22 lutego 2017

Be yourself means to go own way

Little Mix - Touch


Przeglądając bloga zdałam sobie sprawę, że jest tu naprawdę mało postów stricte modowych. Chociaż uwielbiam oglądać wszelkiego rodzaju pokazy i relacje z nich, myślę, że głównym powodem jest to, że na modzie właściwie się nie znam i nigdy nie nazwałabym się blogerką modową. Naprawdę często mam problem z wyborem ubrań, mimo wielu takich, które nigdy się tutaj nie pojawiły. Z outfitem w dzisiejszym poście wyjątkowo nie miałam aż takiego problemu. Gdy okazało się, że wielu osobom spodnie nie przypadły do gustu wiedziałam już, że muszę je ubrać. Najwyraźniej lubię być chociaż troszeczkę inna od reszty i to chyba nie tylko pod względem ubioru. Bycie sobą w dzisiejszych czasach jest pewnym aktem odwagi. Ludzie potrafią szydzić z najmniejszych drobnostek, które nie są w ich stylu. Ja lubię stawać na przekór i pokazywać, że wcale nie warto bać się być innym i na siłę podporząkowywać komukolwiek. Ta zasada działa w każdej sferze życia.

Myślę, że kiedyś bardzo chętnie rozwinę ten temat bardziej. Dziś jednak zostawiam Was ze zdjęciami i wracam do łóżka, by wyzdrowieć przed kolejnymi. Leżenie w łóżku ma swoje plusy. Jednym z nich jest na przykład możliwość powspominania ostatniego koncertu czy też wizyty w Krakowie. Jeśli chcecie wiedzieć co dzieje się u mnie mniej więcej na bieżąco, to zapraszam na snapchata (katiemoon00) i instagrama, gdzie staram się być aktywna najbardziej jak mogę (wystarczy, że klikniecie w jedno ze zdjęć w gadżecie na dole). Miłego tygodnia! 
















| spodnie - click |

Na koniec wstawiam jeszcze zdjęcie moich ostatnich zamówień. Z większości jestem zadowolona. Ponownie nie zamówiłabym na pewno pędzelka czy też spodni typu culotte, ale cała reszta jest naprawdę okay. Będę ogromnie wdzięczna jeśli klikniecie w linki. :)

| słoń - banggood | black mask - banggood | zestaw pędzli - zaful | pędzelek - zaful | koszulka - zaful | skarpetki - zaful | culotte - sammydress |

37 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zestaw. Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia w fajnym klimacie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz, rzeczywiście teraz wyróżnienie się to zwykła odwaga. Teraz nawet bycie sobą to odwaga.
    Twoje zdjęcia to trochę przedstawiają, chodzi mi to o tło jako ludzi. Sama zwykle czuję się niekomfortowo na sesji w miejscu, gdzie chodzą inni ludzie :)


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o modę mam tak samo jak Ty. Nie staram się dopasować do tłumu. Wolę ubierać się tak jak mi się podoba i w czym czuję się po prostu dobrze. Nie widzę sensu chodzenia w czymś, bo "taka moda" skoro coś kompletnie do mnie, do mojego typu urody nie pasuje. Rzeczywiście w dzisiejszych czasach inny ubiór jest pewnego rodzaju aktem odwagi. Ludzie są strasznie nienawistni.
    Te spodnie są naprawdę piękne i świetnie na Tobie leżą! Dobrze, że je lubisz mimo opinii innych ludzi:)
    Duuużo zdrówka!
    Piękne zdjęcia Kasiu! Zakup lustrzanki to naprawdę był strzał w dziesiątkę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci kochana, że mam podobnie - komuś coś się nie podoba a ja zrobię na przekór i po czasie okazuje się "kurde , to jednak całkiem spoko wygląda !" . Mi się stylówka podoba :) Zdrowiej kochana,życzę Ci dużo zdrówka, czekam na kolejne posty z podobnymi zdjęciami,a tymczasem dodałam Cię na snapie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te spodnie :D
    Zdjęcia jak zawsze genialne. Wracaj szybko do zdrowia ;)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tez niestety jest mało postów o tematyce modowej i jak będzie trochę cieplej to wezmę się w końcu za zdjęcia :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, lecz spodnie nie mój styl.. Tak jak wspomniałaś to element odwagi - wazne by tobie się podobało, nie innym!
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz super kurtkę, ostatnio włączyła mi się faza na moro!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są genialne, uwielbiam takiego typu<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie nie w moim stylu, ale ważne, że Tobie się podobają :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja naprawdę cudowna. Jeansy boskie! Coraz bardziej się do takich przekonuję, chodź dawniej ciężko było by mi je włożyć na nogi :) masz rację, nie ma co się przejmować, nie ma co się kryć moda jest po to by wyrazić swój styl :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że to co robisz, czy jak się ubierasz, podoba się tobie, innym już nie musi. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są ładnym uzupełnieniem czarnej klasycznej bluzki :) Słoń jest przecudny :D
    Pozdrowionka :D
    http://zpametnikabuntownika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie sa super. Pieknie wychodzisz na zdjeciach. Do tego jeszcze little mix kdkwosjdjs

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You're si beautiful!)

    http://vaitsi.blogspot.com.by

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia :) podoba mi się zarówno Twoja stylizacja, jak i sam klimat fotografii. Co do bycia sobą- myślę, że zawsze warto jest żyć po swojemu, a nie pod czyjeś dyktando. Ludzie i tak zawsze będą komentować i oczywistym jest, że wszystkim nie dogodzimy ;)
    dużo zdrowia Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię stawiać na przekór, bo nienawidzę podporządkowywać się komukolwiek. Ludzie bardzo często wyszydzają innych z najmniejszych rzeczy, nawet z tego jaką czapkę nosi xD Zawsze warto być sobą ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam ubierać się tak jak innym nie odpowiada, zawsze na przekór :D a spodnie są świetne <3 i bardzo fajnie wyglądasz

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi się spodnie bardzo podobają:) Nie wiem co ludzie w nich widzą takiego złego, chociaż fakt że naszywki bywają kontrowersyjne:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia sesja widzę ,że bardzo udana :))
    Ja bardzo lubię naszywki ale nie mam żadnych takich spodni :(
    Mało mi brakuję do 230 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja. Masz racje z tym, że bycie sobą to akt odwagi. Mało w tych czasach takich osób.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! What a beautiful photos! Amazing look!
    Have a great weekend!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto robić na przekór i być po prostu sobą. Czasami to trudne, jednak naprawdę warto.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie oryginalne! :) Rzeczywiście, teraz chodzenie w tym w czym się lubi chodzić to akt odwagi.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. to fakt :0 bycie sobą wymaga niestety odwaag w dzisiejszych czasach - moim zdaniem spodnie są swietne! :)
    stylizacja bardzo na plus!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem, że już komentowałam ten wpis, ale tym razem chcę Cię poinformować, że nominowałam Cię do LBA. Uważam, że jesteś dziewczyną, która pisze z wielką pasją i może to nie jest najlepszy sposób, ale poprzez nominację chcę pokazać jak bardzo doceniam Twoją pracę, którą włożyłaś w bloga ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nigdy nie zwracam uwwai na to, co mowią inni o moim wyglądzie. Nie mam być przebrana, tylko ubraa. Dlatego noszę to, co mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Te spodnie są niesamowite! Co do odwagi w dobieraniu stylizacji, zgadzam się. Często spotykamy się z krytyką, właściwie nie wiedząc czemu. Słusznie stajesz na przekór! Z doświadczenia (ponieważ ja również to robię), wiem, że dopiero całkowite bycie sobą sprawia, że człowiek jest w pełni szczęśliwy.

    Pozdrawiam, silverinmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne spodnie! Masz rację, bycie sobą jest najważniejsze! <3 Oczywiście poklikane.
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega spodnie!
    Ogólnie outfit mi się podoba x

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz piękne włosy! Podziwiam każdą dziewczynę z długimi włosami. Wyglądają świetnie, ale ja nie miałabym do nich cierpliwości. :D I bardzo fajna jest ta kurteczka moro. :)
    Pozdrawiam,
    Milena z One Cellar Door

    OdpowiedzUsuń
  34. great post!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017