15 stycznia 2017

Summary of 2016

Kehlani - Distraction



Zaczęłam pisać ten post o 4:50 pierwszego stycznia i choć minęło trochę czasu zanim go skończyłam – zawarłam w nim chyba wszystkie najważniejsze dla mnie sytuacje z poprzedniego roku. Choć wiele z wydarzeń opisywałam już w podsumowaniu wakacji, stwierdziłam, że zebranie wszystkich wydarzeń, które działy się po tych dwóch miesiącach będzie dobrym pomysłem. Mam nadzieję, że mimo wielu zdjęć i tekstu nie zniechęcicie się do przejrzenia mojego roku 2016.

 LUSTRZANKA

Zdecydowanie przełomowym dla mnie wydarzeniem tego roku było kupno lustrzanki. Dzięki temu jednocześnie spełniłam swoje małe marzenie i poprawiłam nieco jakość zdjęć znajdujących się na mojej stronie. Nowy sprzęt sprawił mi dużo radości. Co prawda nadal jestem tylko amatorką, ale uczę się i chyba idzie mi coraz lepiej.



OBÓZ WE WŁOSZECH

Moje życie nabrało lepszego smaku, gdy skończyła się szkoła. To chyba mój ulubiony czas w ciągu całego roku - gdy mogę odpocząć od książek, zeszytów i nauczycieli, a także wstawania o wczesnej porze i przejmowania się wszystkim. Jak już pisałam – wakacje 2016 zaczęłam obozem a to już drugi rok z rzędu, gdy na 11 dni opuszczam Polskę, by wygrzać się trochę na plaży i poznać nowych ludzi. Mam nadzieję, że w tym roku także mi się to uda, bo tęsknie już za gorącym piaskiem i wysokimi temperaturami. Jeśli chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć z Rimini czy Padwy – clickclick




KRAKÓW

Krótko po powrocie z Włoch odwiedziłam Kraków, gdzie miałam okazję spotkać się z trzema cudownymi dziewczynami, z którymi utrzymuję kontakt do dziś. Poznawanie nowych ludzi nigdy nie było dla mnie czymś łatwym, ale naprawdę to lubię. Jeden dzień sprawił, że Kraków kojarzy mi się głównie z nimi. Więcej zdjęć z tego dnia znajdziecie tutaj – click.




WROCŁAW

W poście przed wakacjami wspomniałam, że chciałabym odwiedzić kilka miast w naszym kraju. Jednym z nich był między innymi Wrocław. Miałam okazję nie tylko ponownie spotkać się z Jowitą i poznać Wiktorię, ale także spróbować słynnych tajskich lodów i przejść się po wrocławskim rynku. Z pewnością kiedyś tam wrócę!



WARSZAWA

Jeśli ktokolwiek jest tutaj ze mną od początków, na pewno dobrze kojarzy Dominikę. To właśnie spotkanie z nią było głównym priorytetem wycieczki do Warszawy. Od jej postu o naszej przyjaźni minęło już sporo czasu i tak jak w nim wspomniała „kiedyś na pewno się zobaczymy” więc tak też się wydarzyło. Mam nadzieję, że niedługo ponownie będę miała okazję przejechać się metrem i cieszyć przy tym jak małe dziecko. Mam w Warszawie naprawdę sporo miejsc do zwiedzenia! Swoją drogą, polecam wszystkie pączki z karmelem z Dunkin' Donuts, są najlepsze!



WYJAZD NA WIEŚ

Piękne zachody słońca, wycieczki rowerowe i odpoczynek – idealny opis ostatniego tygodnia wakacji. Do swojej listy zwiedzonych miejsc mogę dopisać m.in. Szydłów i Pacanów. Miałam także okazję nieco poopalać się nad wodą i spotkać się ponownie z Jowitą. Trochę więcej zdjęć znajdziecie w podsumowaniu wakacji (click).





KONCERT SARSY

Wielką fanką Sarsy nigdy nie byłam, ale z chęcią wybrałam się na jej darmowy koncert. Co prawda zaraz po nim spędziłam w samochodzie sporo czasu, by wrócić do domu, ale wrażenia po nim nadal się utrzymywały. Ten koncert był bardzo dobrym zakończeniem wakacji!



WIELKI TRENING Z DEYNN I MAJEWSKIM

O treningu też już Wam tu pisałam. Do dziś wspominam go naprawdę dobrze i chętnie wybrałabym się na niego po raz kolejny. Większość dnia spędziłam z Madzią, ale potem towarzyszyła nam również Martyna. Cieszę się, że miałam okazję poznać trochę Maritę, Daniela czy inne osoby prowadzące całe wydarzenie. Więcej na ten temat przeczytać możecie tutaj - click







KONCERT THE VAMPS

Spotkanie The Vamps było kolejnym wspaniałym przeżyciem minionego roku. Teoretycznie był to mój pierwszym koncert. Dosłownie kilka dni przed wydarzeniem udało mi się umówić z Wiwi, z którą następnie spędziłam czas w kolejce, w tłumie, a także na dworcu gdy potem do 3 czekałyśmy na pociąg. Pod żadnym pozorem się tam nie nudziłam co mogliście obserwować wtedy na snapchacie (swoją drogą zapraszam - katiemoon00). Jak to ja – musiałam pomylić przystanki i prawdopodobnie tylko dzięki wsparciu Klaudii mieszkającej w Krakowie trafiłam na miejsce. Po drodze miałam także okazję całkiem przypadkowo spotkać Weronikę, która wiele razy wywołała uśmiech na mojej twarzy dzwoniąc do mnie z koncertów np. One Direction czy Ed'a Sheerana. Mimo tego, że znamy się już kilka lat i wiele razy planowałyśmy jakieś spotkanie to nigdy nam ono nie wychodziło. Cieszę się, że wreszcie nam się udało. Co do samego koncertu, było genialnie. Na pewno jeszcze kiedyś wybiorę się na ich koncert.






MECZ HOKEJA

Choć hokej w telewizji nigdy mnie nie zaciekawiał, na żywo zrobił na mnie duże wrażenie. Cieszę się, że miałam okazję pojechać do Krakowa na mecz drużyny juniorów z mojego miasta i zdecydowanie nie żałuję! Może kiedyś uda mi się ponownie coś takiego obejrzeć.



PIERWSZA MAKIJAŻOWA SESJA

Plany na sesję makijażową miałam od dawna, brakowało nam chyba tylko dobrej organizacji, ale gdy przyszło co do czego pracowało mi się naprawdę sprawnie. Do ostatniej chwili nie wiedziałam jak właściwie będę wyglądać. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to nawiązanie do mojego koloru włosów, który w tamtym czasie trochę się zmienił. Pragnę tutaj podziękować dyrekcji mojej szkoły, która od tamtej pory postanowiła się do mnie przyczepić o te pare pasemek. Jednak niczego nie żałuję, a podobne pomysły będę realizować także w tym roku. Więcej zdjęć z sesji możecie zobaczyć tutaj - click




ANOTHER FAIL TOUR

Another Fail Tour to nazwa trasy Janoskians. W rozpisce Kraków był ostatnim miastem, gdzie miało odbyć się show. Mimo, że przybyłam do klubu chyba jako ostatnia, wspominam ten dzień naprawdę dobrze. Chłopcy są znani raczej ze swoich śmiesznych filmików, ale nie zabrakło ich świetnej muzyki, przez którą mój głos długo dochodził do siebie. Po skończeniu ‘koncertu’ zaopiekowała się mną Stefania, która podniosła mnie z chodnika i zadbała o to, żebym nigdzie się nie zgubiła. Dzięki niej w mojej galerii pojawiły się zdjęcia z Chezem, który jest cholernie słodki i kochany. Czekanie pod klubem też się opłaciło, bo miałam także okazję przytulić Luke’a i pożegnać busa, którym jechali chłopcy.





PURPOSE TOUR

Wydarzenie, na które czekałam cały rok i które miało być moim jedynym koncertem w 2016 (na całe szczęście tak się nie stało) było najlepszym koncertem wśród pozostałych. Miałam okazję poznać naprawdę wspaniałych ludzi, za którymi cholernie tęsknię i mam nadzieję, że uda mi się spotkać chociaż z częścią z nich za jakiś czas. Więcej zdjęć i bardziej szczegółowy opis znajdziecie w poście o koncercie - click




KSIĄŻKA ZAYNA

Co prawda to wydarzenie nie ma większego znaczenia w moim roku, ale nie mogłam odpuścić sobie dodania go tutaj. Zayn jest częścią mojego życia, a książka jest jedną z najlepszych, jakie czytałam w życiu. Opisuje w niej powód odejścia z One Direction, swoje stany lękowe, proces powstawania albumu, a także wiele innych informacji, które jako fanka czytałam z przyjemnością. Jeśli znacie mnie z grupy - doskonale wiecie jak ważną osobą jest dla mnie ten człowiek. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczycie tutaj nasze zdjęcie lub relację z jego koncertu!



EVENT COCA COLI

Pierwszy raz postanowiłam wybrać się na coroczny event Coca-Coli, jakim są świąteczne ciężarówki. Co prawda moje spontaniczne uczestnictwo w nim ograniczyło się do stania GODZINĘ w kolejce, ale nie żałuję i cieszę się, że wreszcie udało mi się zdobyć puszkę z naklejką i własnym napisem. Przy okazji miałam możliwość posłuchania Martina na scenie.




SPOTKANIE OLI ŻURAW

Pamiętacie zdjęcia mojego instabooka? Przy ich tworzeniu przypadkowo miałam okazję spotkać Olę Żuraw. Być może kojarzycie ją z Top Model lub z YouTube, to genialna dziewczyna i cieszę się, że razem z Madzią miałyśmy możliwość chwilę z nią porozmawiać, a także odprowadzić ją na kawę. Jest naprawdę śliczna.



NOCNA SESJA

Moim malutkim celem poprzedniego roku była sesja po ciemku. Chociaż w mojej głowie zawsze wyglądała ona nieco inaczej, to z tych zdjęć jestem naprawdę zadowolona. Ogromne podziękowania za ten rok na pewno należą się Madzi, która jest autorką większości zdjęć, a także Paulinie, która dzielnie zajęła się przerobieniem praktycznie każdego z nich. Więcej zdjęć - click




ŚWIĄTECZNA POCZTA

Co roku wysyłam mnóstwo kartek na różne okazje, czy to Wielkanocnych, czy urodzinowych. Naprawdę miłym zaskoczeniem było dla mnie, kiedy dostałam wiadomość od kilku z was z prośbą o adres. Pocztówki, kartki i paczki to zdecydowanie coś, co mogłabym dostawać codziennie.



FANFICTION

Punkt, który może wydawać się dość głupi, ale znalezienie się w genialnym opowiadaniu wraz z idolami jest czymś świetnym. Weronika tworzy coś naprawdę dobrego, a na dodatek jest przemiłą osobą! Co prawda ff dopiero się rozkręca, ale już jestem w stanie je polecić. Gwarantuje Wam miłe spędzenie czasu przy słowach Weroniki. Perfect disaster - click 



ZADBANIE O SPEŁNIONE MARZENIA W 2017

Najbardziej spontaniczną i jednocześnie ostatnią, ważniejszą rzeczą jaką zrobiłam w poprzednim roku było kupienie biletu na koncert Bednarka jakąś godzinę przed północą. Po około 6 latach uda mi się usłyszeć go na żywo. Poza tym już za kilka godzin przeżyję swój pierwszy lot samolotem, ale gdzie? Wszystkiego dowiecie się po moim powrocie.


W komentarzach dajcie mi znać czy wasz 2016 był udany, co udało Wam się osiągnąć, a także jakie plany macie na aktualny, 2017 rok! Na koniec chciałabym jeszcze podziękować całej mojej blogowej ekipie, która dzielnie wytrzymała ze mną kolejny rok i także Wam, za to, że po prostu jesteście :)

50 komentarzy:

  1. Twój blog jest naprawde świetny. Widać jak dużo pracy w niego wkładasz, życze Ci żebyś w tym roku miała wielu nowych obserwatorów i osób, które będą aktywnie go śledziły. Mam także nadzieje, że wszystkie twoje plany na ten rok sie udadzą! Trzymam kciuki w dalszym prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, widzę, że przeżyłaś mnóstwo wspaniałych chwil. Będziesz miała co wspominać. Śliczne zdjęcia. Życzę równie dobrego roku 2017!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że 2016 r. był udany :) Na koncert The Vamps nie mogłam pojechać :(, ale za to byłam na Justina i było niesamowicie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielnie przeczytałam cały post i obejrzałam wszystkie zdjęcia. W sumie miło zobaczyć tutaj rzeczy, które mogłam czytać na Twoim blogu przez tamten ubiegły rok:)
    Lustrzanka również stała się moim małym marzeniem i mam nadzieję, że się spełni tak jak w Twoim przypadku.
    Te pączusie świetnie wyglądają!
    Życzę Ci wieeeelu spotkań ze swoimi znajomymi czy przyjaciółkami. Poznawanie ludzi przez internet jest naprawdę czymś wspaniałym:)
    Gratuluję koncertów:) To zdjęcie jak się tulisz jest przegenialne!:)

    Pozostaje mi w sumie życzyć Tobie udanego lotu do Londynu, spotkania Zayna i wszystkiego, co najlepsze w tym roku! <3 Kto wie może dotrzesz w końcu do swoich 1000 obserwatorów :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A no i oczywiście wspaniałego koncertu Bednarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie, wiele rzeczy się wydarzyło u ciebie!
    Pierwsze zdjęcie jest przesliczne!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz już dość zwykłych artykułów o życiu? To zapraszam na www.gdziesens.pl

    Codzienna dawka zmyślonych wiadomości ze świata.
    A możesz sam wymyślasz zabawne historie? Wyślij do nas zgłoszenie i zgarnij nagrodę w co miesięcznym konkursie.
    http://www.gdziesens.pl/polska-powstrzymuje-terminatorow/

    FP: https://www.facebook.com/gdziesens/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz naprawdę wiele wspomnień! gratuluję kupna lustrzanki, ja mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać w tym roku:)
    zazdroszczę obozu, Wrocławia i sesji:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetnie, że ten rok był dla ciebie pełny takich interesujących chwil :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny rok miałaś :) ja po 12 latach przyjaźni z chłopakiem utworzyłam idealny związek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham czytać Twojego bloga, a ten post sprawia, że żałuję, że nie napisałam takiego posta u siebie... Cały rok spędziłaś świetnie, jak widzę. 4 koncerty, nie? Super! Moim celem w tym roku jest bycie na 4, na dwa mam już bilety. Czy to czerwone zdjęcie zz koncertu jest robione telefonem czy aparatem?
    Olę Żuraw kojarzę z Top Model, jest śliczna i z pewnością wpadnę na jej kanał <3
    http://nikasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Cudowne podsumowanie! Zaszczytem też jest dla mnie to, że się w nim znalazłam - wraz z moim opowiadaniem! Życzę Ci z tego miejsca jeszcze większej ilości przeżyć w 2017 - tych planowanych bądź nie! I żebyśmy się w końcu w Kato na sesji zobaczyły :* Ahh no i udanego koncertu Bednarka!
    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  13. Również w poprzednim roku odwiedziłam Kraków :)
    Jeju bardzo chciałabym zobaczyć Deynn i Majewskiego :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę koncertu Justina <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się,że pisanie posta trochę Ci zajęło ...Widać,że się przyłożyłaś i miło poczytać i popatrzeć na zdjęcia z Twoich przyjemnych chwil w 2016 roku. Poprzedni rok dla mnie był jedną wielką zmianą, przeprowadzka z rodzinnego miasta i zmiana szkoły ,a pół roku później rozstanie z chłopakiem i wyjazd na stałe za granicę...Było również dużo świetnych momentów i myślę,że tamten rok był moim rokiem nauki , ten powinien być rokiem rozwoju :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne podsumowanie. Dużo się u Ciebie działo, kilku wydarzeń Ci zazdroszczę! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, ponieważ też na moim blogu pojawił się taki post :D nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie czasem spróbować czegoś nowego, przynajmniej jest co wspominać - super wydarzenia. Jak byłam w sobotę w Warszawie, to przechodziłam obok tych donutów, ale się nie zatrzymałam, muszę iść na te karmelowe następnym razem ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że w 2016 dużo się u Ciebie działo :)
    Mój był dużo spokojniejszy pod względem wydarzeń :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rok jak z marzeń<3 Zazdroszczę!
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale czadowy rok miałaś! <3 Jesteś prześlicznaaaa!
    Zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo miło się czytało. to bardzo inspirujące, że spełniłaś tyle marzeń w poprzednim roku ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo koncertowałaś :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful pictures! It was an amazing year! Let the 2017 will be even more fun!!!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, very nice pictures :)

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie spędzony rok! Zazdroszczę. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. hohohoho, ten rok faktycznie był dla ciebie owocny, w sumie jak bym podobnie jak ty zebrala wszystkie mile chwile i wydarzenia, jakie udalo mi sie przezyc w 2k16 to takze by tego sporo bylo :D


    obserwuję, milego dnia!

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurde zazdroszczę tych miłych chwil w 2016 oby 2017 był tak samo udany albo jeszcze lepszy. Follow za follow?
    Zapraszam do nas:
    https://friendsblogglifestyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. aaale strasznie dużo się u ciebie wydarzyło. Zazdroszcze lustrzanki. To też moje małe marzenie. Mam nadzieje ze w tym roku uzbieram grosz do grosza

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow such amazing memories of yours. I just had the feeling when I looked at your photos that I'm part of your story. I love it <3
    I following you <3 Hope you follow back <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać, że było ciekawie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejciu, tyle wydarzeń w jednym roku :) Mi też pasuje sobie kupić jakiś nowy aparat.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne spelnienia!

    http://alexwberry.blogspot.com/ - przepis na zielone smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać, że 2016 był naprawdę rewelacyjnym rokiem dla Ciebie, tyle się w nim działo :)
    Cieszę się, że zrealizowałaś część ze swoich marzeń :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ŚWIETNY TEN PRZEGLĄD! <3 DEYNN <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać,że miałaś świetny rok! Życzę Ci aby ten również był taki sam i jeszcze lepszy :* A zdjęcia cudowne ♥ pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie spędzony rok 2016! I gratuluje spełnienia marzenia już na 2017! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. amazing!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Love! Great post dear.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń

  39. Wow!!! Your memories are incredible. You've been through so many places. Met some amazing and fun people. I have to do this someday. Who knows!!!

    I loved your memories and the places you went. For this year I wish you many days like these. Success.

    http://renatacaline.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie dużo się wydarzyło w twoim życiu chyba najbardziej zazdroszczę tego treningu z Deynn i Majewskim :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Łaa ;) jak dużo wydarzeń! Super :) Koncert Sarsy - zazdro :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl -wiosenne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Widze, ze rok 2016 mialas bardzo efektowny i tak trzymac! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniały wpis i dużo ciekawych zdjęć! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. też byłam we Włoszech a w Krakowie mieszkam :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdrowych, radosnych i pogodnych świąt spędzonych w gronie najbliższych <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :) Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :*

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Widać, że świetnie bawiłaś się w 2016 ! x Oby tak dalej x

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017