25 czerwca 2017

Grecja, Włochy, a teraz...?

Niall Horan - Slow Hands

Wysokie temperatury, czas wolny, przygody, festiwale, spotkania ze znajomymi, wyjazdy czy nieograniczony czas na oglądanie seriali to coś, na co uczniowie czekali prawdopodobnie od września. Wreszcie mamy wakacje.
Ostatni rok gimnazjum był dość wyczerpujący, jednak uświadomił mi naprawdę wiele. Moja przygoda z zakazami, które fundowała mi szkoła na szczęście się skończyła, ale chcąc nie chcąc będę tęskniła za ludźmi, których mogłam tam poznać. Trzy lata spędzone z nimi nie były wcale takie najgorsze. Nigdy nie byliśmy wyjątkowo zgrani i myślałam, że zupełnie nie ruszy mnie rozstanie, ale pożegnanie trzecich klas jasno dało mi do zrozumienia, że są osoby, których naprawdę będzie mi brakowało. Mam jednak nadzieję, że niedługo znów się z nimi zobaczę. Teraz przyszedł czas na odpoczynek, który staram się wykorzystać w jak najlepszy sposób. Jeśli śledzicie mnie od dawna wiecie, że od x lat moim zwyczajem jest wyjazd na obóz za granicą. Miałam okazję być już w Grecji (click | click) i we Włoszech ( click | click ). Zawsze starałam się pisać o tym wcześniej w razie gdyby ktoś chciał wybrać się tam razem ze mną, jednak w tym roku sama do końca nie byłam pewna gdzie i w jakim terminie się wybieram. Teraz, gdy wszystko jest już potwierdzone, mogę podzielić się z Wami nowiną, że w tym roku odwiedzę Chorwację. Tak jak dwa lata temu zdecydowałam się wybrać biuro podróży Funclub, a mój termin wyjazdu to 15.07-26.07 – jeśli jesteście nim zainteresowani wystarczy, że klikniecie tutaj. Cieszę się, że lista, którą stworzyłam rok temu ułatwi mi pakowanie w tym roku i nie będzie to już tak trudne jak wcześniej. Jeśli macie z tym problem kliknijcie tutaj.
Chociaż planów było naprawdę sporo, niestety przetrwało tylko kilka z nich. Prawdopodobnie będzie można spotkać mnie w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, ale nie znam dokładnych dat. Jeśli się uda spędzę też kilka dni nad naszym polskim morzem. Skoro wspomniałam na początku o festiwalach i koncertach – w moim przypadku nie może ich zabraknąć. W planach jest Czad Festiwal oraz Kraków Live Festival, ale o tym pewnie jeszcze tu wspomnę. Pozostałych chwil spędzonych w swoim mieście oczywiście nie zmarnuję. Seriale same się nie obejrzą, a ostatnio naprawdę wciągnęłam się w kilka z nich. Jeśli jeszcze nie oglądaliście cholernie polecam Riverdale czy Lucifer. Więcej tych oglądanych przeze mnie możecie znaleźć na moim koncie na TV Time – katiemoon.

Jeśli chodzi o mój dzisiejszy outfit, jak widzicie znów postawiłam na szpilki. Przez mój wzrost ostatnio nawet polubiłam zakładać je na zdjęcia (bo chodzenia jeszcze nie opanowałam!). Ten prosty kombinezon pochodzi ze strony yoins.com, dostawałam o niego naprawdę sporo pytań! Materiał jest bardzo lekki i śmiało mogę go Wam polecić, a dodatkowego, dużego plusa firma otrzymuje za kontakt!


 
 
  
 
 
| kombinezon - click |

Koniecznie dajcie znać jakie Wy macie plany na wakacje, czy gdzieś się wybieracie, lub nawet jakie seriale oglądacie!


47 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Też myślałam nad obozem za granicą, ale jednak uznałam, że lepiej będzie jak popracuje i zaoszczędzę haha

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Śliczny kombinezon :) Czekam na zdjęcia z Chorwacji :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie obozy na pewno świetna zabawa i super doświadczenie! <3
    Ślicznie wyglądasz! ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, kombinezon jest super :) Takie obozy to super sprawa, więc mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawić!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co jak weszłam na Twojego bloga to przykuł moją uwagę Twój design!
    Przepiękny masz wygląd bloga!
    Co do stylizacji, pięknie wyglądasz.
    Pasuję do Ciebie.
    Co do wakacji to jest trochę planów, ale jak na razie nie będę nic zdradzać. ;)
    Serial jaki polecam to SKAM!
    Wciąga i to bardzo
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę miłego wyjazdu <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze pamiętam Twoje poprzednie posty z wakacji i pamiętam jak bardzo ja chciałam również się na taki wybrać. W tym roku udało mi się namówić rodziców i zdecydowaliśmy się na obóz do Grecji tak samo jak Ty z biurem Funclub. Mam nadzieję, że w przyszłym roku również się wybiorę na taki obóz. Ja już mam za sobą lucifera i riverdale i uwielbiam oba seriale. Sama zamierzam się za jakieś zabrać w wakacje więc muszę poszukać czegoś nowego. Udanego wyjazdu, będę czekać na posta odnośnie Chorwacji!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj jedno z twoich zdjęć przewinęło mi się na Instagramie, naprawdę cudne są!

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na blogu dość dużo planów, dzisiaj zaczęłam oglądać pretty little liars<3 Świetne zdjęcia!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tym zestawie! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Oby Twoje plany powiodły się, a wakacje były udane!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo elegancka i w moim stylu :) Przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji!
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Masz bardzo ciekawe i różnorodne plany wakacyjne, powodzenia od września na nowym etapie kształcenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wyjazdu!
    Bardzo podoba mi się kombinezon, jest cudowy ;)
    + śliczny wygląd bloga!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa z tym obozem. Ja mam w notatkach w tel. listy rzeczy do zabrania, których nie usuwam i się przydają ;). Ładne zdjęcia.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz w tym kombinezonie! Nie dziwię się, że dostałaś o niego wiele pytań, bo jest naprawdę świetny. Dobry kontakt z firmą to podstawa do przyjemnej współpracy :) Kliknięte - 46,10 zł. Dobrze, że go wzbogaciłaś tym paskiem, o wiele lepiej tak wygląda ;)
    Co do Twojego posta to hm. No mam nadzieję, że uda Nam się spotkać podczas Twoich wyjazdów do polskich miast. Szkoda, że Kraków nie wypali, ale no Chorwacji też bym sobie nie odpuściła :D Czekam na zdjęcia i może na jakiś vlog? Z Grecji był naprawdę świetny :)
    Miłej zabawy na festiwalach życzę ;)
    Koniec gimnazjum przeważnie jest przykry, ale szybko się wkręcisz w nową szkołę. Na jaki kierunek idziesz? ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia, ja w tym roku planuję pojechać do Warszawy, Krakowa oraz również na Kraków Live Festival:)
    Ostatnio obejrzałam sporo filmów, zaczęłam też oglądać Riverdale ale jakoś mnie nie zaciekawiło :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo wyglądasz kochana:) masz coś w sobie takiego co bardzo do ciebie przyciąga!


    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia! Świetny kombinezon :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, ale trochę brakuje mi uśmiechu! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit, dear! You look gorgeous with that dress (:
    Thanks for your lovely comment on my blog, I'm following you!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  23. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Ci corocznych wyjazdów za granicę ♥ Zdjęcia są piękne!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji! Milego wypoczynku!
    xoxo
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful outfit dear,I love it!! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kombinezon, idealny na letnie dni

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. your outfit is so comfy yet so stylish! i love it :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  29. Gimnazjum to był u mnie najlepszy czas. :) Uwielbiam serial ''Riverdale''!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja cale wakacje jestem w swoim miasteczku ;p obecnie planuje przyszle wakacje, gdzie bez obaw bede mogla (prawie) wszedzie pojechac :D a na seriale czasu nie mam, bo ciagle jestem poza domem ;p


    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasy gimnazjum były dla mnie całkiem dobre. Jednak po zakończeniu i tak utrzymuję kontakt z moimi najbliższymi znajomymi. Uwielbiam Riverdale!
    Cudowny kombinezon. Świetnie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjnie wyglądasz w tym kombinezonie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne ubranie :)
    Czarne szpilki do kombinezonu wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful outfit.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz!
    Chorwacja jest piękna, na pewno Ci się spodoba!


    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  36. Great look and photos.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba troszkę zazdroszczę :( Życzę udanego wypoczynku !

    PS Piękne włosy, oddałabym wszystko za chociaż połowę Twoich :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  38. Udanych wakacji! Wykorzystaj ten czas na odpoczynek :) rzeczywiści, rozstanie się z ludźmi z gimnazjum bywa trudne, ale w liceum jest jeszcze fajniej, jeśli trafi się oczywiści na odpowiednie towarzystwo :)
    czekam na zdjęcia z Chorwacji! Ten kombinezon wygląda bardzo ładnie. :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  39. W wakacje z racji pracy wybieram sie na weekendowe podóże. W lipcu zwiedzam Warmię i Mazury, w sierpniu Ukrainię, we wrzesniu Wrocław, a na październikowy urlop planuję autostop w Wietnamie ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely jumpsuit

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  41. rzeczywiści, rozstanie się z ludźmi z gimnazjum bywa trudne

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny kombinezon!
    Czekam na fotorelację z Chorwacji i życzę udanego wyjazdu!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Love these pretty stripes! You look beautiful!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017