21 sierpnia 2017

This is our summer!

Disciples - On My Mind



Jeśli myślicie, że to kolejny post, w którym ktoś ponarzeka na zbliżający się koniec wakacji, to zaskoczę Was, ale pod żadnym pozorem nie mam zamiaru tego robić. Grzechem byłoby marnować tak cudowne chwile na rozmyślanie o temacie, który na samo wspomnienie wywołuje u mnie palpitacje serca. Co jak co, ale te wakacje są dla mnie naprawdę udane i to wszystko głównie moja zasługa. Zaplanowałam je od początku do końca, a wszystkie nieudane plany z prędkością światła zastąpiłam nowymi. Dobrze mieć znajomych w różnych częściach Polski, a ostatnie dni pozwoliły mi na poznanie ich jeszcze więcej. Z dniem dzisiejszym rozpoczynam zdecydowanie najbardziej pracowite i wyjazdowe 13 dni mojego życia, podczas których do domu wracać będę raczej tylko po to, by się przespać, umyć i ruszyć w kolejną podróż lub na kolejne zdjęcia. Tak jak wspominałam w ostatnim poście – naprawdę mi to odpowiada. Staram się wykorzystać ten czas najlepiej, jak się da i nie zamartwiać się tym, co będzie. Choć post przedstawiony w trochę inny sposób niż chciałam, cel ma ten sam. Nie myślcie o tym, co czeka was, gdy kartka w kalendarzu pokaże nowy miesiąc – wykorzystajcie ostatnie dni tak, by zapamiętać je do końca życia lub na totalny odpoczynek, przy ulubionym serialu. Tylko i wyłącznie od was zależy czy tegoroczne wakacje będziecie mogli zaliczyć do tych udanych. Weźcie sprawy w swoje ręce, to jest nasze lato!

Zdjęcia z Chorwacji idealnie pasują do tematu, o którym dziś piszę i zdążyły już spodobać się sporemu gronu moich znajomych, którzy prawdopodobnie zabiliby mnie, gdybym ich tu nie dodała. W sumie sama bardzo je lubię, mają ten wakacyjny klimacik przez morze w tle i sam fakt gdzie zostały zrobione. Mam nadzieję, ze Wam także się podobają!














W przeciągu ostatnich kilku dni przyszła do mnie także jedna z trzech paczuszek z rosegal, w której mogłam znaleźć m.in. gąbeczkę do makijażu, czarną maseczkę, stick do konturowania, kredkę do ust i torebkę. Przy pomocy mamy udało mi się zrobić dla Was swatche. Co prawda nie są one piękne i równe, ale mam nadzieję, że wybaczycie mi to ze względu na to, że to mój pierwszy raz! Wielki plus za trwałość należy się kredce, która nie chciała zejść z mojej ręki (ani z ust) nawet przy użyciu oliwki. Jeśli chcecie zobaczyć torebkę, opinię czarnej maseczki, a także resztę mojego zamówienia to uważnie śledźcie bloga i mojego snapchata – katiemoon00!



| black mask - click | kiss proof lipstick - click | popfeel stick - click |

63 komentarze:

  1. Jak przyjemnie się czyta takie posty :) Początek bardzo mi się spodobał i co do zdjęć, to faktycznie są prześliczne i ty również ślicznie wyszłaś.
    Nie martw się, też nie umiem robić swatchy :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak wykorzystasz dobrze ten czas :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great photos and products.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i widoki, nigdy nie byłam w Chorwacji, ale po zdjęciach widzę że jest ślicznie i może w któreś wakacje ją odwiedzę, poklikałam w linki :)

    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj życzę jeszcze miłych wyjazdów <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszłaś ;) Chorwacja jest piękna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze napisane,korzystajmy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Widoki są naprawdę piękne :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post dear! Love your outfit! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam, że bez sensu jest teraz narzekać na szkołę, przecież jeszcze zostało tyle dni wakacji, z których trzeba korzystać i się nimi cieszyć :) Super, że masz w planach jeszcze tyle wyjazdów :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie, jest jest jeszcze sporo czasu ;). Piękne zdjęcia, mi też się spodobały ;3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia, ta koszulka jest fenomenalna :D
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kompletnie nie czuję końca wakacji, ale przez to wykorzystam je w całości :)
    super zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I love these photos so much. So summer <3


    New post is up on UniqueYeah !

    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zbytnio nie narzekam na koniec wakacji, wszystko co ma początek ma też swój koniec więc :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się, że znajomi by Cię zabili jakbyś nie dodała tych zdjęć, bo są to jedne z lepszych na Twoim blogu! I tak jak napisałaś idealnie pasują do klimatu posta :) Pięknie wyglądasz! W końcu jest też uśmiech :) A opaliłaś się ślicznie!
    Co do szkoły to cóż. No trochę przeraża mnie fakt, że niedługo trzeba wracać, ale próbuję tak jak Ty wykorzystać te wakacje w 100%. Moje wyjazdy akurat już się skończyły, ale to dobry czas na zajęcie się hobby i na spotkania ze znajomymi :) Nie ukrywam, że również szykuje mi się kilka "sesji zdjęciowych". Oby pogoda dopisywała :)
    Tobie natomiast, życzę jeszcze raz udanych podróży i oby wszystko szło zgodnie z Twoimi planami :)
    Kredka do ust jest piękna!

    Pozdrawiam serdecznie kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuć tu lato :)
    Ja nie narzekam na powrót do szkoły (właściwie nawet o tym nie myślę). Niepotrzebnie jest się martwić czymś, co będzie za ponad tydzień :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Loving the lace up detail of your shirt.
    Looking good in white!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie te wakacje były najgorsze w życiu... Mało wyjeżdżałam, głównie nudziłam się, a "nudnych dni" też nie zaplanowałam i nie wykorzystałam najlepiej :(. Mam nadzieje, że lipiec i sierpień w przyszłym roku okażą się o wiele lepsze!
    Te zdjęcia są cudowne, od razu moją uwagę przykuła koszulka jaką masz na sobie. Masz śliczne włosy, ogólnie jesteś bardzo ładna, a te zdjęcia to sztosik! :D

    Życzę Ci miłego dnia <3

    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O, jeszcze miałam się zapytać. Czego używasz, jakiego szamponu itd, że masz takie ładne włosy? Ja muszę zapuszczać, żeby później oddać na fundację, więc również powinnam o nie dbać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy na żywo nie są wcale aż takie piękne, ale z najgorszego stanu wyszłam dzięki maskom Kallosa. Jeśli chodzi o szampon, to zazwyczaj wybieram jakiś dziecięcy, delikatny :)

      Usuń
  22. Great post and photos

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia! Czuć wakacje :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  24. Awesome summer feels in this post, makeup looks wonderful! Thanks for visiting my blog and leaving a comment, I'll be following you from now on.

    Kisses,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie miałam wakacji (choć teoretycznie mam je do października), więc nie mam nad czym płakać 😜 Kilka lat temu fajnie je spędzałam, chodziłam do liceum i nie miałam żadnych zmartwień 😊 Po za tym kocham rok szkolny, obowiązki i systematyczność wracają, a ja nie chodzę tak bez celu 😜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  26. So cute! Love the photos.
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    OdpowiedzUsuń
  27. Te zdjęcia są genialne! ❤️ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very pretty photos!! and you look so nice.
    I am following you. would you like to follow me?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello!
    I liked the post :), I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back on g+ and gfc?
    Serena

    glameglitter.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny casualowy look ;) czuć w nim wakacyjny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie bede ukrywać ale zajebiste zdjecia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  32. beautiful photo ♥
    Http://www.mosaictrends.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo podoba mi się moda na takie bluzki, pięknie wyglądasz i zdjęcia cudowne:)

    http://sandziv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, że wykorzystałaś te wakacje na 100%! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne klimatyczne zdjęcia. Cieszę się że spędziłaś ciekawie wakacje! Znajomi z różnych części Polski to najlepsze co może nas spotkać :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Instagram: https://www.instagram.com/missunderstoodstyle/?hl=el
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne są te zdjęcia! Naprawdę mi się podobają!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, so interesting, so nice!
    You have so interesting blog and I like it.
    Follow for follow? Let me to know, on my blog.
    Hope see you soon. Have a nice day.

    Fashion You

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing photos.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  41. you look so amazing

    I follow you, I hope you will follow me back
    kisses
    MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne zdjęcia. cudowne widoki <3 fajnie, że miałaś udany wyjazd!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie ty masz piękne włosy i świetna koszulka
    zapraszam <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny widok na morze :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietna koszulka! Uwielbiam te elementy z wiązaniami! Piekne tlo i magiczne zdjecia. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurczę, ja od zawsze marzę żeby pojechać na Chorwację i jeszcze mi się nie udało, ale wszystko przede mną!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham Chorwację! Pięknie wyglądasz na zdjęciach a one same mają przepiękne kolory!
    W wolnej chwili zapraszam na mój blog dążę do 300 follow!!! Będę bardzo wdzięczna za pomoc!
    zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wow babe , so dreamy and best !! I am so obsessed with ur hair and that boyfriend tee.
    New post on my blog . Do drop by soon <3 ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz ślicznie <3 Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. that top is beautiful! anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like! saying hello all the way from Southeast Asia! :))

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne zdjęcia! ♥

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie, że nie narzekasz, a bierzesz sprawy w swoje ręce! Takie nastawianie bardzo mi się podoba ♥
    Pięknie wyglądasz :*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  53. Ogromny plus za taką postawę, też uważam, że warto planować, żeby wolny czas nie przeleciał nam przez palce i żebyśmy mieli fajne wspomnienia. Ja wakacji mam jeszcze miesiąc, ale staram się nie marnować ani chwili. Ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja kocham planować i układać każdy dzień, lubię robić wiele rzeczy każdego dnia bo czujesz wtedy spełnienie osobiste.https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia, poklikałam w linki do Rosegal :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  56. beautiful post dear! do you want follow each other? tell me on my blog!
    a kiss,
    Serena
    glameglitter.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne zdjęcia, zakochałam się w Twoich włosach!
    Z przyjemnością obserwuję :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. You look gorgeous in these pictures!
    -Gabby
    www.orcuttfamilydentistry.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Beautiful pictures!
    lovely post! Have a nice day! :)
    follow each other?
    xoxo Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  60. Super zdjęcia! Aż tęskni się za wakacjami :(
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeju, świetne zdjęcia :) Świetnie raz do czasu wspomnieć wakacyjne słońce :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017