15 lipca 2017

ZAYN X VERSUS CAPSULE COLLECTION

Charlie Puth - Attention

Prawie w pełni spakowana już walizka, czekająca na mój dzisiejszy wyjazd trochę uniemożliwiła mi stworzenie postu z outfitem. Ostatnie przerwy między postami uświadomiły mi, że naprawdę nie lubię zostawiać tu pustki, dlatego kolejny post z serii typowo fashion okazał się być wspaniałym rozwiązaniem. Gdy do internetu trafiły informacje o współpracy Zayna z Donatellą Versace wiedziałam, że ta kolekcja prędzej czy później pojawi się na moim blogu. Tak więc przejdźmy do prezentacji!

ZAYN X VERSUS miało premierę 19 czerwca. Z tej okazji w Londynie oraz w Nowym Yorku zostały zorganizowanie imprezy. Niestety z tego co wiem obie zostały odwołane, a na pewno ta w NY. Twarzą kolekcji, poza Malikiem, jest modelka – Bella Hadid. Przy projektach, jak przyznał artysta w jednym z wywiadów, pomagała mająca wcześniej styczność z projektowaniem, jego partnerka Gigi, znana z dwóch kolekcji TOMMY x GIGI, czy też z wybiegu Victoria’s Secret. Ceny kolekcji wahają się od 125€ za czapkę, przez 135-150€ za koszulkę aż do 740-1140€ za bomber jacket czy skórzaną, motocyklową kurtkę. Na stronie Versace, jak przedstawiają zdjęcia niżej, znaleźć możecie m.in. czapkę, plecak, koszulki, bluzy, bralety, kurtki, spodnie czy sukienki. Większość utrzymana jest w tej samej kolorystyce.
Trudno określić styl całej kolekcji. Dla mnie jest on dość codzienny, luźny, ale ma w sobie coś wyjątkowego. Na pewno większość tych ubrań idealnie pasowałaby do mojej szafy i z chęcią bym je tam przyjęła. Zayn w jednym z wywiadów powiedział, że chciałby by jego fani nosili jego ubrania bez względu na płeć, a także, że stworzył ubrania, które sam chciałby nosić. Na jego instagramie miałam okazję zobaczyć już kilka razy jak ubrania prezentują się na nim, ale w mojej sytuacji trudno być obiektywną – on wyglądałby dobrze nawet w worku.
Donatella już kilka razy wypowiadała się o Zaynie. Zawsze przedstawia go jako kreatywnego i inteligentnego człowieka. Podobno była pod wrażeniem tego, jaką zdolność ma on do połączenia różnych kawałków i stworzenia z tego całości. Jego projekty stały się ważne w całej kolekcji.


Mojej końcowej opinii ciężko się nie domyślić - jestem zachwycona kolekcją i to nie tylko dlatego, że do stworzenia jej przyłożyła się ważna dla mnie osoba. Może kiedyś uda mi się uzbierać na którąś z rzeczy albo Zayn stworzy coś na co będzie mnie stać, bo na całe szczęście – nie jest to jego ostatnia kolekcja! Koniecznie dajcie znać co w kolaboracji Zayn x Versace Wam się podoba, a co nie i jak ogólnie oceniacie całość.













































36 komentarzy:

  1. Perfect post dear, and lovely photos ^_^
    I've never seen such a great blog design, good job! I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? We can become good blog friends. ♥
    My BLOG --> www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja :) Uwielbiam Zayn'a :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn cudownie wygląda a wiekszość ubrań bardzo przypadła mi do gustu:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam o tej kolekcji. Spódnica jest fajna i pewnie strasznie droga ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Take ubrania to raczej nie mój styl, jednak wyglądają naprawdę ciekawe :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Even though this collection isn't my style I can totally appreciate how original itt is, looks great.

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie te ubrania są boskie. Bardzo lubię modę Versace, tak naprawdę dowiedziałam się o niej od Bruna Marsa i jego piosenki "Vesace on the floor" (polecam posłuchać :)
    Jestem fanką 1D, więc również wspieram Zayna, jest świetny w tym co robi i tak dalej. Te jego ubrania są naprawdę dobre, słyszałam także, że były akcje gdy fanki pisały do niego i pytały się go czy mógłby im zamówić ubrania z tej strony, a on to robił, haha.
    Jeśli to nie był fake, to naprawdę świetny z niego facet!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa kolekcja. Bardzo lubię Zayna i fajnie wiedzieć, że włącza się tez do świata mody ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna kolekcja :) te leginsy strasznie mi się spodobały :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfect post dear, and lovely pics!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre rzeczy rzeczywiście przykuwają uwagę i są naprawdę bardzo ładne. Tak jak Ty ukradłabym je do swojej szafy.
    Lubię te Twoje posty modowe mimo, że nigdy nie lubiłam oglądać pokazów mody i takich kolekcji, bo często są totalnie powymyślane...
    Ceny jak zwykle kosmiczne, szkoda, ale czego się dziwić skoro to kampania Zayna. Swoją drogą pasują mu bardzo te włosy.
    Pięknie, rzetelnie przygotowany post. No i ta masa fotografii! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna kolekcja!!!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I didn't known this collection but I liked it!
    HAVE A NICE DAY,
    XOXO
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej:) Szczerze mówiąc nic mi się nie spodobało z przedstawionej kolekcji. Zupełnie nie mój gust:) Za Zaynem także nie przepadam:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kolekcja nie przypadła mi do gustu. Nie mój styl. :)
    ohmylifex

    OdpowiedzUsuń
  17. wow wow wow ! love the designs so much .

    NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie do końca mój styl, ale niektóre rzeczy są naprawdę super. Podobają mi się detale w tej kolekcji :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że kolekcja bardzo ciekawie się prezentuje ^^ Odpowiedziałam również na blogu na Twoje pytanie :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny blog!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow kolekcja jest świetna! Wszystkie rzeczy przypadły mi do gustu :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post dear,great pieces!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  25. Znalazłam tu kilka rzeczy dla siebie. Szkoda, że ubrania z takich kolekcji zawsze muszą być okropnie drogie.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice post
    Bss

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna kolekcja. Masz fajny gust.
    https://czekoxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta kolekcja jest cudna. Parę ciuszków chętnie bym chciała mieć w szafie.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z całej tej kolekcji tylko bordowy stanik i spodnie mi się spodobały. Moim zdaniem lepiej wyglądał jak śpiewał jeszcze w 1D :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej do gustu przypadła mi kurtka skórzana, może ze względu na to, że mam do nich wielki sentyment. Cała kolekcja jest śliczna i nie które rzeczy jak spodnie z wiązaniami po bokach czy mała czarna idealne miejsce znalazła by w mojej szafie.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolekcja jest niby prosta, ale ma jednak w sobie coś co przyciąga uwagę. W ciekawym stylu zrobiony jest też lookbook. Jestem zachwycona kolekcją, ale też Zaynem i tym jak bawi się modą. Coś wspaniałego!
    pozdrawiam
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome collection. Love the bomber jacket and those sexy leather pieces.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zayn is singer with the most style, so I'm happy to see post about him, on your blog! Wonderful selection, so goof clothes! Like it a lot.

    Visit me, Gothic

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham Zayna i Gigi tak samo, kolekcja jest cudowna tylko fakt że ceny ubrań od artystów powalają:((

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. These looks are amazing! Love them!

    Have an awesome day!
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017