02 lutego 2017

BYŁAM W ANGLII?!

ZAYN, Taylor Swift - I Don’t Wanna Live Forever



Od dzieciaka marzyłam o tym, by polecieć gdzieś samolotem. Zawsze wydawało mi się to czymś nadzwyczjnym, a zdjęcia chmur zawsze skradały moje serce. Po kilkunastu latach wreszcie udało mi się spełnić marzenie, a nawet dwa. W drodze do Anglii układałam sobie w głowie jak, mniej więcej, wszystko mogłoby tam wyglądać. Miałam nawet małą nadzieję, że uda mi się spotkać idola, który kilka dni wcześniej kręcił teledysk właśnie w Londynie, w miejscu, do którego mogłabym pojechać, ale niestety spędziliśmy tam tylko jeden dzień. Tak czy siak, jestem o krok dalej do spotkania go, skoro pokonałam barierę dwóch innych krajów. Przez 7 dni, które spędziłam w Anglii, mieszkałam w Milton Keynes, miejscowości położonej całkiem niedaleko Londynu. Do sklepów miałam dosłownie kilka minut spacerem, więc na szczęście nie było z tym żadnego problemu. Jako osoba dość zorganizowana, a raczej starająca się taką być, stworzyłam listę sklepów i zakupów, ale niestety nie bardzo ją wykorzystałam. Wszystko, co kupiłam pokażę Wam w osobnym poście, mimo tego że nie jest tego aż tak wiele.

Anglia, mimo średniej pogody, jest świetna. Trudno było mi przyzwyczaić się do jeżdżących w drugą stroną samochodów, a najśmieszniejsze jest to, że gdy wróciłam do Polski, znowu miałam trudność, by przyzwyczaić się do naszego prawostronnego ruchu ulicznego. Dostępność wielu słodyczy jest tam ogromnym plusem, szczególnie dla takiej osoby jak ja, która słodycze uwielbia. Jeśli śledzicie mojego snapchata, to wiecie, że byłam naprawdę ucieszona, gdy udało mi się wypić ulubioną kawę i zjeść reese’s.

Czym byłby wyjazd do Anglii bez zwiedzenia Londynu? Mimo naprawdę sporej ilości turystów miasto ma swój urok. Byłam zachwycona wszystkimi miejscami, które wcześniej miałam okazję widywać tylko na zdjęciach. Teraz sama jestem autorką zdjęć tego typu, z czego jestem bardzo dumna. Fakt, że nie miałam okazji odwiedzić wszystkich zaplanowanych miejsc motywuje mnie do tego, żeby kolejny raz odwiedzić to miejsce. Może wtedy London Eye nie będzie w remoncie i uda mi się nim przejechać! Trudno było mi wybrać zdjęcia spośród prawie 100, dlatego jest ich dość sporo, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają.

W ostatnim czasie posty pojawiają się trochę rzadziej, spowodowane jest go głównie szkołą, ale myślę, że gdy pogoda się poprawi, a mój laptop wróci z naprawy posty będą pojawiać się normalnie.




































Jak myślicie, który kraj lub miasto odwiedzę jako kolejne? Dajcie koniecznie znać co w ogóle sądzicie o takich postach i jeśli byliście w Anglii to jak wrażenia!

43 komentarze:

  1. Kiedy byś napisała post o pielęgnacji swoich włosów ??😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci wyjazdu do Anglii :(
    Świetne zdjęcia, niesamowicie mi się podobają!

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kocham Londyn byłam tam kilka razy już i wybieram sie w tym roku prawdopodobnie kolejny raz . Jedno ale to , to , że w centrum jest pięknie , czysto ale jak się wjedzie poza centrum to już nie jest tak ładnie ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kiedyś odwiedzić Wielką Brytanię i czekam oczywiście na notkę z zakupami. Przecudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie zazdroszczę, zdjęcia potwierdzają, że Anglia jest cudowna, jest jednym z 5 miejsc, które najbardziej chcę odwiedzić!
    xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są niesamowite! A najbardziej te zachodów słońca. Niby takie zwykłe,ale nie do końca :)
    Nie miałam nigdy okazji byc w Anglii. Ale cieszę się bardzo,że Tobie udało sie spełnić to marzenie i to związane z lotem:)
    Szkoda, ze nie udało Ci sie spotkać Zayna. Następnym razem musi sie udać!

    Pozdrawiam i udanego weekendu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki cudne<3 Chciałabym kiedyś wybrać się na wyspy ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w te wakacje byłam w Anglii i byłam pod wrażeniem ich kultury i dobrego poczucia humoru :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, moim marzeniem jest zobaczyć Londyn!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia! ja miałam tej jesieni zwiedzić Londyn jednak coś nie wyszło :/
    jestem strasznie ciekawa tego co kupiłaś! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak bardzo marzy mi się Londyn... :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę :( super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anglia to cudowne miejsce, a zwłaszcza jeśli chodzi o Londyn. Mogę jedynie sobie tak wyobrażać, ponieważ jeszcze nigdy tam nie byłam. To takie moje małe niedoścignione marzenie, które zamierzam spełnić. Mam nadzieje, że kiedyś będę tam studiować.
    Miałaś wspaniałą wycieczkę x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaaa jak dużo świetnych zdjęć!
    Mega są!
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tą sobotę lecę do Anglii odwiedzić przyjaciela, będę tam na tydzień i też zwiedzimy razem Londyn ...Fajnie,że uchyliłaś rąbka widoków ,które niedługo sama będę aparatem...Co do lotów samolotem mnie zawsze usypiają , latam ostatnio dość często ,ale zawsze było to tylko między Holandią a Polską i to ciągle jedną i tą samą linią lotniczą,teraz będzie to coś nowego :) Wykupilam sobie miejsca przy oknie w obie strony mam nadzieję,że uda mi się coś wypatrzeć ,bo ma być ładna pogoda :D
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Muszę tam w końcu pojechać!^^ Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawia i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spotkać idola? Czy to może ktoś z 1D? :D
    Londyn to piękne miasto i mam nadzieję, że uda mi się tam polecieć jeszcze raz :)
    Chciałaś zjrzeć, więc tu jest poprawny link. Ostatnio zmieniałam nazwę użytkownika, więc strona pewnie dlatego się nie wyświetliła ;)
    https://www.wattpad.com/user/_nicall21 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia! Ja pierwszy raz leciałam samolotem całkiem niedawno bo 2 lata temu do Egiptu. W czerwcu będę lecieć trzeci raz i znowu do Egiptu <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com/2017/02/7-blogerzy-dla-bezpiecznaja.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia jednak mnie Anglia nie kręci - nic a nic :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Angli, ale mój chłopak chce tam wyjechać na dwa miesiące i zabrać mnie ze sobą. Na razie rozważamy decyzję :) piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Londyn to zdecydowanie jedno z moich ulubionych miast! Byłam tam we wakacje i się w nim zakochałam! Cudne zdjęcia :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie byłam w Anglii, ale bardzo bym chciała polecieć:) Zdjęcia prześliczne!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, szczególnie to z samolotu. To co, teraz ja do Londynu, a Ty do Paryża? :D
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. Bardzo ciekawy blog, obserwuję. Zapraszam do mnie, buziaki! :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne zdjęcia ;) Widzę, że udało Ci się trafić do wszystkich turystycznych punktów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia! Obserwuję :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post! Photos are amaizing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Och... taka podróż szczególnie teraz-byłoby cudownie. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. To świetnie, że udało Ci się spełnić marzenie! :D Londyn wydaje się być piękny i też chciałabym go kiedyś odwiedzić.
    Zdjęcia są świetne ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. MEGA ZDJĘCIA! Przepiękny jest Londyn! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NASZ BLOG-www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje słońce! Mam nadzieje, ze tam kiedys wrocisz x

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki twoim zdjęciom przypomniałam sobie mój wyjazd do Londynu w grudniu. Świetne zdjęcia! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Londyn! Niestety tylko ze zdjęć mogę go podziwiać bo nigdy tam nie byłam ale bardzo bym chciała. Nie leciałam także nigdy samolotem.
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. That's good.
    http://www.angtiyang.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow ! Zazdroszczę tobie takie wycieczki ;) I gratuluję tego ze mogłaś spełnić swoje marzenia !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I really like !
    kiss, Béa
    https://www.luxetoutou.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej zazdroszczę!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Eeej! Zabierz mnie ze sobą następnym razem :D!

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017