20 grudnia 2016

WE MADE THESE MEMORIES FOR OURSELVES

Jack & Jack - All Weekend Long


Zdjęcia od wielu lat robią za jedną z najlepszych pamiątek w życiu. Mimo że młodsze pokolenia odchodzą od tradycyjnych, wywoływanych zdjęć, ja nadal mam sentyment do starych albumów. Między innymi dlatego zdecydowałam się stworzyć swojego instabooka – połączyłam dzięki temu styl albumów z nowoczesnością. Tworzenie tej małej książki zajęło mi sporo czasu. Chciałam, by zdjęcia były odpowiednio podzielone, wybrane, a także by cytaty mniej więcej pasowały do danej strony. Zawarłam tam sporo fotografii znajdujących się na blogu, ale postanowiłam dodać tam także takie, które mogli zobaczyć – co najwyżej – moi znajomi. Cytat na okładce to fragment piosenki „Photograph” Ed’a Sheerana. Wokół niego wybrałam zdjęcia z sesji, a także z moich wyjazdów do innych miast. Pierwsza strona jest zdecydowanie moją ulubioną. Zachody i wschody słońca są najpiękniejszym zjawiskiem, jakie miałam okazję oglądać i mam na swoim laptopie sporą kolekcję tego typu zdjęć. Na kolejnych stronach umieściłam zdjęcia z przyjaciółmi, z obozów, z przeróżnych sesji czy też z koncertów, na których byłam. Mój mały album kończy cytat idealny, jeśli się nie mylę, pochodzi on z jakiejś książki. To tylko mała część mojego życia, ale ma dla mnie ogromne znaczenie. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła pokazać to swoim dzieciom i wnukom. Co do wykonania, jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona i zdecydowanie mogę polecić.

Mam dla Was małą niespodziankę. Jeśli ktoś z Was do końca grudnia zdecydowałby się zrobić właśnie taką książkę dla siebie, czy też na prezent dla bliskiej osoby, po wpisaniu hasła katiemoon na stronie printu.pl otrzymacie 15% zniżki. Myślę, że to świetna okazja na spóźniony prezent dla siebie lub kogoś z rodziny.






Na koniec chcę tylko przypomnieć, że do zakończenia świątecznego konkursu zostało tylko 5 dni – dokładnie tyle ile zestawów jest tam do wygrania (click). Pozostaje mi już tylko życzyć Wam wesołych świąt, cudownych prezentów i przede wszystkim zdrówka!

47 komentarzy:

  1. Uwielbiam wywoływać zdjęcia, a potem mieć je w ramkach lub albumach. Jest to niesamowita pamiątka.
    Piękna jest ta książeczka! Najważniejsze, że czas spędzony nad nią się opłacił.

    Wesołych Świąt:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prezent :) Sprawiłam takiego instabooka mojej siostrze :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ksiazko albumy sa przecudowne! Zamierzam kupic taka dla siebie oraz druga dla mojego chlopaka na nasza rocznice, mysle ze bylby to super pomysl na prezent :) buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie albumy są cudowne. Zdjęcia zabierają nas do tych miejsc i ludzi z którymi byliśmy szczęśliwi...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zastanawiam się nad tym instabook ,bo to fajna sprawa ...Może najbliższej wypłacie ? Haha :)
    Pozdrawiam i również życzę Ci Wesołych Świąt a także Szczęśliwego Nowego Roku :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo tak, ja też kocham zdjęcia. Zawsze jak jakieś zrobię to od razu drukuję, żeby czasem przez przypadek nie usunąc. Takie zdjęcie to najlepsza pamiątka!
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham rzeczy tego typu , sama posiadam:) Zwlaszcza w zimowe wieczorki lubie sobie usiasc i je przegladac :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Really beautiful. Happy holidays!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezuuu twoje zdjęcie wywarło na mnie nie małe wrażenie ! Chodzi o te, gdy pokazujesz ostatnią stronę książki, lecz widać twoje oczy ! Masz przecudowny kolor tęczówki ! haha

    Co do instabooka moim zdaniem świetny pomysł na prezent ! Sama w tym roku postawiłam na pomysł ze zdjęciami i zamówiłam własny kubek ze zdjęciami ze znajomymi :***

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :) Ja już obserwuje

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham albumy i mogłabym je przeglądać godzinami. Mają swój charakter i magię w sobie.
    Sama podarowałam komuś mi bliskiemu mały albumik ze wspólnymi zdjęciami i ta osoba była zachwycona i wzruszona. Podarowanie komuś kawałka pięknych wspomnień jest warte każdych pieniędzy.
    Pozdrawiam, kochana, i życzę Ci wspaniałych Świąt :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna rzecz!
    Masz cudowny sweter *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszedł ten album :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog :) Zapraszam do mnie https://agatha999agata.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te albumy, jednak postanowiłam go zrobić sama, będzie tak... oryginalnie :D
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny album :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze zdjecie mojego autorstwa aww, twój album jest piękny.
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od dawna myślę o instabook'u. Może po świętach się zdecyduje. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł:) Też kiedyś zrobię sobie taką książeczkę:) Ostatnio wywołałam trochę zdjęć mojego Maluszka. Ja mam całe albumy zdjęć ze swojego dzieciństwa i chciałabym, żeby on też miał. Teraz przeważnie wszyscy trzymają zdjęcia na komputerze lub płytach, ja wolę rozwiązania tradycyjne. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie:)
    Dzień dobry:) dzięki za przyłączenie do grupy. Prowadzę bloga o zarabianiu w sieci. Dodatkowo umieszczam tam moje własnoręcznie zrobione prace. Będzie mi bardzo miło jeżeli odwiedzicie mnie, a każdy komentarz będzie dla mnie dodatkową motywacją. Pozdrawiam i wesołych świąt:)
    http://e-zarabianiewdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna tak książeczka, idealna na prezent! Uwielbiam wywoływać zdjęcia i wklejać je do albumu. Jest to świetna pamiątka, cudownie się bawię oglądając takie zdjęcia! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sposób na zatrzymanie wspomnień! Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wyszedł Ci świetny album :D

    Wesołych Świąt!
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great album!
    Merry Christmas!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne zdjęcia, mega inspirujące;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka książka ze zdjęciami jest naprawdę świetna ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny oraz życzę Szczęśliwego Nowego Roku! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!! Soo beautiful album!!I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Merry christmas XOXO
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł na prezent :) ostatnio dostałam zwykły album na wkładane zdjęcia i był to najlepszy prezent jaki mogłam sobie wymarzyć. teraz jest cały zapełniony moimi wspomnieniami
    pozdrowionka, wesołych!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam taką formę na zachowanie wspomnień. Sama posiadam już 2 fotoksiążki i kocham do nich zerkać ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam już wiele razy takie albumy u różnych blogerek.
    Myślałam nawet nad takim żeby kupić komuś z rodziny na święta, jednak co innego wpadło mi w ręce. ;)
    Może sama sprawie sobie taki prezent? Uwielbiam takie pamiątki.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest świetny pomysł na prezent i jednocześnie pamiątkę :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam mnóstwo albumów ze zdjęciami :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również mam sentyment do albumów ze zdjęciami. O wiele przyjemniej przegląda mi się zdjęcia w takim tradycyjnym albumie niż na komputerze. Tyle wspomnień ...

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny pomysł na prezent, nie tyko dla bliskich ale dla samego siebie :) Chciałabym mieć taką książeczkę. Na razie tradycyjnie wywołuję zdjęcia i wkładam fotografie do albumu :) uwielbiam to, jestem strasznie sentymentalna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama planuję zrobić sobie podobny album, ale cały czas zastanawiam się, czy wybrać nowocześniejszą formę albumu (instabook'a) czy zostać przy klasycznej :)
    paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta książeczka jest czymś naprawdę super ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ceny są znośne, a jak jeszcze dołożyć do tego rabat, to wychodzi całkiem kusząca propozycja. Chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  37. So beautiful <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne są te książki! Idealny pomysł na prezent. :)
    Obserwuję.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Megaa! Sama chciałam zrobić taką książkę ale mam mało zdjęć.. Na prezent idealny! Tak samo jak zdjęcia typu polaroid też są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny i oryginalny pomysł, zarówno dla siebie, jak i na prezent dla kogoś bliskiego! ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny post, genialny pomysł na prezent. Pozdrawiamy z Klaudią xo

    OdpowiedzUsuń
  42. super pomysł na prezent, piękna

    http://talkapralkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie tak samo zdjęcia wywołane mają większa wartość niż te zapisae na Kartach, dyskach czy płytach. Do takich zawsze można wrocic i przekazac dalej.
    Świetny post i zdjęcia, zresztą jak zawsze, sama chciałabym dostać taki prezent i myślę ze kazdy by sie z niego ucieszył ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. I love the post. This book I still do not have, but I'll look for it.

    http://renatacaline.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017