01 grudnia 2016

Tacy sami

Little Mix - Shout Out to My Ex


Zawsze myślałam, że bycie oryginalnym to cel każdego człowieka. Bycie kreatywnym i wyjątkowym, to coś do czego moim zdaniem każdy powinien dążyć. Ostatnimi czasy spacerując po ulicach miasta czy w centrach handlowych dostrzegłam, że priorytety nieco się zmieniły. Co druga osoba wygląda tak samo, w sumie czasami aż ciężko odróżnić jedną od drugiej. Brak własnego stylu to nic nowego, ale zastanawia mnie przyczyna. Czy parcie na dopasowywanie się do reszty to strach przed pokazaniem prawdziwego "ja" a zarazem bezpieczna skorupa? A może ślepe podążanie za modą i tym co widzimy u sąsiadów za oceanem? Faktycznie, każdemu zdarza się inspiracja znanymi gwiazdami i outfiami popularnymi na portalach społecznościowych, ale warto pamiętać, żeby ostatecznie nie wyglądać jak ich kopie.

Bycie oryginalnym w dzisiejszych czasach jest naprawdę trudne, bo kiedy już mamy ochotę wyróżnić się od innych, jak mamy znaleźć własny styl, jeśli nawet w sklepach asortyment praktycznie nie różni się od siebie? Sieciówki same tworzą nam idealne pole do życia w tłumie klonów.

Liczę na to, że za jakiś czas sytuacja się opanuje i z ulic polskich miast zniknie problem kopiowania siebie, a pojawią się oryginalni, pomysłowi, młodzi ludzie, bo przecież mamy przed sobą całe życie! A jeśli przeżyjemy je jak wszyscy, to ono wcale nie będzie nasze. Spróbujmy więc znaleźć pomysł na siebie.




















made with M&D | photos: Magda Wójcik

Na sam koniec chciałabym jeszcze trochę was przestrzec przed pewnymi produktami, bo to zamówienie jest w stu procentach nieudane. Buty które widzicie na zdjęciu mimo podobno większej wkładki niż normalnie mam i tak są na mnie za małe i zwyczajnie niewygodne. Ta ogromna paletka przyszła do mnie w takim stanie jak widzicie – rozwalona. Niektóre z kolorów mają całkiem dobra pigmentację jak na tak tani kosmetyk, ale zdecydowanie lepiej wydać więcej na coś lepszego jakościowo. No i trzecia rzecz, trochę wpasowana w dzisiejszy temat, bo chamska KOPIA, podróbka pomadki Kylie. Ładnie pachnie, jest matowa i trwała, ale to chyba nie dla mnie. Będę jednak wdzięczna za kliknięcie w te dwa linki.


Dajcie znać co Wy sądzicie o aktualnej modzie na "klony" i jak radzicie sobie z wyróżnianiem się!

52 komentarze:

  1. W mojej szkole z niewiadomych powodów zawsze patrzy się dziwnie na kogoś kto założy spódnice lub sukienkę. Nie chodzi tu o rodzaj, kolor, długość, po prostu wszyscy jakby się uwzięli, że tak po prostu się nie robi. Cóż, złamałam tę regułę i jakoś mi to nie przeszkadza. To ja decyduję o tym jak wyglądam, a ludzie w końcu zawsze gadają, a później przestają. Warto być oryginalnym.
    Czasami coś oryginalnego jest więcej warte niż kopia.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze jest, aby być sobą to czyni nas niepowtarzalnymi :) Piękna sesja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, teraz praktycznie każdy wygląda tak samo :)
    Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie staram stworzyc moje oryginalne i niepowtarzalne JA. Mysle ze dopiero zaczynam sie pod tym wzgledem rozwijac ale idzie mi niezle :) Tobie tak samo! Piekne zdjecia, super look, a co zwrocilo moja uwage to Twoje pozy na zdjeciach. Widac ze wiesz jak sie ustawic :) naprawde super! +jestem bardzo ciekawa jakosci tych cieni do oczu! Naprawde spodobal mi sie Twoj blog! Buziaki kochana

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Idą ulicą większość dziewczyn wygląda tak samo, sama idąc ostatnio za kilkoma zastanawiałam się jak to możliwe...konkurencja?
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację! też mnie wkurza, że każdy właściwie tak samo wygląda, ale nawet i upodobania, priorytety mamy podobne..
    śliczne zdjęcia, szczególnie podobają mi się te na stacji:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo obecnie dziewcząt wygląda tak samo i jest to własnie spowodowane panującą modą. ;) osobiście zawsze miałam to wszystko gdzieś i dalej mam, więc zupełnie się modą nie przejmuję. przyswajam sobie z niej to w czym mi wygodnie i nie przejmuję się, że obecnie jest to zupełnie passe. ;p ważne, żeby mnie było w tym dobrze. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem wychodzą śmieszne sytuacje przez to, że laski wyglądają tak samo :/ Ale osobiście uważam, że to przesada i dziewczyny zbyt łatwo ulegają "trendom".

    Pozdrawiam,
    ja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze staram się być inna od wszystkich. Bardzo szanuję sobie oryginalność i cały czas powtarzam jak bardzo męczy mnie współczesne myślenie ludzi. Mieszkając w Holandii spotykam się z komplementami dotyczącymi mojego nieco "innego" wyglądu. Natomiast w Polsce gdy jechałam autobusem, ludzie jawnie obrażali mnie oraz sposób mojego ubierania. I prawdę mówiąc nie zasmuciło mnie to, a w zasadzie pokazało jak bardzo Polska lgnie i ulega trendom oraz nie ma szacunku do inności.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko wyróżnić się z tłumu, bo każda rzecz w jakiś trend się wpasowuje. Ja jednak ubieram się tak jak mi się podoba i w to w czym czuję się dobrze, bez znaczenia jest dla mnie fakt czy to jest modne czy nie. Jeżeli nie jest- trudno, jeżeli jest- trudno. Mój styl może nie jest dobry ale przynajmniej jest mój :D Uważam, że ubrania o ludziach nie świadczą i nie ocenia się książki po okładce :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te zdjęcia - szczególnie ostatnie! Kopiowanie - straszna sprawa, ale myślę, że ludzkość nigdy się z tego nie wyleczy. Dobrze chociaż, że tyle ludzi to zauważa!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia i ciekawy temat!
    Rzeczywiście tak jest i to popularny problem wielu nastolatek.
    Zazwyczaj jak coś wyjdzie i ma to sławna osoba, np youtuberka, to zaraz kazda ma to samo i nie zawsze chodzi o gust, tylko o bycie cool.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, teraz dosyć trudno o oryginalność, ale żeby się choć trochę wyróżniać, wystarczą jedynie chęci i drobiazgi :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie w wielu sklepach jest praktycznie to samo. Ciężko też znaleźć ładne ubrania w innych kolorach niż biały, czarny, popielaty i różowy czy bordowy. Zupełnie jakby świat składał się tylko z nich.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się z tym ze dziś bycie oryginalnym jest bardzo trudne. Szkoda że jeśli ktoś próbuje się wyróżniać to jest z reguły wyśmiewany.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam własny styl, ale kupuję też ubrania w sieciówkach, a jak wiadomo, tam wszystko praktycznie jest podobne do siebie, dlatego zdarza się, że spotkam na ulicy osobę, która ma np. tę samą bluzkę. Ale moim zdaniem wyrażanie własnego stylu wiąże się głównie z indywidualnym doborem elementów, za sprawą różnych dodatków można przecież stworzyć stylizacje o odmiennym charakterze i jednak finalnie wyglądać inaczej ;)

    Co do zamówienia, to szkoda, że niezbyt się udało, ale poklikałam.

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka

    Jejku jak Ty to zrobilas, ze wlosy Ci tak szybko urosły?? Czegos uzywalas? Moze jakiś post na ten temat, bo serio robi wrazenie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie zgadzam się z postem. Co drugi człowiek wygląda na ulicy tak samo.
    To prawda, że o oryginalność ciężko w tych czasach i wcale się nie dziwię. Bo gdy zjawi się ktoś oryginalny to jest wyśmiewany, a nie na tym powinno to polegać.
    Mimo wszystko ja zawsze staram się ubierać zgodnie z tym co chcę i co lubię. Nigdy jakoś nie interesowałam się modą i tym co pomyślą inni. Najważniejsze to po prostu dobrze czuć się we własnym ciele :)
    Wspaniałe zdjęcia i stylizacja!
    Szkoda, że buciki niewygodne. Miałam kiedyś podobne z allegro i były bardzo wygodne, a kosztowały jedyne 20/30 zł :)
    Poklikałam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to niestety prawda. ciężko być sobą w tych czasach. kiedy próbujesz być kreatywnym, oryginalnym społeczeństwo uważa cię za kogoś dziwnego, innego... jednak ja myślę, że trzeba spełniać marzenia i czuć się dobrze, że samym sobą ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!! :) Masz śliczne oczy :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh very cute style~ I love it all your pics are amazing
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Nocne zdjęcia powalają na twarz ;* ale wszystkie są cudowne, ślicznie wyglądasz <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this! Thank you so so much for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy chce być oryginalny jednoczesnie podazajac za moda i trendami, chcemy wie wyroznic przez co czesto sie osmieszamy, szukamy ciagle czegos z czym będziemy kojarzeni, robimy tak bo nie chcemy być tacy sami a tym samym stajemy sie jak wszyscy bo każdy do tego dazy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuuuudowne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem ten 'problem z klonami' zależy od gustu. To nie nikogo wina, że iluśtam osobą podoba się ta sama kurtka czy buty i je kupują... Ja też niekiedy nie chcę mieć tego samego co inni, ale co zrobić jak dana rzecz nam się podoba? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba przyznać, że coraz więcej osób staje się kopiami innych. Być oryginalnym w dzisiejszych czasach jest troszkę trudnym zadaniem. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mądrze napisane, to bardzo prawdziwe :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia! Bardzo podoba mi się, że są robione w różnych miejscach i o innej porze dnia :D Jeżeli chodzi o własny styl to trudno o to w tych czasach. Myślę, że ja w pewien sposób odróżniam się od tych kopii. Jednak myślę, że bardzo dużo osób jest w pewien sposób do siebie podobnych.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna paletka! A co do treści to w zupełności się z Tobą zgadzam :) Zapraszam do mnie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zgadzam się z Tobą :) super zdjęcia :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja lubię mieć swój styl i nie wyglądać tak samo jak inni, ale jak słusznie zauważyłaś teraz jest trudno o to, by wyglądać inaczej, ponieważ nawet w sklepach asortyment niezbyt się różni. Oczywiście pewnie jak większość czasami kupuję w sieciówkach, ale zdecydowanie mam większą frajdę w szukaniu jakiegoś mało znanego sklepu, gdzie wiem, że znajdę rzeczy zupełnie inne. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie to też kwestia podejścia. Jednym zależy na tym, żeby swoją indywidualność podkreślać na zewnątrz, inni nie przykładają do tego wagi, za to nadrabiają charyzmą, wyjątkowymi zdolnościami, czy czymkolwiek innym co ich wyróżnia, a czego nie widać na pierwszy rzut oka;-)
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Great photos!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne włosy ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak sobie obserwuję ludzi i obserwuję. I ten problem widzę głównie u młodych osób (głównie gimnazjum), gdzie marka stanowi podstawę dobrego ubioru. Natomiast zauważyłam, że jeśli chodzi już o absolwentów szkół gimnazjalnych ten problem nie jest aż tak powszechny, chociaż trzeba przyznać że nadal jest. Okropnie się na to wszystko patrzy.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie - w każdym sklepie na półkach dokładnie to samo, nie ma nic co by mogło sprawić, że będziemy się wyróżniać w tłumie. Ładne zdj! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że paletka rozwalona..
    Wydaje mi się, że niektórzy po prostu boją się pokazać prawdziwego siebie i być oryginalnym, bo boją się reakcji otoczenia. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli ktoś ubiera się po prostu zwyczajnie i na przykład dlatego nie różni się od osób ubierających się zupełnie zwyczajnie, nie przeszkadza mi to zupełnie. Natomiast gdy widzę grupę dziewczyn, w której wszystkie mają to samo uczesanie, te same sukienki, biżuterię, buty... Nie potrafię ich zrozumieć. Gdzie tu zachowanie własnej indywidualności? :(

    Ps. Masz przepiękne włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful casual style. I love you hair *_*
    I followed you. Can you follow back? <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie ma nic gorszego od kopiowania czyjejś twórczości :) jeden sie napracuje, a drugi wykorzystuje. to jest niesprawiedliwe i według mnie nie powinno w ogóle mieć miejsca. Śliczne zdjęcia! pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjecia :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne włosy:) bardzo ładne zdjęcia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post! You are very beautiful.
    Would you like to follow each other If you would let me now in comment on my blog.
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  45. szczerze Ci powiem, że z tym problemem jakoś osobiście się nie spotykam ;) może to dlatego, że jestem już trochę starsza i w mojej grupie wiekowej nie jest to już tak widoczne :) aczkolwiek, co mogę dodać od siebie- na ulicach czasem widzę dzieczyny podobnie do siebie ubrane, jednak moim zdaniem często podyktowane jest to również tym, że w sklepy mają bardzo podobny asortyment. Coś jest modne i rynek jest dosłownie tym zalany :) a jak sobie osobiście z tym radzę? Cóż, nie skupiam się na tym jakoś szczególnie mocno. Po prostu jestem :P i ani na oryginalności, ani na wyróżnianiu się mi nie zależy. :) i może to właśnie mnie wyróżnia :)
    poza tym, ani marka, ani znaczek nie jest dla mnie wyznacznikiem stylu :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/
    (dodaję do obserwowanych) :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi nigdy nie było trudno się wyróżnić, nigdy nie podążałam za modą, a większość ciuchów kupuję w lumpeksie gdzie można znaleźć naprawdę unikatowe rzeczy! :) Świetny post! Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Oryginalność to prawdziwe życie. Inność to świat, który jest piękny jednak coraz częściej jest on niszczony przez naszych rówieśników. Boimy się inności, a ona przecież nie jest zła, ona jest piękna :-)
    Zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeju jaka jesteś śliczna! Twoja uroda jest meeeeeeega *-*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, wczoraj dodałam nowy post z przepisem na zdrowe pierniczki liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety kiedy chce się wyglądać modnie często się coś od kogoś "kopiuje". Nie zwracam na to jakiejś szczególnej uwagi. Kupuję to co mi się podoba ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślę, że trzeba znaleźć taki złoty środek, jakby dopasować modę do siebie ;) super zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. You look perfect with that look. Cute pink sweater.

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017