09 maja 2017

Trying to think of the right thing to say

Imagine Dragons - Thunder

Odległości między moimi postami w ostatnim czasie są dość rażące. Całkowicie wypadłam z rytmu dodawania ich w każdy weekend. Powody są różne, czasem po prostu nie wiem jak zacząć a chwilami ciężko zamienić myśli w tekst dobierając do tego odpowiednie słowa. Poza tym nie jestem z tych osób, które robią coś na siłę. Dzisiaj oferuję wam luźny post w towarzystwie zdjęć, przy których prawie wpadłam do wody i spadłam z poręczy (czego się nie robi dla postu). Mimo tego to był naprawdę udany dzień. Pochwaliłabym pogodę tylko, że za każdym razem kiedy to robię - diametralnie się ona zmienia. Czuję się jak jakaś zła wróżka.
Do końca roku szkolnego zostało zaledwie 6 poniedziałków. Nie wiem czy to powód do radości, jeśli na moją głowę spadnie teraz naprawdę masa nauki i prac dodatkowych, by podnieść oceny, ale powodem do radości dla mnie na pewno jest zbliżający się koncert The Vamps! Właściwie cały maj szykuje dla mnie wiele wrażeń, między innymi kolejny, drugi już Wielki Trening w Katowicach (o pierwszym możecie przeczytać tutaj). O wakacjach jeszcze nie wspominam. Choć zbliżają się nieuchronnie, jeszcze nic nie jest ostatecznie załatwione, dlatego wszystkim podzielę się z Wami, gdy będę ich już pewna.
Zrealizowanie pomysłów na zdjęcia jest trudniejsze niż mi się wydawało, ale może kiedyś zobaczycie coś innego. Skoro jesteśmy już przy inności, może zauważyliście nowy wygląd? Jest zdecydowanie INNY od wszystkich poprzednich, które mogliście tu zobaczyć. Wielkie podziękowania, jak zwykle, należą się Paulinie. Kolejny raz zniosła wszystkie moje uwagi czy docinki i dostosowała do mnie wygląd mojego bloga. A jeśli chodzi o inne moje social media, na instagramie widnieję pod nową nazwą (kaatiemoon), a snapchat, jak zawsze, już niebawem będzie pełen filmików i zdjęć z moich wyjazdów. Jeśli jeszcze mnie na nim nie obserwujecie, to serdecznie zapraszam - katiemoon00!

Chociaż mam kilka swoich pomysłów, stwierdziłam, że zapytam Was tutaj, co chcielibyście  zobaczyć lub przeczytać? Może jakieś propozycje? Chętnie dopiszę je do swojej listy!













Na koniec mam też tymczasowy mini haul z rzeczami, które leżały w moim pudle całkiem sporo czasu czekając na pokazanie. Na poniższych zdjęciach widzicie trzy całkiem spore zamówienia. Beżowy sweterek okazał się totalnym niewypałem. Gdyby nie część na szyję mógłby być całkiem ok, ale ona zdecydowanie wszystko psuje. Wygląda po prostu źle na ciele. Nigdy nie miałam odpowiedniego plecaka na koncerty dlatego postanowiłam zamówić zwykły, czarny worek, który prawdopodobnie sama ozdobię. Sprawdza się idealnie i ten produkt akurat mogę Wam polecić. Biżuteria znajdująca się na nim pochodzi z bornprettystore. Kolejny raz zamówiłam samolocik, ponieważ ostatni zgubiłam. Dodatkowo wybrałam także kółko oraz kryształ. Jakościowo są bardzo dobre, ale wiadomo, że nie jest to coś, co przetrwa lata. Pozostała biżuteria na zdjęciu to zestaw chockerów, które zamówiłam ze względu na jeden, ale pewnie przydadzą mi się przy jakichś sesjach! Przy okazji zamówiłam także coś, co podobno służy do ścinania włosków przy brwiach zamiast ich wyrywania. Sprawdza się całkiem dobrze, ale liczyłam chyba na coś innego.

Drugie zdjęcie jest trochę bardziej kolorowe. Pomarańczowa bluza byłaby świetna gdybym zamówiła mniejszy rozmiar. Gdy tylko pojawi się w sklepie, to tak też prawdopodobnie zrobię. Jeansowa kurtka to zdecydowanie coś, co w zamówieniu spodobało mi się najbardziej. Jest gruba i ciężka, ale piękna. Zamówiłam także zalotkę - sprawdza się idealnie, spiralki - brak zarzutów, gąbeczki - pierwszy raz spotkałam się z tak cudownymi, oraz pędzle, które byłyby świetne gdyby były nieco dłuższe. Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem pędzli (niestety nie wszystkich, bo część zgubiłam) lub bluzy - śmiało piszcie na maila! Wszystkie linki zostawiam pod zdjęciami i będę wdzięczna jeśli klikniecie w kilka z nich. Buziaki! :*


| sweterek - click | worek - click | samolocik - click | kółko - click | kryształ - click | chockery - click | przyrząd do brwi - click |

| bluza - click | kurtka - click | zalotka - click | spiralki - click | gąbeczki - click | pędzle - click |

71 komentarzy:

  1. Świetna koszulka, sama posiadam jedną tego zespołu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To fakt zdjęcia na tym blogu są zawsze ładne! Szkoda, tylko, że ta stylówka do mnie nie pasue :////

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie wierzę, że zostało do końca roku szkolnego 6 poniedziałków. Przecież nie dawno dopiero co szłyśmy do szkoły. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz Kasiu! :)
    Jakie Ty już masz piękne i długie te włoski :o
    Na początku jak weszłam na bloga, musiałam się upewnić czy to na pewno Twój haha. Ale bardzo podoba mi się nowy wygląd :) W końcu coś nowego:)
    Mam nadzieję, że posty będą się pojawiać, co tydzień tak jak kiedyś chciałaś. Ja też staram się nie pisać na siłę byleby był post. Jednak jakoś tak wychodzi, że raczej w równym odstępie je dodaje.
    Zatem udanego maja! Oby wszystko poszło po Twojej myśli :3
    A pogoda, naprawdę jest koszmarna, lepiej jej nie chwalić :p

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna młodzieżowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Masz cudowne włosy <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Your blog is so nice, I like it! :*
    I just followed you, would you like to follow me back? :)
    mybeautydiary123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja :) Tak szybko ten czas, leci tylko 6 poniedziałków, a ile pracy.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostało tylko 6 poniedziałków? O.O o rajuśku, do roboty muszę się w końcu wziąć ;-;
    Śliczne włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja :) Kochana twoje włosy są prześliczne.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Loved this look! You look amazing and the pictures are so good. Xx.

    My last post here: http://fallingforvogue.blogspot.com.es/2017/05/minimal-look.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful outfit. I love the t-shirt.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it! Your hair is amazing! <3

    http://looktheotherway.co

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz rewelacyjnie! Cudowne zdjęcia i stylizacja ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nice photos! you look gorgeous :)

    pls visit my blog :D
    xoxo

    http://www.luchluchcraft.com/2017/05/review-avg-antivirus-software-and-app.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękne włosy Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio polubiłam tę piosenkę :D wgl ID są świetni!
    oj, to mało brakowało, a postu by nie było :O xd. Jako czytelnik dziękuję za starania, by jak najlepiej zaprezentować nowe wpisy, które ogląda i czyta się wybornie ♥
    przepiękne masz włoski, jakie długie *.*
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia bardzo ładne - na szczęście nie wpadłaś do tej wody! <3 Ja wakacje niby mam zaplanowane, ale tylko dokładnie połowę - muszę coś jeszcze wymyślec! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice t-shirt

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice outfit and sweet haul.
    Have fun at the concert!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great pictures dear! I following you now #748, please follow me back :)

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing outfit! I love your t-shirt!
    Kisses
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulka mojego ulubionego zespołu ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. These photos are so cool! Love your hair :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hahah dobrze,że nie wpadłaś do tej wody <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że moja blogowa systematyczność też trochę podupadła co do mnie jest niepodobne
    sporo rzeczy czekało na pokazanie ;P
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Meega look! Uwielbiam Twoją koszulkę. Życzę Ci, abyś miała łatwość przelewania myśli na klawiaturę. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  29. Biżuteria jest śliczna! Szkoda, że sweterek się nie sprawdził.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the post dear! GnR are one of my favourite bands!!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  31. Poświęcenie się opłaciło, bo zdjęcia są super, ale jednak musisz następnym razem uważac :D
    Bardzo ładne naszyjniki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wow your hair are so lovely.
    I simply love These Pictures - the Location is amazing.
    cool :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia :) Wszystkie rzeczy, które pokazałaś są super, szkoda, że ten sweterek się nie sprawdził.
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz! <3 6 poniedziałków do wakacji brzmi dość radośnie :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia i stylizacja! :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Great outfit, you look gorgeous (:
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  38. Great Look and pictures.
    I'm following your blog via GFC, could you follow my blog too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny ten mały haul i stylizacja, swoja drogą mam pytanie jak scaliłaś pasek z yt że jest taki wązki?

    Wpadnij!
    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępnij > Umieść na stronie > Skopiowałam link i zmieniłam wymiary na swoje :)

      Usuń
  40. Jakie śliczne zdjęcia! <3 wyglądasz przepięknie. Dobrze, że nie wpadłaś do tej wody! :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega look no i zdjęcia przepiękne!!
    http://jabloneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. szkoda, że tak mało zdjęć w katance :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gorgeous outfit and photos, it looks really nice and chic on you!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwuje i zostaje na dłużej! Piękne zdjęcia, super gust muzyczny, cudowne włosy!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Love these pictures! It looks like you had a great haul, shame the sweater didn't work out though :(

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  46. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  47. Te ostatnie dni szkoły są na prawdę trudne myślę, że dla każdego. Mnie również czeka trochę prac do zrobienia. Trzymam kciuki za nas obie. Podoba mi się, że udało Ci się zrobić zdjęcia podczas zachodu. Design przypadł mi do gustu! Kliknęłam w linki
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Warto było, super zdjęcia ;), poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie masz długie włosy! ♥ bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach, tak naturalnie :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjęcia! ja chcę tylko przeżyć maj i początek czerwca, mam nadzieję, że się nie wykończę przez to :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zdjęcia i ile fajnych nowości u Ciebie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejku! Przepiękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  53. Haha ale się poświęciłaś dla zdjęć:D Dobrze, że jednak nic się nie stało i nie wpadłaś do tej wody. Ale warto było, zdjęcia wyszły prześlicznie, takie tajemnicze. I Ty też na nich pięknie wyglądasz, stylizacja bardzo w moim stylu. Ja także nienawidze pisac na siłe, dlatego u mnie rzadko się coś pojawia.. po prostu musi byyć wena i tyle:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładnie wyglądasz i masz fajne włosy :)
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne zdjęcia, szkoda że ta pomarańczowa bluza nie jest dobra bo kolor świetny :D
    Poklikane :3
    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Your photos are absolutely fabulous! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne chokery, ja dopiero niedawno zakupiłam swój pierwszy i jestem nim zauroczona, i już planuję zakup kolejnych ;D
    Nożyk do brwi jest okej, ale jak dla mnie zbyt często trzeba zabieg powtarzać.
    Pomarańczowa bluza ma genialny kolor :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. rewelacyjne miejsce <3
    bardzo zainteresował mnie Twój blog <3
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Kiedyś chciałam sobie kupić taką katanę i nigdzie jej nie mogłam znaleźć. Teraz już wiem gdzie szukać :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ja ostatnio też nie miałam czasu na bloga, ale jak napisałaś, nie ma co robić czegoś na siłę ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  64. W każdym poście bardzo piękne zdj!


    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017