29 grudnia 2016

Christmas lights light up the street

Noah Cyrus - Make Me (Cry) [Acoustic Performance] ft. Labrinth



Święta, święta – i po świętach. Ostatnie dni były dla mnie dość męczące. Poza tym nie bardzo przepadam za tym okresem w ciągu roku. Stres i ten cały „świąteczny szał”. Teraz jest chyba odpowiedni czas na odpoczynek. Mimo że nie czuję już od dawna „magii Świąt”, kolejne Święta z rzędu zajęłam się pieczeniem ciast, bo to chyba wychodzi mi najlepiej, no i przede wszystkim sprawia mi to przyjemność.
Zdjęcia które dziś widzicie wykonałyśmy z moją najlepszą fotograf na rynku w Katowicach, gdzie przeniesiony został jarmark świąteczny. Na pewno nie dorównuje to jarmarkowi we Wrocławiu, ale ma swój osobisty klimat. Bieganie w samej bluzie sprawiło, że aktualnie leżę w łóżku i prawdopodobnie spędzę w nim jeszcze kilka dni, by do końca wyleczyć się z okropieństwa jakim jest przeziębienie.
Rok powoli się kończy. Większość z Was zapewne spędza sylwestra na jakiejś imprezie lub u znajomych, choć zapewne są także osoby, które powitają nowy rok z Polsatem lub innym programem oferującym sylwestrowy koncert.Jeśli chodzi o plany na mój przyszły rok, to spędziłam trochę czasu nad kalendarzem, by zaplanować sobie niektóre wyjazdy, ale myślę, że wiele z nich pojawi się tam spontanicznie. 2017 rok pod względem koncertów i spełniania marzeń zapowiada się bardzo dobrze. Nic nie zdradzam – wszystkiego dowiecie się z czasem.

Pozostaje mi już chyba tylko życzyć wam Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia wszystkich celów i marzeń, i przede wszystkim ZDROWIA.

























Na koniec mam dla Was jeszcze wyniki ostatniego świątecznego rozdania! Gratuluję zwycięzcom i mam nadzieję, że nagrody Wam się spodobają, a was zachęcam do brania udziału w innych!


51 komentarzy:

  1. to ja też życzę Tobie przede wszystkim zdrowia :)
    uwielbiam takie jarmarki, śliczne zdjęcia!
    ja raczej nie mam planów na nadchodzący rok, wszystko na spontanie:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne zdjęcia lubie dlatego świąteczny nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Chociaż święta minęły, gdy zobaczyłam te wspaniałe fotki od razu poczułam magię świąt. Życzę zdrówka :) Wyglądasz ślicznie <3 Życzę, także fajnie spędzonego i ogólnie fajnego Nowego Roku :D Pozdrawiam! I zapraszam do siebie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście też już nie czuję magii świąt, chociaż w tym roku byłam nimi mega zafascynowana, to gdy nadeszła już wigilia wróciła szara rzeczywistość, że jednak jest bez sensu :/ Zdjęcia są super :D
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku :))
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Bardzo piękna sesja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne, świąteczne zdjęcia! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba jesteś pierwszą osobą, od której słyszę, że nie przepada za Świętami :) dla mnie jest to również dość męczący okres, jednak czas spędzony z rodziną wynagradza wszystko ;)
    bardzo ładne zdjęcia, jesteś fotogeniczną osobą :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. to życzę zdrówka :* w chorowaniu nie ma nic fajnego, ale w bluzie na pewno czułaś się swobodniej niż w płaszczu czy kurtce :D. Mnie noszenie zimowych, ciężkich ubrań trochę przytłacza, więc też tak robię, że latam cienko ubrana i później choruję xddd
    Nutka fajna *.* ta wersja podoba mi sie bardziej od tej oficjalnej :).
    zdjęcia cudowne *.* świetnie współpracujesz z aparatem ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z roku na rok co raz bardziej oddalam się od tej świątecznej atmosfery, no ale cóż. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi Święta minęły niespostrzerzenie, nie czuję ich magii już od kilku lat, ale i tak można odpocząć :P

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuruj się. Śliczne zdjęcia, a sceneria bajeczna. Wszystkiego najlepszego w nowym roku.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej. To zdrowiej Kochana! Owszem zdrowie jest najważniejsze. Mi niestety zawsze go brakuje i tyle choruje, eh.
    Piękne, magiczne zdjęcia. W końcu się dużo uśmiechasz i bardzo dobrze! Do twarzy Ci z takim uśmiechem :)
    Święta rzeczywiście bardzo szybko przeleciały. Jedzenie w sumie wtedy jest najlepsze :D Mimo, że tyle jadłam w tym roku to zamiast przytyć - schudłam. Magia jakaś :D
    Sylwester spędziłam z chłopakiem i Polsatem oraz TVP2. TVN w tym roku jakoś mało się postarał :P
    Życzę Ci aby wszystkie Twoje plany na ten rok się spełniły!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful photos!
    Happy New year!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, wracaj szybko do zdrowia :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowiej :D
    Zdjęcia jak zawsze piękne, oby ten rok też taki był :)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jakoś nie czuje świąt od kilku lat. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ?

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/2016/12/goodbye-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)
    Zdrówka życzę i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lindaaa!!! Fotos incríveis ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would to like to follow each other on GFC???Please follow me ll back to you

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, zdrówka ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. What beautiful pictures.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie przepadam za tym całym świątecznym szałem - święta, święta i jest już po nich. Jedyne co mi pozostaję Tobie życzyć to udanego nowego roku oraz żeby wszystkie plany wypaliły. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz:D
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Też Ci życzę dużo zdrówka :) Aby ten Rok był lepszy niż poprzedni ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są cudowne, uwielbiam świąteczny klimat.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!!! I loved the post and I loved the photos. Especially the one you made that face. KKKKK

    http://renatacaline.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy bożonarodzeniowy jarmark jest magiczny <3

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przez te piękne zdjęcia znów poczułam się jak w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, poza tym pozowanie w samej bluzie to spore poświęcenie, mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia, moja droga! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia! Muszę przyznać, że nie miałam okazji jeszcze być na bożonarodzeniowym jarmarku :/ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo urokliwe zdjęcia. :) Mają w sobie niezły klimat.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Love this post! Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjęcia bardzo klimatyczne!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. so fancy and bright and beautiful. Love those lights and christmas was so much fun for u I guess.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  37. This is so beautiful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. też nie za bardzo przepadam za świętami :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia :) Dużo zdrowia życzę w takim razie, sama trochę choruję ale nie stety, nie mam wolnego i muszę chodzić do pracy ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetełka dają taki świetny klimat do zdjęć! Gratulacje wygranym! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ale cudowne te zdjęcia, świetnie oddają świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Strasznie szybko minął mi też Świąteczny czas :(
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  43. Aleee długi post ^^ widać,że masz urozmaicone życie :D nie jedna osoba by pozazdrościła wszystkich wyjazdów :)
    super,że masz możliwość dostawania tak wielu kartek :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Pozdrawiam i zapraszam do obs :3

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne zdjęcia, mają super klimat;) pozdrawiam cieplutko;*

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. wiele się u Ciebie działo :) dużo ciekawych miejsc i świetnych wydarzeń :) super, że masz tyle za sobą :) będzie co wspominać :D
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017