło genialnie!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także lubię halloween! świetna stylizacja i makijaż! wyglądasz cudnie!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż i śliczne zdjęcia. Nie pasuje mi tu jednak ta sztuczna krew.
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam parę zdjęć na grupie, ale ta sesja jest taka niesamowita :))
    Moim zdaniem ten niebieski kolor bardzo do Ciebie pasuje.
    Co do Halloween to raz czy dwa zdarzyło mi się chodzić po domach. Do samego święta nic nie mam i jeśli komuś się to podoba to czemu nie :)

    Miałam nie jechać na koncert Justina, bo nie zdążyłam w grudniu kupić biletów, ale mama mi pożyczyła pieniądze i w niedziele dowiedziałam się, że jadę i już się nie mogę doczekać! Chciałabym się z Tobą spotkać, ale zapewne będę się wstydzić podejść haha

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. łał mega zdjęcia i ten cudny makijaż ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ujęcia aparatem :) oraz cala stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita stylizacja ♥
    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie spodobała mi się twoja sukienka, makijaż też obłędny <3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny tematyczny post. makijaż,fryzura, stylizacja i całe tło - rewelacja ;).
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż i fryzura są przepiękne, bardzo ładny jest ten odcień niebieskiego.
    Ty też bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach.

    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę Cię nie poznałam, i gdybym nie znała cię z bloga wcześniej, łął, jestem pod wrażeniem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful blog my darling! Can you follow my blog, and read last post? ♥
    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny makijaż i włosy! Bardzo dobrze, że wstawiłaś zdjęcia z tej sesji :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest przepiekna <3 Makijaż tez jest świetny :D
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu : https://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za Halloween, nigdy się nie przebierałam.
    Masz idealny makijaż <3 Bardzo mi się podoba.
    A te buty? Są po prostu BOOSKIE :*
    Pozdrawiam kochana :*
    Bardzo mi się podoba twój blog, zaobserwuje cię chętnie.
    Zapraszam do mojego światu, mam nadzieję, że ci się spodoba---> Mój blog-KLIK
    PS. kocham tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę makijaż i stylizacja są cudowne. Pięknie pomalowane oczy, można się zakochać! Wyglądasz naprawdę wspaniale kochana, naprawdę uwielbiam twój styl i twoje zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo profesjonalne zdjęcia, wyglądasz zjawiskowo :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż i świetna sukienka, baaardzo mi się podoba. ;) ja w sumie nigdy nie imprezowałam z okazji Halloween, bo nie miałam okazji, ale zupełnie mi to nie przeszkadza, że ktoś chce się bawić. każdy powód jest dobry, żeby się spotkać ze znajomymi i zjeść cukierka. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo piękne zdjęcia i klimatyczne. Niebieskie (a może to są zielone tylko ja jestem ślepa?) końcówki idealnie pasują do sukienki.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. So wonderlful!!I follow you now,so if you want to support each other follow me.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tę piosenkę i nie wiem czy bardziej za to jak brzmi czy za to z kim mi się kojarzy, ale jest cudowna ;) Co do zdjęć to patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaż cudo :) a zdjęcia w świetnym klimacie :)
    Lubię takie sesje ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia . Masz zajebisty kolor włosów ;* Może jednak się skuszę przyjechać do ciebie na sesje XD

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! What a beautiful outfit and makeup!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega podoba mi się klimat zdjęć, a makijaż jest obłędny :)
    http://malgorzataadamik.blogspot.com zapraszam, odpowiadam na obserwacje i nie jestem biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Makijaż jest świetny ;) turkus prezentuje się świetnie na Tobie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę pięknie wyglądasz, a ten makijaż przerażający :) Chyba nigdy nie przyzwyczaję się do widoku krwi-nawet sztucznej :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz po prostu obłędnie. zachwycam się bardzo twoimi niebieskimi pasmami włosów ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny makijaż :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku zdjęcia są przepiękne! Cała stylizacja i ten makijaż super ze sobą wyglądają. Ja Halloween bardzo lubię. Klimat i te wszystkie przygotowania to coś świetnego.

    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam tą piosenkę! obserwuje :) www.rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. CUUDOWNE zdjęcia! Makijaż tak samo-idealnie wykonany, poza tym do twarzy Ci w niebieskim <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Również lubię ten dzień, aczkolwiek nie obchodzę Halloween. Naprawdę nie wiem, dlaczego się zastanawiałaś. Zdjęcia są świetne, a makijaż bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. I really like your make up!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: VELVET MAXI SKIRT... IN PARIS
    DON'T MISS: WHILE IN MADRID...

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś prześliczna!
    Jestem pod wielkim wrażeniem tego makijażu. Naprawdę super sprawa.
    Sukienka też bardzo mi się podoba. Przydałaby mi się taka mała czarna. Klasyczną mam, ale taka koronkowa byłaby idealna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow ale świetne zdjęcia , piękna stylizacja . Lubię Halloweem, ale tak to go nie obchodzę :)
    Śliczny makijaż
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia :) super wyglądasz :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zdjęcia! Makijaż extra!
    pozdrawiam i zapraszam częściej!
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie pomalowane oczy <3 zdjęcia sztosik!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. you are just gorgeous babe . Love the makeup and the hair.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  52. super zdjęcia, makijaż megaaaaaa. Swoją drogą wyglądasz na starszą niż jesteś ;) Zrobisz post z relacją z koncertu? :)
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Pojawi się na blogu dziś lub jutro :)

      Usuń
  53. Wyglądasz świetnie, oczy są niezwykłe! Obserwuję!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow! Bardzo podoba mi się całokształt stylizacji!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ❤
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook




    OdpowiedzUsuń
  55. Wow niesamowite zdjęcia! Wyglądasz cudownie :) Fotograf bardzo dobrze się spisał.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  56. Włosy w połączeniu z makijażem dają świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna sesja!
    Makijaż bardzo mi się podoba :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. lovely :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017