18 marca 2017

TOMMY X GIGI #SS2017

G-Eazy & Kehlani - Good Life (from The Fate of the Furious: The Album)



Ponad miesiąc temu swoją premierę miała już druga kolekcja Tommy’ego Hilfigera we współpracy z supermodelką Gigi Hadid. Pokaz odbył się w Los Angeles, gdzie Venice Beach zamieniła się w park rozrywki o nazwie TOMMYLAND, co sprawiło, że otoczenie dopasowało się do tematyki i klimatu kolekcji – tak jak w zamiarze miał amerykański projektant. Na wybiegu ujrzeć mogliśmy m.in. Hailey Baldwin, Sarę Sampaio czy siostrę Hadid – Bellę. Zaprezentowane ubrania są uniwersalne, ale jednocześnie unikatowe. W tej rozmaitej kolekcji, gdzie możemy znaleźć nie tylko odrobinę stylu kalifornijskiego czy elementów boho, dominują także już pewnie znane wam trendy na wiosnę 2017. Od samej premiery kolekcja skradła moje serce, bo jest totalnie w moim stylu, a fakt, że została stworzona w pewnej części przez jedną z moich ulubionych modelek sprawia, że jeszcze bardziej mi się podoba. Chętnie przygarnęłabym wszystkie ubrania do swojej szafy! A wam, jak się podoba? Koniecznie piszcie w komentarzach co sądzicie o drugiej kolekcji TOMMYxGIGI, a także o takiej formie postów.


















źródło - eu.tommy.com

43 komentarze:

  1. Ta kolekcja zdecydowanie przypadła mi do gustu :D Bardzo fajne rzeczy! :)
    I z wielką chęcią bym się skusiła na coś :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja cudna :) Gigi jak zawsze piękna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gigi, jej cudna jest:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo ta kolekcja trafiła w pełni w mój gust :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest zdecydowanie cudowna, zresztą tak samo jak i Gigi!

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja - uwielbiam! I Gigi i całą tę kolejkcję! Fakt, niektóre pojedyncze sztuki nie przypadły mi do gustu, ale zdecydowaną większość porwałabym ze sobą i wsadzia do szafy ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko przyznać, ale bardzo rzadko podobają mi się rzeczy z pokazów mody. Mają różne kolory, które moim zdaniem nie pasują do siebie i ogólnie dużo jest wymyślania.
    Ta za to kolekcja mega mi się spodobała!
    Gigi jest piękną kobietą i naprawdę stworzyła niesamowite ubrania:)
    Również przygarnęłabym je do swojej szafy ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie podoba mi się ta kolekcja, w sumie też dzięki współpracy z Gigi przychylniej zaczęłam patrzeć na markę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie kolekcja jest taka "dla każdego", wygląda na funkcjonalną i wygodną niż np.high fashion, jeansy z naszywkami są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kolekcja jest genialna ^^
    ogólnie super post <3
    Może obs za obs ??
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja kolezanka idzie po tym wybiegu, masz ja na zdjeciu nawet (Michelle Gutknecht) <3 :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG that pic is soooooo cute!!! It will bring out the girly girly in me. You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kolekcja jest cudowna, bardzo mi się podoba chodź może nie wszystkie elementy garderoby do mnie przemawiają :) ale swoją stylizację na pewno bym z nich ułożyła. Cudowny post i piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalna kolekcja, wszystko mnie oczarowało <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Na prawdę nieziemska kolekcja, bardzo młodzieżowa. Ja również chętnie założyłabym wszystkie ciuszki z tego pokazu.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tę markę :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [ blog]


    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba przyznać, że kolekcja bardzo fajnie się prezentuje :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazwyczaj jestem załamana wszelkiego typu pokazami, zawsze kojarzy mi się to jakimiś szmatkami... Tutaj jednak widzę sporo ciekawych ubrań, takie pokazy można oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi.. Your blog is so good i love your post and images please keep on to post anymore i still waiting for new posts


    kelebihan Kamera GoPro Hero 3

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam urodę Gigi, a te ubrania to złoto i diamenty!
    Chciałabym być na jednym z takich pokazów <3
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Gigi, a ta kolaboracja jest świetna!
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miło jest popatrzeć i poczytać o takich rzeczach, bo sama raczej nie mam z tym styczności na co dzień, a lubię dowiadywać się nowych rzeczy. Gigi jest piękną osobą i zawsze lubię popatrzeć na jej twarzyczkę. :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe stylizacje :) Nominowałam Cię do LBA. Jeśli nie chcesz tego publikować u siebie to czekam na odpowiedzi u mnie w komentarzu http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Gigi, kolekcja jest całkiem fajna. Podoba mi się 4 outfit od dołu, nawet mam go w tel. zapisanego :).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fasony są świetne, gorzej z kolorystyką - nie czuję się w takich kolorach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ta kolekcja, a Gigi wygląda niesamowicie! Ale u niej to normalne, haha :)

    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie przepadam za Gigi. Jednak kolekcja bardzo mi się podoba i tak jak Ty wiele z tych ciuchów sama chętnie bym założyła.
    Taka forma postów jest jak najbardziej okej, ale brakuje mi tekstu, bo uwielbiam czytać to, co piszesz i chyba czuję lekki niedosyt ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. A mnie się jakoś nie podoba :D Zdecydowanie nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna jest ta kolekcja, Gigi wygląda ślicznie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. I loved this collection soo much! I love Gigi she is soo cool!

    Aicha | the fashion heist

    OdpowiedzUsuń
  32. Gigi it´s great! so cool collection

    xx LL

    http://www.lalouuula.com/new-yute-bag/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gigi jest naprawdę piękną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna kolekcja, bardzo podobają mi się jeansy z naszywkami :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. swietna kolekcja, taka mlodziezowa, kojarzy mi sie z wakacjami ;)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna kolekcja! Piękne te rzeczy, chętnie sama bym niektóre ponosiła ;P

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing collection

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Really the second beautiful collection! Great post
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017