29 marca 2017

W innym stylu

Imagine Dragons - Believer



Czasami podczas tworzenia codziennej stylizacji, mam ochotę założyć coś innego niż czarne spodnie z bluzą lub swetrem. Czuję wtedy, że potrzebna mi jakaś mała odskocznia od codzienności, będąca jakimś drobnym dodatkiem, który nadaje całości "charakteru". Każdy z nas odczuwa czasami potrzebę zmiany, nawet takiej malutkiej, poprzez płaszcz albo sukienkę. Mowa tu o ubraniach, których raczej nie ubrałybyśmy na co dzień, bądź zakładamy je rzadko. Do zdjęć z dzisiejszego posta, zdecydowałam się ubrać szpilki - nie noszę ich zbyt często, ponieważ nie czuję się w nich do końca bezpiecznie. Warto również zauważyć, że już dawno swoje serce oddałam trampkom i adidasom, które nie ograniczają swobody moich ruchów. Wydaję mi się, że najbardziej „dziewczęcym elementem” we mnie jest już tylko mój makijaż. Głównym bohaterem mojej stylizacji jest płaszcz znaleziony w szafie mamy. Właśnie jej ubrania często pomagają mi w połączeniu ciuchów tak, aby wszystko stanowiło jedność. Jest on może trochę niedopasowany, lecz jego klasyczność mnie oczarowała. Co sądzicie o takiej wersji mnie?

| chocker - click | shoes - bershka | 

59 komentarzy:

  1. Wow! Stunning outfit! Great coat!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne buty, a choker nadaje drapieżności, świetnie. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :) Płaszcz genialny <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się :) Pasuje Ci taki styl

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste zestawy zawsze najlepsze. Cudownie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia zachwycające:) Zakochałam się chyba Kasiu hihi:)
    Płaszcz, hm w życiu nie powiedziałabym, że to Twojej mamy. Leży idealnie. Jest wspaniałym dodatkiem tej prostej, lecz bardzo kobiecej stylizacji.
    Trudno uwierzyć, że jesteś niska i masz 16 lat. Na tych zdjęciach wyglądasz na wyższą (nie tylko przez szpilki;p) i dojrzalszą:)
    Każdy z Nas czasem potrzebuję "czegoś" nowego :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak będziesz miała chwilkę to zajrzyj na mojego bloga, bo tam jest taka malutka niespodzianka dla Ciebie, którą miałam Ci wysłać na urodziny :)

      Usuń
  7. Super outfit! Wszystko do siebie pasuje <3
    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super outfit! Uwielbiam takie klasyki!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych zdjęciach! Bardzo pasuje Ci taki styl.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Akurat tego typu płaszcze to nie mój styl ale ty w nim wyglądasz świetnie!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde bardzo elegancko
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobasz mi się w tym stylu! Stylizacja jest wspaniała.
    Na co dzień zazwyczaj noszę bluzy i spodnie, bardzo rzadko ubiorę coś wyjątkowego.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz nieco poważnie, jednak to żaden minus, wręcz przeciwnie! Świetnie do ciebie pasuje!
    Zakochałam się w tej piosence *_*

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Ten chocker dodaje Twojej stylizacji takie wow :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. według mnie bardzo Ci pasuje taki styl :)
    ja muszę w końcu kupić jakieś ładne szpilki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpilki czy ogólnie jakieś buty na obcasie też nie są dla mnie. :) Ładna stylizacja. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szpilki, nie chodzę w nich często, ale czasem warto zrobić małą odskocznie od butów na płaskim. Super stylizacja, bardzo mi się podoba! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Piękne buty :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing style

    http://blogsshowcase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja bardzo mi się podoba ^^ Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, elegancko i z klasą :) Zdjęcia równie cudne!
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna stylizacja , bardzo lubię połączenia bieli z czernią :)
    Uwielbiam również piosenkę imagine dragons <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz , super zestaw ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie nosze szpilek za często :) Prześliczna stylizacja, szpilki bardzo tutaj pasują!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie klasyczne zestawienia <3 Ahhhh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku Kat taki styl zdecydowanie Ci nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing look! Following, follow me back?
    Instagram @brunaestiloitgirl
    Blog | Facebook | Twitter | Canal Youtube 
    Beeijos (:

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyglądasz :). Jednak ja dodałabym tutaj jeden kolorowy akcent, może małą kolorową torebeczkę ? Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia. Moje serce również mam oddane w buty płaskie, ze względu na komfort chodzenia. Ale uwielbiam też obcasy - chociaż rzadko mam okazję je założyć i bywają strasznie niewygodne to po prostu uwielbiam.

    WWW.KAIAKAILI.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia i stylówka, ale chyba nie bardzo w moim stylu
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ci pasuje ta stylizacja, ja zazwyczaj też nie czuję się bezpiecznie w szpilkach, lubię wyższe buty typu platforma słupek itp. jednak szpilek się bardzo boje mimo tego mam w szafie z 3 pary :D Kiedyś się przydadzą a przy niektórych stylizacja wyglądają naprawdę świetnie :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz i najlepiej Ci właśnie w takich kolorkach <3 piękne szpileczki

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie mega wyglądasz w takiej stylizacji.
    Elegancka wersja Ciebie. ;)
    Płaszczyk Mamusi piękny jest!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Odskocznia od codzienności to całkiem fajna sprawa. Jeżeli chodzi o całość to mi się podoba. Według mnie świetnie prezentujesz się w szpilkach. Ja, tak samo jak ty nie czuję się w nich za bezpiecznie. Ściskam, Oliwia!
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Każdy chyba od czasu do czasu ma taką potrzebę, założenia czegoś zupełnie innego :) ja mam tak niejednokrotnie :) wyglądasz super w tej stylizacji, sama chętnie bym w nią wskoczyła :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie jutro, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  38. świetnie się prezentujesz :) czasem taka odskocznia jest potrzebna ;) ja również przepadam za trampkami i adidasami, ale niekiedy lubię wskoczyć w szpilki. Tak jak napisałaś- drobne zmiany bywają wręcz wskazane. Płaszcz masz rewelacyjny- taka klasyka jest ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylizacja, wyglądasz w niej bardzo poważnie :)
    Chyba mieszkamy w tym samym mieście, uwielbiam Kato wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie to wygląda, elegancko i klasycznie ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Eksperymentowanie z outfitami jest super sprawą. Fajnie jest czasem coś zmienić, spróbować czegoś nowego, bo zmiany mogą nas pozytywnie zaskoczyć.
    Stylizacja- 100 procent klasy. Masz rację, co do dodatków- nawet jeśli są drobne, potrafią sprawić, że stylizacja od razu jest ciekawsza.
    Uwielbiam Believer Imagine Dragons :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great look dear, you are amazing!


    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Very cool post and photo| look, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna! Masz bardzo specyficzną twarz, jedyna w swoim rodzaju!
    Masz 15 lat, a wyglądasz znacznie na więcej!
    Przy tej stylizacji fajnie także pasowałyby ci czarne creepers'y.

    Pozdrawiam, Super stylizacje, jesteście bardzo eleganckie :*
    themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super płaszczyk ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacja idealnie trafia w mój gust :)

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo spodobały mi się te buty i ten płaszczyk *.* Nic dodać, nic ująć :*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Stylizacja jest śliczna! Sama z chęcią bym taką założyła :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Druga stylizacja trafiła w moje serce. Uwielbiam klasykę, a Ty pięknie ją ujęłaś.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. I like this classy look with the cool necklace!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Beautiful :) You look so classy

    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Raju, mam obsesję na punkcie Imagine Dragons a Ty wyglądasz przepięknie 💕

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017