02 czerwca 2017

HAUL: Rossmann -49%

Luis Fonsi, Daddy Yankee - Despacito (Audio) ft. Justin Bieber

Rossmannowa promocja, która miała miejsce około miesiąca temu, jak zwykle wywołała w internecie niezły szum. W tym roku drogeria zaskoczyła nas dodatkowym rabatem dla członków klubu co sprawiło, że popularność oraz rzut klientów były znacznie większe. Mało kto jednak wie, że niektóre z oddziałów rabatowały tylko trzy rzeczy (tak jak było w regulaminie), a nie wszystkie wybrane. Kojarzycie na pewno Lidlową akcję, gdzie ludzie wyrywają sobie torebki, klapki czy karpie? Mniej więcej tak wyglądała sytuacja w połowie Rossmannów z tego co przeczytałam od znajomych. U mnie na szczęście bitw i przepychania nie było, a mi udało się kupić wszystkie zapisane wcześniej na liście produkty. Wszystko ucichło, więc stwierdziłam, że po miesiącu testowania podzielę się z Wami swoją opinią, co może pomoże komuś przy kolejnych promocjach jakie zorganizuje drogeria. Starałam się ustawić zdjęcia w kolejności używania lub jakimiś kategoriami, co mam nadzieję, sprawi że post będzie bardziej czytelny.

Zacznijmy więc od podkładów. Z moją jasną, dość żółtą i trądzikową skórą dobranie podkładu naprawdę trudne. Z produktem AA polubiłam się przy poprzednich promocjach. Chociaż nie ma on zbyt wielkiego krycia sprawdza się naprawdę dobrze. Jest lekki i trzyma się całkiem dobrze. W porównaniu z nowością w mojej kosmetyczce jaką jest Rimmel Match Perfection wypada jednak słabo. Rimmel co prawda ma bardziej różowe tony, ale kryje znacznie lepiej i utrzymuje się na skórze dłużej. Nie jest to jednak stuprocentowe krycie. Jest dość lekki i raczej nie czuć go na skórze.
Wybrane przeze mnie korektory nie są u mnie nowością. Oba stosuję już dłuższy czas i śmiało mogę je wam polecić. Eveline ładnie rozświetla skórę pod oczami i nadaje twarzy lekkości i wyrazistości. Magic Pen z Lovely idealnie sprawdza się do wyczyszczenia linii brwi i do tego ja go właśnie stosuję. Na wypryski jeszcze go nie używałam, ale tą opcję też wezmę pod uwagę


Chyba żadna dziewczyna nie lubi się świecić, więc czym byłyby zakupy na promocjach bez zakupu pudru? Diamond Skin i Fixing Powder to również nowość w mojej kolekcji. Pierwszego nie miałam okazji jeszcze przetestować, natomiast Fixing Powder to mój kolejny ulubieniec. Co prawda jego ogromnym minusem jest fakt, że nie nadaje się do podróży – przechylenie pudełeczka skutkuje wysypaniem się naprawdę sporej ilości produktu, a nie posiada on żadnego zamknięcia poza pokrywką, jednak sprawdza się dobrze i matuje skórę tak, jak obiecuje producent. O Stay Matte chyba już kiedyś tu wspominałam. Krótko mówiąc - UWIELBIAM i chętnie wracam. Jak widzicie zaopatrzyłam się już nawet w ciemniejszy odcień na wypadek gdybym się opaliła (bo taki mam plan!).


Rozświetlacze to moja nowa miłość i w ostatnim czasie moją główną zasadą jest „rozświetlacza nigdy za wiele" i ostro z nim przesadzam. Długo bałam się sięgnąć po ten kosmetyk i uznawałam go za zbędny, ale po zakupieniu pierwszego (w odcieniu silver) jakiś czas przed promocjami wiedziałam, że to jest coś, bez czego mój makijaż był zdecydowanie nijaki. Często mieszam oba odcienie co daje piękny efekt, ale pojedynczo są równie genialne. Zdecydowałam się także sprawdzić bronzer z Wibo. Jeśli mam być szczera – szału nie ma. Myślałam, że chociaż jeden z odcieni będzie bardziej zimny, a nawet najciemniejszy wpada nieco w ciepłe tony. Jest okej, utrzymuje i blenduje się całkiem dobrze, ale to jeszcze nie to. Róż to mój stary zakup, ale tak go lubię, że aż muszę się nim z wami podzielić. Jest dość tani i ma cudowny kolor!


Na początku mojej przygody z malowaniem brwi używałam tylko i wyłącznie cieni. Potem w moich kosmetykach całkiem przypadkiem znalazła się kredka z Wibo, do której jak widzicie chętnie wróciłam. Ma dość niestandardowy kształt, ale to jej ogromny plus. Dodatkowo skusiłam się na kredkę z Lovely, a także sprawdzony już kiedyś żel, który bardzo dobrze utrzymuje brwi na miejscu, nie skleja ich i dodaje nieco koloru. Najbardziej zadowolona jednak jestem z pomady, która na rynku jest całkiem nowa. Widziałam sporo porównań do pomady z Inglota, której niestety sama nie miałam okazji przetestować, ale może coś w tym jest. Jest masełkowata i dość wydajna, do tego zasycha i nie rusza się z miejsca na długie godziny. Zdecydowanie ulubieniec tych promocji!


Idąc trochę niżej, czyli ku oczom, udało mi się złapać eyeliner. Chociaż kresek malować nie potrafię to kiedyś musi być ten pierwszy raz i jakoś nauczyć się muszę. Nie próbowałam, nie mam opinii, ale może ktoś z Was używał i powie mi jak sprawdził się Master Precise z Maybelline? Rzęsy, tak jak brwi, są w makijażu dość ważną częścią. Często po pomalowaniu ich lub doklejeniu konkretnego modelu sztucznych nasza twarz wygląda zupełnie inaczej. Na zdjęciu pokazuję Wam zarówno nowe, jak i stare produkty, które są moimi ulubieńcami. Nie sklejają, idealnie wydłużają i śmiało mogę Wam je polecić. Kończąc kategorię oczu, ale zostając jednocześnie przy starych produktach postanowiłam dodać także zdjęcie cieni, które kiedyś udało mi się kupić w Rossmannie. Jedne mniej, drugie bardziej, ale jak dla kogoś kto dopiero zaczyna z makijażem lub nie oczekuje czegoś niesamowitego sprawdzają się całkiem dobrze.


Kredka z rozświetlaczem, idealnie nadająca się pod brew jak widać jest już nieco zmaltretowana. Namiętnie używałam jej przez około dwa-trzy miesiące. Aktualnie bardziej kocham się w mieszance rozświetlaczy w kamieniu, ale z nią bardzo się lubię. Multitask, czyli produkt z Wibo to przezroczysta, dość woskowa kredka, która podobno ma przedłużyć trwałość naszej pomadki. Jeśli mam być szczera to kupiłam ją całkiem przypadkowo. Nie spojrzałam na napis, a na cenę z podpisem i byłam pewna, że jest to wosk do brwi. Z tego powodu nie miałam okazji jej przetestować, więc to kolejna rzecz przy której liczę na opinię od Was! Szał na Baby Lips trochę już minął, ale że są dostępne w Rossmannie to szkoda ich nie polecić. Pokazane na zdjęciu balsamy to prezenty, ale wszystkie bardzo lubię. O Eos'ach nie muszę chyba zbyt wiele pisać. Jedni uważają, że kompletnie nie są warte swojej ceny - ja uważam, że znacznie więcej wydałabym kupując zwykłe pomadki przez cały okres, gdy służy mi jedno jajeczko. Jest bardzo wydajne, świetnie nawilża, a dodatkowo przepięknie pachnie!


Przechodząc do kolorówki posiadam chyba standard jakim jest Extra Lasting. Pomadki nieco wysuszają usta, ale kolor utrzymuje się bardzo długo i często ciężko jest go zmyć. Bardziej kocha się w nich moja mama niż ja sama, bo to raczej nie moje kolory, ale czasem lubię zaszaleć. Produktem, na który szał jest od wielu miesięcy jest K'lips czyli inspirowane zestawami Kylie pomadki od Lovely. W pudełeczku znajdziemy konturówkę oraz matową pomadkę, które moim zdaniem sprawdzają się dużo lepiej od Extra Lasting. Nie wysuszają tak ust i wyglądają bardzo ładnie. Jeśli dobrze pamiętam zakupić można je w pięciu kolorach. Ja wybrałam Natural Beauty, ponieważ posiadam ten kolor już w domu i naprawdę go lubię. Lubię tak zabezpieczać się na przyszłość!


Jednymi z ostatnich produktów w poście są rzeczy, od których zaczyna jak i kończy się nasz makijaż. Baza, jak na moje doświadczenia, sprawdza się bardzo dobrze (zbyt często powtarzam to w tym poście, ale wyjątkowo dobrze trafiłam z kosmetykami!). Ładnie wygładza i sprawia, że podkład wygląda ładniej. Przedłużonej trwałości po niej nie zauważyłam, ale o to dba mój ulubiony Fixer, który kiedyś poleciła mi Martyna. Używam go od około roku, a buteleczka jest w 1/3 nadal pełna. Po popsikaniu twarzy nie jest ona tak pudrowa i wygląda bardziej naturalnie. Chętnie do niego wrócę!


Coś czego promocja nie obejmowała, a zdecydowanie muszę Wam polecić to maseczka rozświetlająca z L’Oréal. Jeśli śledzicie mojego snapchata (katiemoon00) doskonale wiecie, że od czasu do czasu zdarza mi się jej użyć. Moja skóra jest po niej bardzo przyjemna i mięciutka w dotyku. Według producenta ma ona wystarczyć na 10 użyć - u mnie to zdecydowanie więcej. Cena jednego użycia to około 2-3 zł, prawie tyle co jednorazowa maseczka, a zamknięta w opakowaniu! Koniecznie muszę przetestować resztę masek, które wypuściła ta marka.

Mam nadzieję, że moje krótkie opisy jakoś Wam się przydadzą. Chętnie przeczytam co sami kupiliście na promocjach, co polecacie lub nie, lub co z pokazanych wyżej mieliście okazję testować! 


51 komentarzy:

  1. Świetne zakupy! Kilka produktów wpadło mi w oko :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kupiłaś same świetne rzeczy :) Ja najwięcej produktów kupiłam Wibo :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masa tych rzeczy :D Mi nie udało się zdobyć eosów :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dużo tego :D Bardzo dużo. Ja sie skusiłam na maskarę z lovely, podkład loreala i eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo widze tusz z maybelline lsh sensational! Moj ulubieniec x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, też się skusiłam na podkład z rimmela. 😃
    http://gotowaanawszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O a ja nie mogłam się dorwać choćby do 1 opakowania K'lips :)
    Bardzo wiele fajnych kosmetyków- cała gama do wszystkiego *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore i całkiem fajne zakupy
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tusze z lovey te żółte i rozświetlacze są mega!
    Bedzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie :* http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeny jak ja chciałam kupić te matowe pomadki ale niestety nie było u mnie takiego koloru jaki chciałam <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo zakupiłaś kosmetyków na tej wyprzedaży :D Często używam tego zielonego tuszu do rzęs i jestem z niego bardzo zadowolona ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uwielbiam pomadki extra lasting, ale to głównie poprzez moje uzależnienie od takich kolorków.
    Kosmetyków niestety nie mam za wiele, ponieważ wiem że czasami mogę z czymś przesadzić i wolę póki co się nie malować, natomiast bardzo chętnie sięgam po maseczki i oczywiście muszę polecić ci nawilżającą z garniera. Jeśli dobrze się orientuję, jest teraz na nie promocja, trzy w cenie dwóch

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spore te zakupy:D Ja w sumie kupiłam jedynie podkład. Rozświetlaczy w ogól nie używam, ale wciąż marka wibo mnie zachwyca i pomadę muszę sobie zakupić:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zdobycze, szkoda że ja nie mam tkiego oka :/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam sporo z tych kosmetyków i bardzo polecam :)
    muszę w końcu wypróbować K Lips :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks for this amazing Reviews,
    the products are so lovely :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy :)))
    Uwielbiam tą piosenkę :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka takich samych kosmetyków i mogę powiedzieć tylko tyle, że są świetne. Widzę, że zakupy były udane.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dużo z tych rzeczy używam i polecam:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten rozświetlacz z Lovely! I tusz z Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadki Extra Lasting są jak dla mnie super, mam nr 5 i kolor jest idealny. Jednorazowe maseczki można było jakiś czas temu dostać z ich strony, polubiłam je ;). Ciekawe recenzje.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Już od dłuższego czasu planuję kupić matowe płynne pomadki z lovely, ale sama nie wiem bo zdania na ich temat są podzielone :O A ten rozświetlacz uwielbiam <3
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tym roku nie skusiłam się na tą promocję. Zapomniałam o niej.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great beauty products.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Love these! That Rimmel London powder used to be my favourite! <3

    http://looktheotherway.co/

    OdpowiedzUsuń
  29. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  30. The Sweet Mint EOS is my favourite! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio mama mi oddała ten podkład z rimmela ale niestety u mnie bardzo ciemnieje :(
    ONLYDREAMS

    OdpowiedzUsuń
  32. interesting!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Upolowałaś świetne kosmetyki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post and great products.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne kosmetyki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja używam tego rozświetlacza z Lovely w kolorze silver i jest naprawdę genialny :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. You have so many goodies here, love the lip glosses so much!

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam te pomadki z Lovely,netural beauty najlepsza :*
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uuuwielbiaam te roświetlacze z Lovely i Vibo. Najlepsze za kilka złotych :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne produkty! Prezentują się super :) Z niecierpliwością czekam na kolejne promocje w Rossmannie :D

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale się obkupiłaś!
    W tym roku Rossmannowe wyprzedaże to był jakiś koszmar. 3/4 sklepów wyprzedana, dzicz i totalne szaleństwo.
    Kilka perełek, które chciałam kupiłam (widzę, że Ty tez je zdobyłaś ;p). Ten żółty tusz z Lovely jest niesamowity. Aż żałuję, że wzięłam tylko jeden :D
    No i moje kochane K'lips. Postawiłam na Lovely Lips i Milky Brown. Polecam, zwłaszcza tą brązową!
    Co do eyelinera dużo Ci nie powiem. Chciałam go zakupić, jednak mój wybór padł na inną firmę z jakimś kotkiem :D

    Pozdrawiam,
    Olimpia (zmiana nazwy, domeny)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też kupiłam rozświetlacz, pomadkę z Kylie i puder z Wibo :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  43. Love all these goodies. I use some of them as well as they work for me.
    I just followed your lovely blog (#756). Please follow back and let's stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Stunning review! Wonderful products!
    I like to try it!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie szukam jakiegoś korektora pod oczy, a Ty przekonałaś mnie do wypróbowania tego z Eveline :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  47. Ile rzeczy :O
    Mi podkład z Rimmel'a się totalnie nie sprawdził!
    Rozświetlacze z wibo są moimi ulubieńcami! :D

    Pozdrawiam, i z miłą chęcią będę częściej wpadała :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Naprawdę fajne rzeczy udało ci się upolować. Niestety ja nic w tym roku nie upolowałam. Tusz z Lovley jest naprawdę fajny i ten klasyk z Maybelline. Chyba skuszę się na rozświetlacze z Lovley♥ cudeńka
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Love these beauty products! :)

    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  50. Looks like such a great haul.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017